top of page

Decemberi kedvencek kissé megkésve

Hol volt mĂĄr az a december, nemde? MĂ©gis tartozom nektek egy szokĂĄsos kedvencekkel, bĂĄr ƑszintĂ©n szĂłlva nem ezzel szerettem volna folytatni a bejegyzĂ©sek sorĂĄt. Így is kicsit megcsĂșsztunk, ezĂ©rt marad ez a lighty Ă­rĂĄsom, hogy aztĂĄn tudjunk mĂĄssal is foglalkozni. EgyĂ©bkĂ©nt Ă©n magam is nehezen emlĂ©kszem vissza az elmĂșlt hĂłnapra, mert dolgoztam Ă©s pihentem, nem volt köztes ĂĄllapot, Ă©s baromi Ă©rdekes dolgokat tapasztaltam meg. A bevezetƑ utĂĄn lĂĄssuk mik jöttek be!



Kedvenc zene


Én zene ĂŒgyileg mindig le voltam maradva. Amikor valami agyon volt hype-olva mindenki ĂĄltal, akkor Ă©n csak azĂ©rt sem hallgattam meg Ƒket, mondvĂĄn nem lovagolom meg a hullĂĄmot. Ez törtĂ©nt Zayn Ă©s Sia szĂĄmĂĄval is, a Dust till dawn-nal. LĂĄttam tĂ©vĂ©ben Ă©s ment a rĂĄdiĂłban, de annyira unalmasnak Ă©reztem, hogy nem fordĂ­tottam rĂĄ kĂŒlönösebb figyelmet. Majd egyszer csak bekattant valami, Ă©s nagyon megĂ©rintett. Nem bƑgtem vagy ilyesmi, de olyan Ă©rdekes hangulata van alapbĂłl, Ă©s mindig mikor meghallom, olyan, mintha most menne elƑször. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de Zayn nagyon jĂłl tette, hogy solo karrierbe kezdett, mert elkĂ©pesztƑen tehetsĂ©ges Ă©s isteni szĂĄmai vannak. Sia amĂșgy is kedvenc, bĂĄr kezdem azt Ă©rezni, hogy csak egy stĂ­lusban Ă©s hangzĂĄsban tud mozogni, az utĂłbbi szerzemĂ©nyei nem tartogattak ĂșjdonsĂĄgokat.




Kedvenc esemény



Bevallom idĂ©n nem volt a legnagyobb karĂĄcsonyi hangulatom, ennek pedig a retrogrĂĄd merkĂșr bƑven lehet az okozĂłja, hiszen miatta pont karĂĄcsony elƑtt nem jött össze semmi. Nagyon stresszes voltam hogyan oldom meg, hogyan tudok majd mindenkinek jĂł meglepetĂ©ssel szolgĂĄlni, Ă©s megjön-e a csomagom idƑben. Mindezek mellett csomĂł kommunikĂĄciĂłs szĂ©tcsĂșszĂĄs, rengeteg idegeskedĂ©s, fura szorongĂĄs. A nagy katyvasz közepette mĂ©gis elutaztunk LillĂĄhoz Szolnokra, amirƑl nem Ă­rtam, mert csak szerettem volna Ă©lvezni a vele, Ă©s Esztivel eltöltött idƑt. Ahogyan telnek az Ă©vek Ă©s az emberek jönnek mennek körĂŒlöttem, egyre jobban Ă©rtĂ©kelem azokat a kapcsolataimat, ahol bĂĄr nem beszĂ©lĂŒnk minden nap Ă©s elĂ©g ritkĂĄn sikerĂŒl talĂĄlkozni is, mĂ©gis ott folytathatjuk ahol abbahagytuk, Ă©s nincs az a nyomasztĂł Ă©rzĂ©s, hogy csak kĂ©ne mĂĄr lĂĄtni a mĂĄsikat. ImĂĄdok velĂŒk lenni, olyankor totĂĄl kikapcsolok Ă©s nem Ă©rdekel mi van Budapesten. Szolnok eleve egy fantasztikus hely, Ă©s mĂ©rhetetlenĂŒl sajnĂĄlom, hogy Ă©vente kĂ©tszer jutok el oda, de talĂĄn nem kell Ă­gy lennie Ă©s többször ĂŒlhetnĂ©nk fel a vonatra! A sok stressz utĂĄn egyĂ©bkĂ©nt a karĂĄcsony is fantasztikusan telt, Ășgyhogy a retrogrĂĄd merkĂșr utĂĄn mĂĄr nyugodtabban tengtek a napjaim.



Kedvenc idƑtöltĂ©s

Írtam a telefon nĂ©lkĂŒli napjaimrĂłl, amit ITT Ă©rhetsz el, de mindenkĂ©ppen szeretnĂ©k emlĂ­tĂ©st tenni rĂłla most is. A hivatĂĄsomhoz hozzĂĄtartozik a jelenlĂ©t, ezĂ©rt faladatom lenne minĂ©l többször a közössĂ©gi oldalak kezelĂ©se, ennek ellenĂ©re sajnos kĂ©ptelen vagyok rĂĄ, mert nem Ă©rdekelnek a többiek. MĂĄrmint tudok velĂŒk örĂŒlni Ă©s tĂ©nyleg jĂł, ha lĂĄtom a mĂĄsik boldogsĂĄgĂĄt a kĂ©pein keresztĂŒl, de valljuk be, elĂ©g nagy nyomĂĄst helyez rĂĄnk az egĂ©sz. KarĂĄcsonykor filmet nĂ©ztem, mesĂ©t nĂ©ztem, beszĂ©lgettem, tervezgettem, tengtem-lengtem. Nagyon ritkĂĄn vĂĄlaszoltam, extra keveset foglalkoztam vele. Kicsit rossz volt lĂĄtni mĂĄsokon, hogy mennyire nem bĂ­rnak ki egy napot a messenger vagy viber nĂ©lkĂŒl, de Ă©n is voltam ilyen, Ășgyhogy feldolgoztam. AzĂ©rt remĂ©lem mĂĄsok is kedvet kapnak a detoxra, Ă©s kicsit kikapcsolva eltöltenek pĂĄr szabad ĂłrĂĄt magukkal.




