top of page

Panton.hu rendelés, Touch Marker csomag


Tavaly kaptam meg életem első Touch Twin Markereit hat színben, amelyekért annyit áhítoztam, annyira vágytam rájuk! Egy teljesen új technikát szerettem volna kipróbálni, amiről tudtam, hogy az eddigi legszebb eredményeket fogom tudni elérni. Mondanom sem kell, hogy annyit használtam őket, hogy ki is fogyott a két legvilágosabb szín, névszerint a Baby Skin Pink és a Pale Cream. Mivel ezeknek az ára picit borsós, így Aliexpressről megrendeltem a jóval olcsóbb mását, hogy ha már gyakorolni akarok az új markereimmel, akkor azok ne egyből Copic Markerek legyenek, mert nem garantált a siker velük. Egy bejegyzésben már írtam róla (összehasonlító bejegyzés IDE kattintva), de lényeg a lényeg, onnan is teljesen kifogytak a bőr színeim.

Nem szerettem volna ismét egy 80 darabos készletet rendelni, és az eredeti Toch filceket amúgy sem lehet überelni, így leadtam egy rendelést a Panton.hu oldalán, ahonnan másnap már úton is volt a csomagom. Lássuk mik vannak benne.

Touch utántöltő Twin és Brush Markerekhez

Ebből a termékből egyet rendeltem, méghozzá a Baby Skin Pink árnyalatot, ugyanis a két világos alap közül nekem ez jobban bejött. Ha minden igaz, akkor 5-8 utántöltésre alkalmas, ami saccolva is alsóhangon 1-2 évre elég. Így kimondva elképesztően jól hangzik, persze függ ez attól is, hogy mekkora felületen alkalmazzuk. Ez azért is szuper, mert nem kell a házat megvenni ismét, elég csak a tintát, és ár/érték arányban bőven jobban kijövünk vele. Még nem tudom pontosan, hogy hogyan kell ezt feltölteni, de úgy néztem a videókban, hogy csak rá kell cseppenteni a hegyre. Később majd erről is írok!

Touch Twin Marker 12 darabos szett

Először egy hat darabos szettet kaptam, azt is én állítottam össze, és ott inkább bőr színeket választottam, illetve egy feketét. Maga a színválasztás jó volt, bár a paletta nem minden esetben egyezett meg a tinta színével. Mikor felvisszük az árnyalatot akkor abszolút sötétebb a mintához képest, viszont amint megszárad elkezd halványulni. Nagyjából így választottam ki az új csomagot, egy-két árnyalattal világosabbat lőttem be, mint amit eredetileg terveztem. Itt is föld és bőr színeket választottam, ugyanis ezekkel voltak problémáim az Alis szett kapcsán. A Touch replika filcek sokkal pigmentáltabbak, mint az eredetiek, így például a pasztel színek sem kifejezetten világosak, úgyhogy a 12 darabos rendelés fele barna, a másik fele pedig fakó színekből áll.

Úgy próbáltam összeállítani a készletem (és ezt javaslom nektek is), hogy megnéztem mely színek problémásak a replika csomagban, mik azok, amik köszönő viszonyban sincsenek a paletta színeivel, és ezekből próbáltam eredetit rendelni. Szinte az összes bőr színt meg kellett rendelnem, illetve a Salmon Pinket is, ami a replikából kifogyott, de az egyetlen használható volt arc árnyalásaként.

Touch Brush Marker

Még sosem használtam a Brush Markereket, mert a hegye picit lágyabb és vastagabb a Twin Markereknél. Ezek inkább arra szolgálnak, hogy finomabb, lehellet vékony réteget képezzünk a színezett felületre. Ezért a két szín amit rendeltem a Flesh és a Cool Shadow volt. Az első egy púder szín, a második pedig egy mentha, amit chiffon anyag érzékeltetésére szereztem be. Persze nem tudok sokat elmondani róluk, de egy tesztet mindenképp láthattok tőlem, összehasonlítom a két Touch terméket.

Végtelenül boldog vagyok, hogy végre rajzolhatok, mert két hét kihagyás elég soknak tűnik számomra. A rendelést vasárnap reggel adtam le, és hétfő délben kaptam meg, ami olyan gyors, hogy szinte szokatlan, úgyhogy ezzel nagyon meg vagyok elégedve. A Touch filcek amúgy is jók, tehát érdemes beruházni rá, bár nem ígérem magamnak, hogy hetente rendelem majd őket:D

Ne felejtsetek instagramon követni, így mindig láthatjátok min munkálkodom, látogassátok meg az újonnan nyílt Etsy boltomat, pinteresten nézzetek szét és kövessétek a tábláimat, valamint látogassatok el facebook oldalamra is.

Szép napot!♥


  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
bottom of page