top of page

Budapest az illusztrációmon keresztül


Instagramon már publikáltam pár olyan képemet, amelyet a héten fotóztunk Budapesten. Az eredeti ötletet évekkel ezelőtt láttam shamekhbluwi feedjén, mármint azt, hogy látványosságokat, virágokat, mintákat, meg tulajdonképpen minden mást lefotóz a saját illusztrációi mögött. Hosszasan kerestem rá az alkalmat, hogy Budapest csodálatos épületeit és elrejtett részleteit felhasználva én is elkészítsem a saját képsorozatomat. Eddig nem forrt ki az a közel végleges stílus, amit fel mertem volna vállalni, hiszen olyan ember vagyok, aki vagy mindent beletesz valamibe, vagy el sem kezdi, ha nem biztos benne.

Szerencsére már bátorságot is gyűjtöttem hozzá, és nem kellett kétszer könyörögnöm a barátnőimnek, hogy tartsanak velem és fogják meg a rajzaimat. Na de kezdjük is az elején.

Hétfő: Gül baba utca, Budai Várnegyed, Várkert Bazár, Parlament, Margit-sziget

Budán nagyon keveset járok, így a Gül baba utca is kimaradt az életemből. Lehet, hogy másnak teljesen megszokott a környék, nekem azonban bakancslistás volt mindig. Szomorúan konstatáltuk, hogy fel van túrva az egész, ennek ellenére itt készült az egyik legjobb kép. Annyira hangulatos volt ez az utca, és olyan lelkesek voltunk az első sikerek miatt, hogy szinte az egész várost bejártuk volna, hiszen rengeteg csoda lakozik benne!

Következő állomásunk a Budai Várnegyed volt, ahol esküszöm ha nem voltam ezerszer, akkor egyszer sem, és mégis sikerült olyan helyeket találnunk, ahol még nem jártam. Mondanom sem kell, a panoráma lélegzetelállító volt, a pesti oldal nagyon menő mintákat biztosított a modell ruhájának.

Ebbe a galériába tettem a Parlamentet, ami talán alapabbnál is alap, és nem hiába, hiszen remek felületet biztosított.

A Várkert Bazárban még életemben nem voltam, és körülnézve rá kellett jönnöm, hogy jó sok mindent hagytam ki. Hihetetlen szép minden, még viccelődtünk is, hogy olyan, mintha Rómában lennénk. Imádtam ott lenni, a kánikula ellenére is volt kedvem bejárni az egészet, és mint valami kisgyerekek, csillogó szemekkel emelgettük a rajzomat a különleges mintázatok és növények előtt. Szerintem itt készültek a legkirályabb képek, legalábbis én nagyon büszke vagyok rájuk:D

Végül a Margit-szigeten kötöttünk ki, ahol inkább chilleltünk és a privát oldalunkra készítettünk képeket. Készült ott egy boomerang felvétel a vízesésről, de valamit elkavartam az iphone képeimmel, és már nem tudom visszatenni, így ha érdekel titeket, akkor tinksiiful néven megtaláltok!:)

Kedd: Gellért-hegy

Kedden lightosabb sétát tettünk, bár maga a hegy megmászása minden, csak nem könnyed kiruccanás. Hosszas szenvedés és nevetés miatti megállások után végre felértünk, és elképesztő látvány tárult elénk. Oké, itt is voltam már párszor, de sokkal másabb úgy odamenni, hogy hasznos kincseket kell hajkurásznod. Itt rengetegen voltak, úgyhogy viccesen festettünk a lyukas papírfecnivel, de abszolút megérte.

Összességében hatalmas élmény volt végigfotózni Budapestet, és bárcsak lenne profibb kamerám, mert akkor több épületet tudtam volna megörökíteni. Azért nem vagyok csalódott, mert az iphone is szuper képeket rögzített, és bizton állíthatom, hogy szép emléke lesz a nyaramnak. Köszönöm a lelkes segítséget Dórinak és Mariettának, nélkületek nem lenne ilyen csini ez a sok kép!:D

Legközelebb Bécsben fotózunk, és ha minden jól megy, akkor Milánó is áldozatunk lesz pár kép erejéig. Remélem egyre több helyre eljuthatok, egyre izgalmasabb dolgokat csinálhatok, egyre több embert ismerhetek meg, ám Budapestre mindig szívmelengető lesz visszatérni!:)

Szép estét!


  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
bottom of page