top of page

Ha a csillagjegyek klipek lennének - Levegős jegyek



Elérkeztünk az egyik kedvenc csoportomhoz, a levegős jegyekhez. Az én képletem tele van vizes és levegős jegyekkel, ami hűen tükrözi a személyiségemet. Szerintem ha valaki herótot kap a horoszkópoktól és áltudománynak gondolja az egészet, az kardjába dől egy újabb ilyen bejegyzéstől, de még nem tartunk a végén, és pont a levegősöknél nem hagyhatom félbe. A levegős jegyek az ikrek, mérleg, vízöntő, és bizony hiába különböznek annyira mindhárman, van, ami mégis összeköti őket.


Mit tudhatunk róluk? Nos a levegős jegyek a leglazább, legbarátkozósabb, legkommunikatívabbak, az egész rendszerben ők a szórakoztató és bolond kategória. Kicsit megosztóak, mert valaki vagy tud azonosulni azzal, amit képviselnek, vagy nagyon utálják őket. Én mindig úgy fogalmazom meg ezt, hogy a levegős jegyek hozzák azt az elképzelt népszerű ,,Én"-t, ami mindenkiben benne van akár csak egy perc gondolat erejéig is, ezért idegesít minket az, hogy ők meglépik, amit mi nem. Féltékenyek vagyunk a csillogásukra. Ha viszont nem vagyunk ilyenek, akkor nagyon könnyen barátságba elegyedhetünk velük, viszont az biztos, hogy egy levegős jegy mellett iszonyat nehéz érvényesülni. Mert elviszi a showt:D


Ikrek


Gwen Stefani - Hollaback


Ikrek aszcendensem és holdam van, tudom mit jelent rizsázni órákon át. Régen nem szerettem az ikreket, mert világi rohadékok tudnak lenni, ha nem foglalkoznak az önfejlesztéssel és/vagy szar aszcendens párosul hozzá, aki még rosszabb, viszont valami mellékesként egész elviselhető. Az ikrek kommunikatív, szószátyár, pletykás, nagyon könnyen tud olyan kérdést feltenni, amivel a másik fontosnak érezheti magát és beszélhet magáról órákat, és fordítva is igaz. A zodiákus Magdi anyusa, van ikrek aszcendenses rokonom, nyilván mi ketten vagyunk a nagy hírvivők. A Hollaback egy klasszikusa Gwen Stefaninak, ami átadja ezt a vibe-ot, amit az ikrek képviselnek.


Stromae - Tous Les Mêmes


Egyik videóban láttam, hogy Stromae Tous Les Mêmes klipjét szúrták be az ikrekhez, és szerintem a kettősség miatt, amit a srác előad benne, amivel tökéletesen ki tudok békülni. Az ikrek szélsőséges kis rohadékok tudnak lenni, egyik nap imád téged és a legjobb barátja vagy, másik nap annyira megaláz, hogy csak lesel. Nem mindenki hajlamos rá, ez a jegy az egyik olyan, aki rossz aspektus esetén rosszabb irányba tud menni, de a szélsőség akkor is igaz. Nagyon nagyon sok türelem kell ahhoz, hogy elviseljük őket, pont azért, mert sosem tudni melyik énje jön elő aznap. Hát kitartást hozzám is:D


Fergie - A Little Party Never Killed Nobody (All We Got) ft. Q-Tip, GoonRock


Ahahaaaaj mi máááás?:D Az ikrek nagy party királynők, de ha introvertáltabbak akkor is a kis összejövetelek nagy showmanjei. Én imádom ezt a tulajdonságukat, hogy egyszerűen kürölményektől függetlenül BÁRHOL jól érzik magukat. Lazák, szabadok, szórakoztatóak, nyilván mindenki oda van ezekért az emberekért, az meg, hogy másnap reggel milyennek látjuk őket, legyen a jövő problémája. A zodiákus party hercegnői!


Mérlegek


Shakira - Can't Remember to Forget You (Official Music Video) ft. Rihanna


Nem biztos, hogy értitek majd ezt a választásomat, de ha most elvonatkoztatunk a szám szövegétől és csak azt a tényt vesszük, hogy két igazán jó nő vonaglik egy klipben, akkor már releváns ez a klip. A mérlegeknek van egy ilyen vonzó énjük, amit nem tettekkel vagy szavakkal váltanak ki az emberből, hanem az aurájuk olyan, hogy egyszerűen megbabonáz. Pont a kis egyszerűségükkel, a kedvességükkel, azzal, hogy nem akarnak többek lenni annál, mint amik. Valahogy ez annyira nagy hatással van a másik nemre, hogy ha egyszer beleszeretnek egy mérlegbe, akkor nem tudnak lekattani róluk. Van négy mérleg aszcendensű ismerősöm/barátom/tesóm/barátnőm, és tényleg van bennük egy ilyen kellemesség. Nem tudom magam sem megmagyarázni, olyan misztikusak:D

Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?


