top of page

Januári szép emlékek, élmények, satöbbik



A január mindenki számára a leglehangolóbb, leghosszabb, legdepresszívebb hónap. Elmúltak az ünnepek, neki kell esni egy új évnek, hatalmas elvárásokkal loholunk előre, aztán hamar csalódás lesz a vége. Na, most, hogy így meghoztam a kedveteket a januári kedvencekhez, vágjunk is bele:D Bár olyan, mintha ez a hónap egy teljes év lett volna, azért visszatekintve egész szépen sikerült kimaxolnom. Elsején indítottam útjára az én egy másodperces videógyártásomat, és életem egyik legjobb döntése volt, bánom is, hogy nem kezdtem el már tavaly. Az ember nem is látja mennyi minden történik vele, de így egy videóban annyira visszajönnek az emlékek és a jó érzések.


Január a színes hétköznapoké volt


Bár a munka már elkezdődött, akadt idő a szórakozásra bőven. Találkoztam a barátaimmal, teáztunk, moziztunk, ettünk, buliztunk, élveztük a téli hideget, kihasználtuk a benti meleget. Igazából nagyon színes napokat köszönhetek nekik, és főleg a videómnak, mert ezáltal sokkal több kedvem van kimozdulni akkor is, ha lustának érzem magam. Néha voltak stresszes heteim, de lényegében inkább az izgalmas programkínálat volt a főszerepben.

Sorozatok terén nem haladtam azt hiszem, és annyi filmet sem néztem, olvasni pláne nem olvastam, de valahogy nem zavar. Mikor elkapnak ezek a dolgok, akkor képesek napokra bedarálni, de a hónapban valahogy inkább mást éreztem fontosnak.


Januári ráeszmélések és problémák


Igazából én nem igazán emlékszem problémákra. Mármint nyilván voltak napok, amikor felidegesített valami, stresszes voltam, elegem volt mindenből, de nem történt egy olyan nagy dolog sem, amitől teljesen kiborultam volna. Nem túl izgalmas így ez a bejegyzés tudom, de tényleg minden tök szuper volt. Új erőre kaptam, új élményekben volt részem, új alapokra fektettem az évkezdésemet. MInden klappolt:D


Kedvenc eseményeim: - Teaházas csacsogás - Téli séta a Normafán - Lithium night és biliárdozás - Pite sütő party - Brunch Gyöngyinél - Brunch Orsival az Ikeában - Filmezések - Vapianos vacsizás Mariettával - Csacsogós kávézások - Tüntetés - Starbucksos esték


Örülök, hogy... - Végre megvettem a kinézett parfümömet hosszas gyűjtés után - Vettem egy cipőt 60%-kal olcsóbban - Befizettem a velencei utamat♥


Szóval ne haragudjatok, hogy ennyire rövid lett ez a mai, a január tökéletesen harmónikus volt, és csak olyan tevékenységekkel töltöttem meg, amik boldoggá tesznek. Remélem a február is hasonlóan telik, sőt még ennél is izgalmasabban:D





bottom of page