top of page

Hogyan juthatsz hozzá a termékeimhez?


Azt hiszem egy fontos mérföldkőhöz érkeztünk, ugyanis hivatalosan is elstartolt az Etsy shop, amelyre nem viccelek, három évet vártam. Már mikor rájöttem, hogy az illusztrálással szeretnék foglalkozni, akkor tudtam, hogy a legszerencsésebb hely az etsy lenne ahhoz, hogy könnyedén bárki hozzájusson a termékekhez. Most már bizton állíthatom, hogy a hosszú hónapokat felölelő teszt időszaknak vége, kellő tudással és bátorsággal indítjuk útjára a boltot. Ezzel kapcsolatban nagyon fontos információim vannak, és ez a bejegyzés a garancia arra, hogy ha valamit rosszul vagy nem úgy rendel meg valaki, ahogyan szeretett volna, akkor a felelősség a vásárlót terheli, mert itt mindent leírok pontról pontra. Minden felmerülő kellemetlenség ügyében kérlek írj nekünk, és a lehető legkedvezőbben oldjuk meg a problémákat. Nincs is más hátra, mint előre, lássuk az infókat.

Hol juthatok hozzá a fannydebreczeni_illustrations termékekhez?

Elsősorban Etsyn tudsz vásárolni, ám mivel ez egy angol nyelvű honlap és nem mindenki érti a nyelvet, így lehetőség van Facebookon böngészni a kész illusztrációk és tárgyak között. Fontos azonban, hogy minden esetben belső üzenetben történik a megrendelés, aminél pontosabb infókat írok le a fizetéssel, szállítással kapcsolatban.

Etsyn történő vásárlás esetén a linkeket mindig megosztom az összes közösségi oldalamon, instagramon értesülhetsz a leghamarabb az újdonságokról. Fontos, hogy Etsyről csak az rendeljen, aki tud angolul, érti hogyan megy a megrendelés, ellenkező esetben inkább Facebookon írj nekem, és bővebb tájékoztatást nyújtok számodra.

Egy harmadik módon is hozzájuthatsz a termékekhez, de erről inkább később ejtek szót.

Mi a vásárlás menete?

A Facebookkal kezdem, itt írsz nekem egy üzenetet azzal kapcsolatban, hogy melyik terméket szeretnéd megrendelni, milyen méretben, illetve képkerettel, vagy nélküle. Ha netán valamilyen infót kihagysz, akkor rákérdezek, így 100%, hogy azt a terméket kapod meg, amit kinéztél magadnak. Később elküldöm a számlaszámot, illetve elkérem a pontos címet, majd választhatsz a postázási opciók közül. Van lehetőség rendes házhoz szállításra, illetve Foxpostos csomagküldésre, de ezeket mind megbeszéljük. Ha megrendelted a terméket, akkor 3-5 nap alatt kézbesítem, ez mindig attól függ, hogy az előállítása mennyi időt vesz igénybe. Minden esetben küldök üzenetet azügyben, hogy postára került a termék.

Etsyn történő vásárlás esetén kiválasztod a méretet, viszont figyelj oda, hogy ahol framed van írva, az képkerettel kerül hozzád. Ha véletlen rossz terméket rendeltél meg, de azonos árkategóriában mozog a kívánt illusztráció, akkor írj nekem, és kicserélem őket.

Jelenleg csak utánvétes rendelésre van lehetőség, de dolgozunk azon, hogy a Paypalunk is elérhető legyen.

Fontos! Az etsyn történő vásárlás nagyon friss, így némiképp kezdetleges. Igyekszem mindent tökéletesen intézni, de ha bármi hiba adódna, írj nekem, és megoldjuk a lehető legrövidebb idő alatt.

Milyen fizetési módok vannak?

Sajnos jelenleg csak utánvétes fizetésre van lehetőség, de dolgozunk a Paypalos fizetési mód elindításán, ez pár napot igénybe vehet. Ha utalással fizetsz, akkor facebook esetében nem kell Paypal felhasználót nyitnod, azonban Etsyn így történik a vásárlás. Az oldal mindent írni fog, úgyhogy minden infó ott lesz az utolsó oldalon.

Milyen méretben lehet megrendelni a termékeket?

Minden termékre jellemző infó a leírásban lesz, így ha ezt kihagyod és nem olvasod el, akkor a felelősség téged terhel, ha netán rossz terméket választanál ki. Ezek nagyon rövid szövegek, de zanzásítva minden benne van.

Hogyan kapod meg a csomagod?

Mint említettem sima postai úton kapod meg a csomagod, egységesen 1500 Ft-os szállítási díjjal, amelyben benne van maga a csomagküldés, illetve az illusztrációk és egyéb kellékek szállítása hozzám. Foxpost csomagküldésre is van mód, ekkor leírod melyik automatába küldjem a rendelésed és a hivatalos Foxpost oldalon feltüntetett díj ellenében már landol is nálad.

Mi történik, ha rosszul rendelted meg a csomagod, nem tetszik a termék?

Ha rosszul rendelted meg a csomagod és ennek az oka az, hogy nem olvastad el a leírást, akkor nincs más teendőd, mint visszaküldeni, megírni nekem a kívánt termék jellemzőit, én pedig ismét elküldöm neked. Ez esetben a postaköltség a vevőt terheli. Ha szállítás során sérült terméket kaptál, vagy nem tetszik a termék, akkor lehetőséged van választani egy másikat. Kérlek mindenképp írj nekem, hogy bővebben tájékoztassalak a lehetőségekről.

Mi van akkor, ha nem vagy biztos az Etsys vásárlással kapcsolatban, nem mersz netről rendelni?

Egyszerű, írj nekem, és üzenetben lebonyolítjuk a rendelést!:)

Lennének még kérdéseid, hova írhatsz?

Mindenképpen emailben írj nekem a fannydebreczeni.illustrationskukac gmail.com címre, inkább kérdezz többször, mint egyszer sem:)

Honnan értesülhetsz az újdonságokról?

Minden nap instagramon látod az új illusztrációkat, termékeket, illetve Facebookon is a webshop mappában frissítem a készletet.

Most, hogy nagyjából mindent leírtam, szeretném megköszönni, hogy érdeklődsz a munkáim iránt, és ha rendeléseddel támogatsz is, akkor tényleg nagyon nagyon hálás vagyok! Minden csomagom gondos odafigyeléssel készül és én magam állítom össze. Bízhatsz benne, hogy a legnagyobb odafigyeléssel kezelem a rendelésed és igyekszem bővíteni a repertoárt, hogy megtaláld álmaid illusztrációit.

A nyitásra való tekintettel Etsy-n történő vásárlás esetén a weareopen kupónkóddal 15%-ot spórolhatsz!

Kövess a már említett platformokon és írj nekem, ha bármiben segíthetek!

Szép napot♥


  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
bottom of page