top of page

Nyári emlékek - Fotótár


Bár még masszív egy hónap maradt a nyárból, eszembe jutottak a kedvenc emlékeim az idei évből. Tegnap rendeltem pár fényképet és mosolyogva konstatáltam mennyi minden történt velem az elmúlt két hónapban, de sajnos az is szembe tűnt, hogy a terveimből nagyon kevés valósult meg idén. Én már nem vagyok egy szorongó ember, totál el tudom fogadni azt, ha valami nem jön össze, és könnyen engedem el az elvárásaimat is magammal szemben. Nem vagyok egy nagyon maximalista ember, de talán még az egészséges határnál mozgok, aminél még érdekelnek a dolgok, csak talán nem olyan véresen komolyan. Szóval az idei nyár sok munkával telt, illetve Lujzi is erősen meghatározta a júliusomat hiszen nem tudtam akármikor itthon hagyni, emellett pedig a meleg is befolyásolta a hangulatomat.


Én sokkal jobban szeretem az őszt, de szeptemberben általában még rohadás meleg van, így talán még azt is nevezhetnénk nyárnak időjárás szempontjából, ami nagy szívfájdalmam. Próbálom nem várni annyira, hogy még kiélvezzem az augusztus utolsó lehetőségeit, viszont tény, hogy tököm tele van a meleggel és már igazán mennék a hidegebb időjárás felé:D Hogy ne legyen ilyen bosszankodó a bejegyzésem, összegyűjtöttem a top 5 eddigi kedvenc élményemet, azokat, amikről képek is készültek, hiszen igyekeztem nem mindig elővenni a telefonomat. A digitális detox tudatos nálam, figyelek arra, hogy az adott pillanatot teljes mértékben megéljem, és ne arra koncentráljak, hogy mi hogyan menjen instára. Szóval ezek az élmények elég randomak, nincs köztük sorrend, csak valamiért sokat jelentenek.


Szalonnasütés még nyár elején


Bárcsak többet lehetnék a barátaimmal, többet tudnék ilyen estéket összehozni és több emlékkel lépnék az őszbe. Ám mivel ilyenkor mindenki random időpontokban nyaral, nehezebb összeegyeztetni egy-egy hétvégi összejövetelt. Erős volt az indítás júniusban, hiszen akkor volt szalonnasütés, amerikai est és megannyi trip, amire egyikükkel-másikukkal sikerült elmennem. Valójában ezt élvezem a legjobban, itthon maradni és csak csinálni valami kaját és beszélgetni a dolgokról, amik minket foglalkoztatnak. Nos ezt biztosan többet szeretném csinálni ősszel, még tovább is bővíteni a tematikus esteket hiszen nem felejtettem el, hogy megszavaztunk egy olaszt és egy suttyót. Jelentsen az bármit is:D Ez egy szimpla szalonnázás volt, és esküszöm, irtó jól esett!


Az első közös esküvőzés


A nyár egyik legjobban várt eseménye unokatesóm esküvője volt. Azért is voltam izgatott, mert a sztori mögötte nagyon nagyon izgalmas és valahol azonosulni is tudok vele, illetve vége láthattam a család jobbik fej részét. Először úgy volt, hogy nem jön velem a barátom, de végül beadta a derekát, így iszonyat jót buliztunk és nagyon sokat táncoltunk. Annyira megpörgetett, hogy le kellett ülnöm, nem bírtam a táncos lábával:DD Maga a hangulat is brutál volt, mert unokatesóm haverjának a családja hatalmas forma, és így, hogy mellettünk ültek, vittek bele a partyba és egy percig sem bántam. Nem ittunk keveset, de pont jó volt a hangulat ahhoz, hogy a bemutatás zökkenőmentes legyen, és mindenki kényelmesen érezze magát egymással. Szerintem már rég mulattam ennyire jól, ez tényleg örök élmény marad:D Jut eszembe, a dress code piros cipellő volt, gondolom ez leesett:D


Randi a Várban, piknik a Müpánál


Az egyik kedvenc emlékem mikor a barátommal elmentünk sétálni a Budai Várba, megnéztük a Halászbástyát, a Várkertbazárt, mindezt egy jó Starbucks zárta. Azért volt olyan különleges, mert ez volt az első igazi randink, mármint ami a nagybetűs, hiszen azért már évek óta ismerjük egymást, illetve előtte is együtt lógtunk. Szerintem mindenki érti miről beszélek, ez ilyen kicsípős randi volt na:D Aztán mindezt zártuk egy piknikkel amit a Müpánál ejtettünk meg, ott a kedvenc kis dombom kényelmét élvezhettük. Itthon ironikus, de Egy perc és nyersz-t néztünk és az egész annyira király volt. Szóval ez egy remek emlék lesz számomra!


Iszogatások, bulik a legjobb barátnőmmel


A gimi meghatározó volt számomra, hiszen a legjobb barátaimat onnan ismerem és a mai napig töretlen a kötődésem hozzájuk. A legjobb barátnőm azt hiszem már tizenegy éve hű társam és kimondani is fájdalmas, mert ennyire megöregedtünk. Idén többet tudtam vele bandázni, ez pozitívum, illetve imádtam, hogy ilyen party monster lett:D Ezt a jó szokását viszont ő tartsa meg, mert még annyi helyre el akarnám vinni:D Loveya!



Pizsama party a másik legjobb barátnőmmel


Vannak emberek akik hirtelen csöppennek az életünkbe, és megmagyarázhatatlan okok miatt eltávolodunk, de ismét egymásra találunk ha eljön az idő. Amióta tavaly ez megtörtént, hatalmasat változott az életem és bár az idei nyár elég szegényes volt a közös élményekből, remélem tudja, hogy nagyon fontos nekem. Mármint persze, hogy tudja:D De a sok szar közepette megbeszéltük, hogy megnézünk egy filmet, és majdnem három hónap után tudtuk csak megejteni egy pizsama party keretein belül. Csacsogtunk vagy éjjel egyig, aztán betettük a filmet, de tíz perc után elaludtunk. Minden esetre megpróbáltuk:DD Nem is említem a Lithiumokat, a sétákat, a körmözéseket, azt a sok órányi telefonálást és még ki tudja mit hagytam ki. A családját nem választja az ember, de a barátait igen, és van olyan aki valahol családtag is lesz, mint az én drága sisem:D♥ Erről nincs képem de itt egy közös még télről unokatesómékkal:DD


És még annyi emlékem van az idei nyárból. A randik, a késői beszélgetések, a kiülések, a sütések, a kutyaséták, a kirándulások, a fürdések. Bár gyűlölöm ezt a kegyetlen időt, azért azt köszönöm, hogy van nyár, amikor kicsit szabadabbnak érezheti az ember magát, még ha annyira nem is az. És jó, hogy vannak ők, akikkel bármikor szabadnak érezhetem magam. És köszönöm az idei nyárnak, hogy megkaptam magam mellé Lujzust is, aki nagyon fontos nekem, mert ő az első 100%-ig az én állatkám és bár idegeimre megy, azért tényleg kevesebb lennék nélküle.


És köszönöm az idei nyárnak Őt, aki egy páratlan lélek és soha nem találkoznék hozzá hasonlóval sem, ezért is örülök, hogy öt éve az életem része. ♥

Hálás vagyok azért ennek a perzselő nyárnak, de erősnek tartom a hétfői kánikulát tesókám:D


puszi♥


bónusz képként ezt csak úgy itt hagyom:DD♥




bottom of page