top of page

Képtár: Merre jártunk a rajzaimmal?

Az a jó a munkámban, hogy rengeteg olyan hobbimat lehet összekötni vele, amit amúgy szívesen művelek, és nem fáradtság mégis gondolnom közben arra, hogy hogyan hasznosíthatom együtt a kettőt. A rajzolás abszolút szerelem, főleg mert nem kell mindent ábrázolnom, eléggé tisztán behatárolható miket csinálok. Ezért nem szeretek tetoválásokat, állatokat, tárgyakat papírra vetni, és csak olyan felkéréseket fogadok el, amik beleillenek a portfóliómba. Az én stílusom és eszközhasználatom is változott az évek során, de nagyjából két éve építem tudatosan az én kis márkámat. Ez alatt az idő alatt rengeteget kirándultam és utaztam, és persze hoztam-vittem magammal az elkészült munkáimat is, hiszen sok helyen láttam már én is, hogy hasonlóan oldják meg illusztrátorok a kellemest a hasznossalvaló összekötést.

Egy szónak is száz a vége, a mai bejegyzésem nem egy hosszú írás lesz, de én egyáltalán nem sajnálom, hiszen szerintem a képeim magukért beszélnek, és szeretnék egy kis egyveleget elétek tárni. Lehet nem mindegyikőtök érti pontosan, hogy mi az isten az, amit csinálok, hiszen csak néha publikálom a munkáimat, viszont így egyben azt hiszem remek látványt keltenek. Sokan mondják, hogy a rajzaim egy békés, nagyon kellemes hangulatot árasztanak, és szerintem ez azért is lehet, mert én magam sem akarok görcsösen valamilyen lenni. Van egy-két támpont, amit betartok és amit szeretek visszalátni, de ezen kívül teljesen szabadon alkotok. Tehát a későbbiekben láthatjátok azokat a fotókat, amiket az utazásom során lőttem a rajzaimmal.

Jó szórakozást!♥

Remélem izgalmas volt végignézni a galérián, mindenhol felírtam a dátumot és a helyszínt.


bottom of page