top of page

Bemutatom az én kis világom! - Merre járok legtöbbet a barátaimmal?



Na mizu veletek így az új évben? 2019 rengeteg szuper lehetőséget tartogat magában, ahogyan össze-vissza kavirnyászok a jövendőmondó oldalakon, egyre inkább meggyőznek engem arról, hogy idén izgalmas időszakunk lesz. Később írok arról is, hogy mit jelent ez pontosan, de mára egy kis idegenvezetésre invitálnálak meg titeket, amiben bemutatom az én kis világomat. Ez egy sorozat, aminek a részeit néhány havonta olvashatjátok el, ma pedig azt hiszem a tesztüzem jön, hiszen nem álmodtam meg pontosan, hogy hogyan is néz ez ki.



Kávézók, éttermek, beülős helyek


Az egyik legkedvesebb időtöltésem a barátaimmal folytatott órákig tartó csacsogás. Én egy nagyon kommunikatív személy vagyok, aki még azokkal is azonnal megtalálja a közös hangot, akikkel már évek óta nem találkoztam. Emiatt van az, hogy a régi ismerőseimmel és osztálytársaimmal jól el tudok beszélgetni, hiszen remek érzékem van ahhoz, hogy milyen kérdéseket tegyek fel. Micsoda mázli, hogy a barátaim is közel olyan szószátyárok, mint én, mert így hosszú délutánokon át tudunk mesélni mindenről. A helyszínt én mindig úgy válogatom meg, hogy az passzoljon ahhoz vagy azokhoz, akikkel találkozom. Tudom, hogy valaki szívesen jön el velem iszogatni, de van, aki inkább finomabb ételeket próbálna ki, és akad olyan is, aki abszolút süti bolond.


Ha kávézókról kell döntenem, akkor például a Frei Cafe abszolút első helyen van nálam. Még mikor divatra jártam, akkor mutatta két nagyon kedves szaktárs-barátnőm, és suli előtt ott alapoztunk egy vad varrás maraton előtt. Azért annyira a kedvencem, mert baromi szép a dizájn, abszolút az én színvilágom az összes kialakított kávézója. Általában narancsos karamell kávét szoktam inni karamellás almás sütivel, de ha nem ezt, akkor kipróbálom a többi hideg és habos italt. A kedvenc létesítményem a Corvin plázában található, de az Allee-s és az újonnan nyílt Shopmark-os is must visit hely.


Éttermek tekintetében még kezdő vagyok, én nem nagyon szeretek beülni fancy helyekre. Lehet nincs túl nagy igényem a kézműves és magasabb árkategóriás kajákra, úgyhogy jobban szeretem a lazább és elérhetőbb helyeket. Nem tudom a Vapiano annak számít-e, de ez az első gondolatom, ha enni szeretnék valakivel. Nem is csak azért, mert picit belsőségesebb hely egy Mekinél, hanem mert azt hiszem életemben nem ettem még olyan finom carbonarat, mint ott. Az összes barátnőm ismeri már, és sokszor megfordulunk ott, ha valami különlegesebbet szeretnénk. A letisztult kialakítása miatt sokkal otthonosabb és remek választás, egy barátnős naphoz. A kedvencem abszolút a Westendben található étterem, mert ott ettem a legjobban elkészített carbonarat, a többiben picit máshogy főzik.


Tegyük fel valaki szereti a beülős helyeket, ilyen esetekben én szeretek a Szimplába menni. Sajnos iszonyat sokan vannak, én pedig nem vagyok nagy romkocsma kedvelő éppen emiatt, viszont egy átlag hétköznap délután simán belefér. A kialakítása végtelenül király, minden centiméterében van valami eldugott különlegesség, illetve a berendezés is tartogat némi meglepetést.



Bulik, szórakozóhelyek, tematikus esték


A 2018-as évem nagy találmánya a bulik kipróbálása volt. Egy hullám már elkapott tini koromban, de évekig kihagytam ezeket az alkalmakat, mert mint említettem, nem szeretem a kocsmák zsúfoltságát és a társaság sem volt meg hozzá. A lányokkal (és azzal a pár sráccal) nyáron belestünk pár érdekes, tematikus buliba, és abszolút elkaptuk a fílinget, úgyhogy rengetegszer megyünk ezekre azóta is.


Az egyik kedvencem a Lithium night, ami egy zúzósabb buli sorozat. Aki emlékszik még az emo korszakára, az tudja miről beszélek, hiszen ezen az estén van minden onnan is. Én inkább a lightosabb zenék miatt megyek, de a többiek totál meg tudnak őrülni egy Slipknot vagy System of a down hallatán. Nyáron a Budapest Park ad neki otthont és igazából én azt jobban szerettem, de így télen az A38-on rendezett bulik is teljesen jól sülnek el. A tömeg azért adott, tehát ezzel számolni kell, viszont azok a zenék mindenkit kárpótolnak.



