top of page

Kedvenc chilles törzshelyeim



Tavasszal egyre többet, de nyáron meg méginkább halmozottan több kedvem van kiszakadni az íróasztalom mögül, és szerencsére az utóbbi hetek mozgalmassága megengedte nekem, hogy új helyeket fedezzek fel. Én eleve nem vagyok egy nagyon társasági lény, egyszerre maximum három emberrel érzem jól magam, mert ha már találkozom valakivel, akkor szeretek olyan dolgokról beszélgetni, amik tényleg érdekelnek. Éppen ezért meginvitáltam a barátaimat egy-egy kis túrára, illetve a meetingek keretein belül érdekes kávézókba ülhettem be. Mondhatjuk azt is, hogy a törzshelyem lett ez a pár helyszín, és ha nincs új ötletünk, hogy hova látogassunk el, akkor itt mindig akad egy asztal vagy pad számunkra.


Kedvenc kávézó


Én nagy Starbucksba járó vagyok, mert nagyon szeretem az atmoszféráját ennek a kávéházláncnak, és természetesen egy Caramel Frappuchino mindig szóba jöhet. Viszont mikor megbeszélésekre jártam, akkor felfedeztem a Frei kávézót, ahol már jártam korábban, viszont különös kedvencem a Corvin plázában található kis hely. Egyrészt baromi szépen van kialakítva és izgalmas megoldásokkal kicsit keleties beütést kapott, másrészt döbbenetesen jó áron vannak az italok, és mellé még finomak is. Az egyetlen hátránya az, hogy kicsi, nem tud az ember elrejtőzni mert szinte a pult mellett foglal helyet, én pedig jobban preferálom a tágasabb tereket. A kedvencem a tapéta, amit szerintem ha megláttok, akkor nyugodtan megengedhetitek magatoknak, hogy én jussak eszetekbe!


Kedvenc kávézó kettő


A Halászbástyánál található Starbucks esélyes a legszebb helyen kialakított kávézó címére. Még talán tavaly nyáron fedeztük fel ezt a helyet, és kiülve a teraszra azonnal beleszerettem a látványba, hiszen előttünk terül el az egész Halászbástya. Tulajdonképpen maga a feeling az, ami mindig visszacsal, ahogy nyáron, úgy télen is bámulatosan szép. A belső rész kicsit kicsi ahhoz képest, amilyen mondjuk a Király utcai vagy Széna téri mása, viszont hatalmas ablakai vannak, ami mellé szintén tök jó ülni. Egy kirándulással egybekötött kávézgatás sosem rossz.


Kedvenc séta spot


Nyilván szinte minden Budapesti egyszer az életében ellátogatott már a Normafára, hiszen remek kirándulási lehetőség, viszont én eddig télen még nem voltam ott. Amióta két éve Dóriékkal sétálgattunk ott, azóta imádok visszamenni, és hatalmas megdöbbenés volt látni, hogy hóban ez ennyire szép. Leginkább pont az a rész tetszik, ahol rá lehet látni a városra, és egy pokrócon üldögélve órákig tudnék ott csacsogni. Libegőzni is szeretek, habár irtóra félek, mégis van benne valami adrenalin növelő és ez tetszik. Egyetlen hátránya, hogy tőlünk nagyon messze van, úgyhogy nem minden nap tudok kint andalogni.


Kedvenc ebédlő


Még kora tavasszal vitt el Marietta a Vapianoba, és szerelem volt első evésre. Eddig a Westendben található éttermükben jártam, és azonnal megfogott ez a minimál kialakítása. Alapvetően imádom a kaotikus dolgokat, de az ételek stílusához ez passzol leginkább, és persze magáról a tésztákról ne is beszéljünk. Elsőre nagyon furcsa volt, hogy kicsit még keményen volt hagyva a tészta, viszont így valamiért mégis jobban ízlett, mint teljesen szétfőzve. Egyetlen hátránya az, hogy nagyon sokan vannak, és emiatt még éhesebb lesz az ember. Remek program lehet ha unjátok a mekit és a kfc-t.


Kedvenc drinking spot


Nem vagyok egy nagy romkocsmázó, sosem szerettem a tömeget és nem is érzem jól magam ezeken a helyeken, de nemrég felfedeztük, hogy a Dohány utcai Corvinus cafe milyen kihalt, és ez mennyire jó. Azt nem tudom megmondani, hogy a koktélok okésak-e vagy sem, hiszen ezeknek nem mindig az a céljuk, hogy üssenek, viszont nagyon szeretem az ízüket és azt a chilles hangulatot, ami ott fogad. Mindig ha Girls night out van, akkor oda látogatunk el. Hátránya, hogy tényleg nincsenek sokan és emiatt elvegyülni sem lehet nagyon. Nyilván nem a legpezsgőbb része Budapestnek, de amennyire szerényen mi csajpartyzunk, arra tökéletes.


Ezek az én kedvenc helyeim, ahova boldogan térek be amikor olyan alkalom adódik, és biztos vagyok benne, hogy ez a lista bővül majd a nyár során. Kicsit sajnálom, hogy a lakhelyemhez közel nincs olyan kis zug, ahova el lehet menni laptoppal szerkeszteni, mert a kedvenc dolgozós helyemet még nem találtam meg.


Szép napot♥


bottom of page