top of page

A 2019-es évem témája



Emlékeztek még arra a bejegyzésemre, amit a 2018-as évem témája köré építettem? Persze erről már nagyon sok bejegyzésem született, ezért nem hagyhattam ki az idei év irány megjelölését sem. Azt javaslom itt is, mint minden írásomnál, hogy nyissátok meg párhuzamosan EZT és EZT a linket, hogy lássátok a terveimből mi valósult meg. Most más tematika alapján írom az idei vízióimat, remélhetőleg átláthatóbb lesz mindenki számára:)


Én általában nem az új év beköszöntével kezdem érezni a változást, hanem a szülinapom adja meg a következő irányelveket. Számmisztikailag a hatos évemet kezdtem novemberben, de kollektívan mindenkinek a 2019-et számolva hármas éve van. Ez egy pörgős, bulizós, szórakoztató év, ahol mindenkinek könnyen jöhet az elismerés és a hírnév. Köttethetnek új barátságok, számolhatunk új kalandokkal, utazással és nagy tervezgetésekkel. Próbáltam a kettőt figyelembe véve megnézni, hogy a hatos és hármas rezgéseit összegyúrva mire számíthatok, így született meg az idei témám.


Home is where my heart is


A 2019-es évem témája picit másabb rezgésekkel bír, mint a 2018-asé, hiszen tavaly a nagy önmagamra találás időszaka volt (mellesleg kimaxoltam rendesen), viszont idén másról van szó. Idén szeretnék sokkal összeszedettebb, rendszerezettebb, tudatosabb és békésebb lenni. Ez nem jelenti azt, hogy otthon fogok ülni és nem megyek sehova, hanem azt szándékozom elérni, hogy bárhol is járok vagy bárkivel is vagyok, érezzem magam jól az akkori pillanatban. Teremtsek egy olyan környezetetet minden helyen, ami megnyugvást és békét okoz a lelkemben, hiszen nem is igazán érdekel, ha idén dupla annyit kell dolgoznom, csak utána el tudjam engedni a stresszt. Már sokkal kevesebbet parázom a dolgok miatt, és már egyre kevesebbet veszem észre magamon a szorongás tüneteit, idén pedig a nullára szeretném csökkenteni ezt.


Azt hiszem nagyon örülök a múlt Fannyjának, mert jól összekapott engem, tehát a belső világomban tomboló félelmet abszolút leküzdötte, így már csak a jelen Fannyjának a dolga az, hogy szépen rendbe tegye a környezetét. Szelektálni szeretnék pár cuccomból, a ruháimat is sokkal átgondoltabban szeretném kiválasztani, csak arra költök amire feltétlen szükséges. Pont azért is, mert a hatos év pénzügyileg nehezebb, mármint dupla munkával tudok csak jól kaszálni, de azt hiszem komolyan szeretnék szintet lépni mindenben.


A barátaimat illetően nem változtatok semmin, hiszen fantasztikus emberek vesznek körbe ( thank you 2018 Fanny), és minden időmet velük szeretném eltölteni. Biztosan lesznek olyanok, akik nem tartanak velem az utam során, de ha őszinte szeretnék lenni magammal, akkor már eddig is érezhettem azt, hogy kik ezek. A párkapcsolat is egy nehezebb falat az ember számára, de ahogyan eddig, most sem stresszelek rajta, mert egyedül is baromi jól megvoltam. Tény azonban, hogy van valaki, akit minden egyes 2019-ben megélt napomba elképzelek, és akiről remélem egy nap írhatok itt is. Érdekes sztori, meg tanulságos is.


Milyen fogadalmakat tettem idén?


Na fogadalmak terén baromi rossz vagyok, szóval nem tettem semmit. Tényleg hagyom menni, ahogyan eddig is így tettem, mert azt érzem, hogy a belső hangom milliószor jobban tudja mit akar, az egom meg úgyis vakon van legtöbbször.



Tervek és vágyak


Az előző bejegyzésemben nem beszéltem ezekről, mert én mindig iszonyatosan lusta gyerek voltam és legtöbbször semmi nem sikerült azokból, amiket elterveztem. Ha mégis valamit meg akartam saccolni az év elején, akkor szürreális dolgokra gondoltam és nem olyanokra, amik tőlem függenek. Ha viszont mégis tőlem függtek, akkor lusta voltam. Ördögi kőr.


Viszont úgy érzem, hogy most mernék álmodozni. Azt tudom, hogy ugyan olyan évet akarok, mint ami 2018-ban volt, és mivel még mindig imádnak az emberek velem lenni, így tuti tele lesz bulival, szórakozással és utazással. A munka terén komolyabb szeretnék lenni, mert ez tényleg az én érdekem, és hiába vagyok későn érő, egyszer nekem is elő kell vennem a boss babe énem. Tavaly már belekóstoltam ebbe, mert szakmailag elég szépen haladtam, de idén minden komolyabb lesz ez tuti. Nagyon szeretnék több jó könyvet olvasni, mert jelenleg azt érzem, hogy hiányoznak a régi szép könyvtáras idők, úgyhogy be is iratkozom a barátomhoz közel eső könyvtárba, ez tőlem sincs messze. Szeretnék többet utazni belföldön, mert hiába volt jó és fancy repülni és gondolázni, itthon is vannak szenzációs helyek. Remélem ebben társam is akad, de ettől egy percig sem félek!


Ami a jellemfejlődésemet illeti, nos én szerintem tökre megérkeztem. Nagyon nagyon jót tett a tavalyi Best version of ME, mert komolyan így is alakult. Persze vannak dolgok, amik még mindig lehetnének máshogy, esetleg jó lenne ha nem lennék ennyire lusta. Ezen igyekszem változtatni, és fogok is, csak nálam minden sokkal lassabban indul be. (Néha viszont nagyon türelmetlen vagyok) Idén is szeretnék sokat beszélgetni magammal, mert hiába vesz körbe annyi ember, azért magamnak mégis én vagyok a legfőbb bizalmasa, és elég szépen átvergődtem minden lelki törésen. Ez egy fontos szövetség. Nyitottabb szeretnék lenni, új embereket megismerni, meg bármi jöhet, ami nem szokványos és színesíti a napjaimat.


Tehát ez lenne az idei témám, picit rövidebben összefoglalva a harmóniára törekvés az én legfőbb irányelvem. Mind munkában, mind a kis kapcsolataimban, mind magamban. Talán nem árulok el nagy titkot azzal, hogy 2019 baromi izgalmas év lesz kollektívan is, de erről később írok hosszabban is.


bottom of page