A Necc party sokaknak ismerős lehet, hiszen ki ne hallott volna róla, vagy fordult volna meg rajta egyszer. Nyáron szinte az összesen ott voltunk, tehát pár alkalmat már végig denszeltünk reggelig, és főleg azok az igazi trash nosztalgikus zenék azok, amiért érdemes menni. Azt beszéltük a többiekkel, hogy talán már picit sok belőle, mert észrevettük, hogy ugyan olyan sorrendben mennek a számok, tehát érdemes egy-egy alkalmat kihagyni. Ha úgy megy az ember, hogy ezt tudja, akkor nem érheti csalódás, még ha a tömeg fel is idegesíti, hiszen millióan vannak állandóan. A Budapest Parkban abszolút adom, de az Akvárium mérete miatt azokat hanyagoljuk, mert annyira kényelmetlen és bosszantó.


Ott van persze a Los Santos Party, ami a jó kis 90-es évek hip-hop és rap számok gyűjtőhelye, és ahol mindenki talál magának egy zenét, amire rázni lehet. Én csak nagyon ritkán GTA-ztam, de ez a műfaj abszolút közel áll hozzám, és egy Eminemre vagy Snoop Doggra bármikor beadom a derekam. Nem vagyunk sokan, általában picit fiatalabbak fordulnak meg itt, viszont pont kényelmesen el lehet mulatni az időt. Ez is néha a dj miatt sok, mert azt hiszem itt tapasztaljuk a legkáoszosabb mixelést, de kellő itallal még ez sem tűnik fel. A38-on van mindig (vagyis azt hiszem), de pont kényelmes így.


Indie rehabre és Tesco Discora már nem járunk annyit, viszont nyáron sokszor megfordultunk rajta. Az van, hogy én ezeket a zenéket végtelenül imádom, de azt a közeget ami ott van, nem igazán. Nekem a legtöbb ember a közönségből néha már túlságosan elhiszi, és ezért nem tudok úgy azonosulni vele, mint egy Los Santoson. Akkor voltak ezek jó bulik, amikor annyit ittunk mellé, és ez elárul sok dolgot erről a buliról azt hiszem. Mindezek ellenére néha teljesen oké, de ki is hagyhatjuk, nem maradunk le semmiről.



Természet, városok, helyek


Végül az én szívem csücskét, a kirándulásokat említem meg. Nagyon nagyon szeretek utazni, és nem csak külföldre, Budapesten belül is hetvenedszerre is élvezem a már agyon járatott látványosságokat.


Nagy kedvencem a Normafa, ahol minden évszakban végtelenül kikapcsoló a túrázás, és ahol minden alkalommal összefossuk magunkat a libegőn, de nem hagynánk ki az istenért sem. Maga a park és az erdő is nagyon jó része a kirándulásnak, de a kilátó és az a panoráma, ami ránk köszönt a libegőről, visz mindent. Végtelenül békés és gyönyörű hely, ami még randira is állandó jolly-joker.


Én nagyon odavagyok a Bazilikáért, szerintem a környék és maga az épület is brutál szép és hangulatos. A kilátás, ami a toronyból nézve terül elénk, állandóan elakasztja a lélekzetem, és azt hiszem ilyenkor jövök rá, mennyire csodálatos helyen is élek. Természetesen a lépcsők nem másszák meg magukat, szóval ha azt végigszenvedjük, akkor megéri.


Az ország megannyi városa és épülete állandóan arra vár, hogy felfedezzük, szóval ha megvan az ötlet, hogy hova menjünk, akkor kérdés nélkül veszem is a táskám. Mindegy, hogy a közeli Szentendre, vagy a távolabbi Szolnok, esetleg Tihany, a társaság és az a rengeteg szépség mindig rávesz, hogy kimozduljak otthonról.


Természetesen azért is szeretek ennyire jönni-menni, mert fantasztikus barátaim vannak, akikkel minden nap csupa móka és kacagás. Sosem gondoltam volna, hogy egyszer ennyire jól érzem majd magam ennyire különböző emberekkel, de hálás vagyok, hogy így van. Nekik köszönhetem azt, hogy kialakult ez az énem, mert a jelenlétük biztonságot sugároz és így én is szívesebben vetem bele magam az új dolgokba. Love ya!:D♥



bottom of page