top of page

Az én hatos évem



Április környékén írtam meg ,,Az én ötös évem" bejegyzésemet, ami után záporoztak a levelek felém, hogy ez micsoda, hogyan kell kiszámolni, mit kell nézni, stb. A linket IDE kattintva érhetitek el, és a bevezetést vegyétek annak, amit ott írtam, hiszen a számolás le van vezetve nagyon érthetően. No de hogyan hat az életünkre a számmisztika? Őszintén szólva halvány lila gőzöm sincs, de baromira működik. Ha az ember tud eléggé szkeptikus és befogadó lenni egyszerre, akkor hamar látja, hogy sok igazság van azokban a leírásokban, amiket találunk a végösszeget illetően. Nos az előző bejegyzésemben meséltem a négyes évemről, amit 2017-ben éltem meg, itt pedig kicsit felelevenítem az ötös évet, bár a linkre kattintva látjátok, hogy az áprilisig tapasztaltakat már lejegyeztem. A hatos évemet nagyon kis tapogatózva tudom prezentálni, úgyhogy a hangsúly inkább az ötös kifejtésén és a hatos jóslásán lesz.



Mi jellemző az ötös évre és hogyan éltem meg?


Nos az ötös évre nem tudok újat mondani, mindent el tudtuk olvasni az előző linken, de mivel magam mögött hagytam a 100%-át, így teljesen összeszedetten tudok nyilatkozni. Minden amit megjövendőlt összejött. Voltam külföldön, utaztam egy csomót, kalandokban és kirándulásokban nem volt hiány. Kicsit azért is pozitív rezgésű ez az év, mert minden titkos vágyunk teljesül, és tudunk érvényesülni a többi ember között. A kilenc személyes év közül ez az egyik legpozitívabb rezgésű, és én pont ezt tapasztaltam.


Munka szempontjából nem panaszkodhattam, mindig volt mit csinálnom, mindig voltak feladataim, a megfelelő emberek rám tudtak találni. Egy picit talán túl sűrűnek is mondanám, hiszen szeptemberben volt egy kisebb kiborulásom a sok határidős feladat miatt, de igazán nem panaszkodhatok, hiszen sikerült mindent abszolválnom.




Ebben az évben rengeteg új barátra tettem szert. Itt most nem a kedves ismerősökre gondolok, hanem azokra az őszinte kapcsolatokra, amik akkor is tartották bennem a lelket, amikor végtelenül nehéz időszakom volt. Főleg a nyár eleje/közepe volt kritikus, de egy késő esti beszélgetős fröccsözés minent megoldott. Buliztunk, kirándultunk, igazán a legjobb időszakunkat éltük.


Fiúk terén viszont abszolút igaz volt az, hogy komoly kapcsolatra még közel sem számíthattam. Az ötös év a sodródás megélését kínálja, amikor minden annyira hirtelen és váltakozva történik, hogy meg kell tanulnia az elszenvedőnek úszni az árral. El kell felejteni azt, hogy hosszabb távra tervezzünk, és bele kell törődni, hogy a nagybetűs szerelem még várat magára. Jól éreztem magam, új embereket ismertem meg, de én is éreztem, hogy ez még mindig nem az A szerelem. Ezzel semmi baj sincs, hiszen egyedül is patentül éreztem magam:D


Ugye az ötös évnek van egy hullámzása, a jó és a rossz váltakozik állandóan. Ez az év nagyon keményen bánt velem, nem engedte, hogy a padlón keseregjek, tényleg ránevelt az életre. Nagy sokk volt a kiskutyám halála, azt talán egy ideig még nem fogom feldolgozni, illetve ilyen volt egy év eleji ,,szakítás is" ami lényegében alapjaiban változtatott meg engem. Két olyan lelket vesztettem el, akik végtelenül sokat jelentettek számomra, és akiknek minden apró dolga hiányzik. A gyász, a veszteség és a szomorúság szerencsére nem egy zárkózott és pokróc Fannyt eredményezett, hanem egy még elfogadóbb, még törődőbb Fannyt. Bővebben az ötös évemről a bejegyzés eleji linken olvashattok.



Mi jellemző a hatos évre és hogyan élem meg?

A hatos egy nagyon izgalmas év, tele szenvedéllyel. Szerintem bizton állíthatom, hogy a legtöbb embert a karrier és a szerelem érdekli, és bár az előbbiről elkerül a hangsúly, az utóbbi elég szépen kibontakozik. Ugye a kilenc évünk során tapasztalunk újrakezdést az egyes évben, együttműködésre kényszerülést a kettes évben, bulikat és pezsgő életet a hármas évben, a nagy hév után toporgást és kemény melót a négyes évben, sodródást és spontaneitást az ötös évben, szerelmet és szenvedélyt a hatos évben, elvonulást és gondolkodást a hetes évben, karriert és pénzt a nyolcas évben, majd lezárást a kilences évben.


Az életnek tehát van egy baromi szép íve, és ha az ember kellően ráhangolódik és látja ezt a folyamatot, akkor nem szerencsétlenségnek, sokkal inkább izgalmas utazásnak fogja fel. A sodródós, hullámvölgyes, pezsgő ötös év után jön a kicsit elvonulósabb, komolyabb, szenvedélyekkel teli hatos év. Amikor a romantika, a kapcsolatok és a szexuális kisugárzás erősödése elvezet ahhoz a személyhez, akivel komolyabban tervezhetünk. Ez az év tényleg a meghittségről, a családról, a harmóniáról szól.



Mint minden személyes évnek, ennek is megvan a buktatója. Bár a párkapcsolatunk virágzik és rózsaszín ködben tengődünk, anyagilag és karrierügyileg eléggé lapos időszaknak nézünk elébe. Felmerülhet váratlan kiadás, pénzügyi gondok, néhol nagyon nehezen megy a szekér. Viszont ne legyünk pesszimisták, hiszen a család és a szerelmünk mellettünk áll, így többen hamarabb megoldhatjuk az esetleges problémákat.


Bár csak egy hónapja van hatos évem, de az életem fenekestül felfordult. Rengeteget dologzom, ez nem változott, viszont én is érzem, hogy a levegő megváltozott körülöttem. Nyitottabb, bátrabb, befogadóbb vagyok mindenkivel, és hát ne feledjük azt sem, hogy a másik nemre gyakorolt hatás miatt érdekes egymásratalálások is előfordulhatnak. Persze erről inkább a hetes évem elején írnék, addig még sok víz lefolyik a Dunán. Most harmóniát érzek magamban és az életemben is, de látom azokat a feladatokat, amiket ebben az évben érdemes lesz megoldanom, hiszen a család valóban fontos eleme ennek az időszaknak.


Ha kedvet kaptatok a számoláshoz, akkor nyugodtan próbáljátok ki a link segítségével, majd pedig keressetek rá az éppen aktuális számra. Érdemes megnézni az előző két-három évet is, és ha ti is igaznak találjátok, akkor tájékozódjatok a számmisztikáról bővebben Kiss Zoltán Zéró oldalán, akinek a könyvéből tanulom a numerológiát. Remélem hasznos volt a bejegyzésem, nagyon nagyon izgulok mi vár rám idén, de azt hiszem életem legkirályabb utazása lesz.


bottom of page