top of page

Tavaszi illusztrációim

Még csak pár napja van hivatalosan is nyár, mégis elképesztő hőség köszöntött ránk a napokban. Én is utazásokat nézek, és bár még nem tudom miből jöhetne szóba egy pár napos milánói vagy római kiruccanás, jó érzéssel tölt el tervezgetni az esetleges kalandokat. Hiszek benne, hogy ha elképzeljük és beleéljük magunkat a céljaink elérése okozta örömbe, akkor sokkal hamarabb és hatékonyabban tudjuk élvezni a végeredményt. Azt hiszem április körül fogalmazódott meg bennem egy új irány, aminek ezt a blogot, a honlapot, és magát az instagram fellendülését köszönhetem. Ez az új stílus rengeteg rajzot termelt tavasszal, sokkal több kedvem van tágítani a komfortzónám, mert szerencsére a szórakozás mellett rengeteget fejlődhettem. Lássuk milyen újításokkal rukkoltam elő az előző évszakban.

Kevés egész alakos rajz

Ennek egészen egyszerű oka van, sokkal jobban szeretem a rövidebb ruhákat, nadrágokat illusztrálni, és mindig unalmasnak éreztem egy hosszú farmert vagy szoknyát rajzolni. A jelenlegi alakok pont annyit mutatnak az alsó ruházatból, amennyi elégséges. Persze lesznek egész alakos rajzok is, viszont nem ezen van a hangsúly.

Változatosabb hajviselet/arc

Sokkal több és érdekesebb hajkoronákat ábrázolok újabban, és igyekszem gazdagítani a repertoáromat a legkülönlegesebb színekkel is. Arcok terén mérhetetlen nagy a változás. Egyre több arcot rajzoltam az elmúlt hónapokban, és ez hasznomra vált, mert már nem rettenek vissza, ha erről a testrészről van szó. Gyakorlottabb és bátrabb vagyok, ezért a határ szinte a csillagos ég, már ami a változatosságot illeti.

Letisztult design

Nálam a letisztultság nem igazán van jelen, azonban a kevesebb néha több elvét egyre jobban átlátom. Már nem teszem tele a hátteret mindenféle photoshop effekttel, megmarad a sima fehér felület, ami jól kiemeli a színes illusztrációkat. Papíron is sokkal jobban néz ki így, valamint az instagram profilom is profibbnak tűnik.

Új ötletek

Rengeteg ötletem van, szerencsére már csak kis idő kell hozzá, hogy ti is megismerkedjetek velük, ám a tavasz inkább a kísérletezés évszaka volt, nyáron jönnek a nagyobb dobások. Renegeteg órám van bennük, és néha igencsak úgy tűnt, hogy nem látni az értelmét, de tudtam, hogy türelmesnek kell lennem, és jól letesztelni a gyártást, majd csak utána megörvendeztetni titeket velük.

A galériámban láthatjátok az eddigi tavasszal készített rajzaimat, remélem nyáron még több és izgalmasabb illusztrációt készíthetek, és a jövőben boldogan válogattok közöttük, mert az tuti, hogy hatalmas szeretettel és gondossággal dolgozom rajtuk!:)

Szép hétvégét!♥


  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
bottom of page