Akkor hallgattam ezt a számot, mikor anno ezer éve ismerkedtem meg a volt barátommal, és nem igazán tudtam hányadán áll barátnőileg, sok kérdés is volt bennem mindennel kapcsolatban, és kiderült utólag, hogy neki is nagy kedvence volt akkoriban. A mérlegekben van egy ilyen örök örlődés, képtelenek dönteni A vagy B mellett, ők csak ráhagyják az Univerzumra. Nem igazán vállalják fel a véleményüket, mindig inkább másnak mondja el, mintsem az illető szemébe. Ez nem feltétlen gerinctelenség, inkább félénkség a konfliktusoktól. Mert a mérlegek cukik, barátságosak, mindig alkalmazkodnak a másikhoz, és sosem esik szó róluk. Nehéz őket kiismerni, mert olyan, amilyennek akarod. Nekem ez a tulajdonságuk végtelenül távoli, nem szeretem, ha valaki döntésképtelen, mert ezzel nagyon sok gondot okozhat magának és a környezetének, ami meg negatív színben tűntetheti fel.


Alice Merton - No Roots


Éppen hogy lecsúszott a nyilasokról a No Roots, de mérleg kompatibilis, mert a mérlegek sem kifejezetten röghözkötöttek. Az összes ismerősöm, aki mérleg nappal, aszival vagy holddal rendelkezik kicsit szabad lélek, akinek nincs egy legjobb barátnője, vagy ha mégis, akkor nem olyan ragaszkodó, mint mások. Kihangsúlyozom, hogy barátság szempontjából írom ezt, mert ők tudják, hogy ha egy megy, akkor másnap jön egy új, és mivel annyira karizmatikusak, sorban állnak az emberek a kegyeikért. Szerelemben már kicsit kettős, mert ott azért oda tudják tenni magukat, de nem a legféltékenyebb jegyek közé tartoznak, sőt kicsit túl könnyen veszik ezt, és prűdségük miatt nekik minden mindegy. Mindegy, csak dönteni ne kelljen:D


Vízöntők


Lady Gaga - Telephone ft. Beyoncé


Imádom a vízöntőkben, hogy totál bolondok:D Egyszerűen nem tudok mit mondani, zakkantak, nem e világban élnek, elvarázsolt hercegkisasszonyok, a zodiákus hatalmas nagy életművészei. Nem is kérdés miért jövök ki velük annyira, én imádom ezt a személyiséget. Ha a Telephone-t nézzük, akkor Gaga egy vízöntő, Beyoncé meg én vagyok, amint kimentem a megrekedt vízöntőimet:D Amúgy szürreális az egész videó, ahogyan ők is, de még lesz ennél durvább is. Imádom bennük ezt az extravagáns attitűdöt, amivel mindenkit el tudnak kábítani. Van, aki nagyon kivan tőlük, például földes jegyek, és van aki meg van értük őrülve, tüzes jegyek.


Vitas - 7th Element


Láttam, hogy valaki ezt tette vízöntőnek, hát én ennyire még soha nem szakadtam:DDDDDDDDDDDDDDD Mennyire találó atyaisten:DDDDD Nem hiszem, hogy elnézést kell kérnem vízöntő barátaimtól és anyukámtól, mert tudják magukról, hogy jó értelemben véve kattosak és érteni fogják miért ezt tettem be. Annyira szürreális és annyira zseniális, de főleg az, hogy feltehetőleg Vitas full komolyan gondolta ezt a produkciót, ahogyan a vízöntők is full komolyan gondolják azt az életet, amit maguknak generálnak. Viszont legalább mellettük tényleg nem lehet unatkozni:D


twenty one pilots - Stressed Out


Megint vonatkoztassunk el a szövegtől! A Stressed Out egy laza, catchy szám, ami népszerű lett három perc alatt, és nem okoz kifejezetten nyomasztó érzéseket, noha van benne egy kis keserédesség. A vízöntők amellett, hogy szórakoztatóak, hatalmas Drama Queenek, és nagyon nagyon aggódósak, MINDEN MIATT. Kicsit már szűz kategória, de még mindig nem annyira. Ez a szám is mindig ilyen ,, Szar az élet, de legalább élünk" érzetet kelt, és a vízöntők nagyon jól kezelik az ilyen összeomlásokat. Két napig totál kivannak, de aztán ugyan olyan fokon égnek tovább. Nagyon nagyon szuper tulajdonság ez!


Szóval ezek voltak a levegős jegyek, elég szórakoztató bejegyzés volt, ami remekül reprezentálta ezeket a kategórizálhatatlan jegyeket:D Ha engem kérdeztek, akkor szerintem ők az a csoport, akik a leginkább jól veszik az élet nehézségeit, mert nem annyira merevek és pesszimisták, mint a földesek, akik holnap jönnek. Hát abban sem lesz köszönet az biztos:D Ne feledjétek, sok függ aszcendenstől, holdtól, mindentől, érdemes egyszer vetni egy pillantást a képletetekre!




bottom of page