Kedvenc tusfĂŒrdƑ


Az elƑzƑek mellett furcsa lehet egy szĂ©psĂ©gĂĄpolĂĄsi vagy higiĂ©niĂĄs termĂ©k, viszont nem mehetek el amellett a tusfĂŒrdƑ mellett, amit anya kapott karĂĄcsonyra a nƑvĂ©rĂ©tƑl. Gyerekek... Nekem a parfĂŒmök között a kedvenceim a picit fĂĄs, keleti fƱszeres illatok, amik nƑiesek, komolyak, de mĂ©gis jĂĄtĂ©kosak. A Douglas Home Spa shower gel Breath of Amazonia illata valami isteni. Mikor megszagoltam azonnal tudtam, hogy ez az ENYÉÉÉÉM, Ă©s nem adtam senkinek belƑle. Na jĂł, nem is tolongtak Ă©rte, de ha Ă­gy lett volna SE adtam volna. Egy az, hogy tuti beszerzek belƑle ha nem horror ĂĄron van, kettƑ meg, hogy pls parfĂŒmöt belƑle! Egyetlen gondom az vele, hogy nem habzik annyira Ă©s a tisztĂ­tĂł hatĂĄsĂĄt sem igazĂĄn Ă©rzem, szĂłval ez tipikusan az a tusfĂŒrdƑ, ami finom illatĂș, de pont ennyi.




Kedvenc mese


Rengeteg mesĂ©t nĂ©ztem karĂĄcsonykor, az elsƑ ShrektƑl elkezdve a MacskarisztokratĂĄkon ĂĄt a MadagaszkĂĄrig, Ășgyhogy nem tudom van-e olyan Disney alkotĂĄs, amit nem sikerĂŒlt elkapnom, de volt az RTL-en a Disney napon. KettƑt emelnĂ©k ki, mindkettƑt lĂĄttam mĂĄr egyszer, mĂ©gis jĂłl esett megint megnĂ©zni. MindkettƑ abban hasonlĂ­t, hogy komoly tĂ©mĂĄt dolgoz fel, hiĂĄba gyerekek szĂĄmĂĄra gyĂĄrtottĂĄk, felnƑttkĂ©nt Ă©rti igazĂĄn az ember ezt az ĂŒzenetet. Az AgymanĂłk Ă©s a Robinson csalĂĄd titka kĂ©t olyan mese, aminek a cselekmĂ©nyszĂĄla nem kiemelkedƑ, nem rĂĄgod le a körmöd izgalmadban, Ă©s nem lesznek ĂĄlmatlan Ă©jszakĂĄid miatta. Az eleje nagyon jĂłl kezdƑdik, picit felvĂĄzolja az alapokat, majd jön a hosszas bonyodalom, vĂ©gĂŒl pedig a csattanĂł. Az AgymanĂłkat hosszasan boncolgathatnĂĄm, de Szirmai tökĂ©letesen elmondta amit tudni kell rĂłla ITT, viszont a Robinson csalĂĄd titkĂĄnak a vĂ©gĂ©re nem szĂĄmĂ­tottam volna soha. Pont jĂłkor talĂĄlt meg ez a mese, mert kicsit elakadtam a sajĂĄt Ă©letemben, Ă©s nem tudtam merre menjek tovĂĄbb, nem voltam tĂșl motivĂĄlt. A legvĂ©gĂ©t bevĂĄgom ide Ă©s mindent megĂ©rtetek!




Nos ezek voltak a decemberi kedvencek, remĂ©lem kedvet kaptatok az emlĂ­tett pontok valamelyikĂ©hez! Az Ă©n decemberem egyĂ©bkĂ©nt szĂ©p volt, nagyon izgalmas felfedezĂ©seket tettem Ă©s kicsit el is gondolkodhattam a fontos dolgokon. KĂ©szĂ­tettem egy Ă©vĂ©rtĂ©kelƑt ITT, ezĂ©rt nem is boncolgatom tovĂĄbb, de az biztos, hogy igazi lezĂĄrĂłs volt, mert a januĂĄr mĂĄr most milliĂłszor motivĂĄlĂłbb, errƑl pedig kĂ©sƑbb mindenkĂ©ppen Ă­rok. Köszönöm a sok visszaigazolĂĄst, hogy olvastok, Ă©s azt is, hogy gratulĂĄltok a bejegyzĂ©seimhez. JĂł Ă©rzĂ©s, hogy valamilyen nyomot hagyok mĂĄsokban, Ă©s valami pluszt csalhatok mĂĄsok Ă©letĂ©be.


SzĂ©p napot♄


bottom of page