top of page

5 podcast, amit szĂ­vesen hallgatok


Nem semmi hĂ©ten vagyok tĂșl, azt hiszem minden szempontbĂłl megerƑltetƑ volt szĂĄmomra. Vannak idƑszakok amikor minden könnyen megy, bĂĄrmilyen elĂ©m gördĂŒlƑ akadĂĄllyal hƑsiesen megkĂŒzdök, olykor pedig a legaprĂłbb gond leszedĂĄl napokra. EgyrĂ©szt nem esik jĂłl, mert sokkal jobban szeretem a bĂ©kĂ©s ĂĄllapotokat, mĂĄsrĂ©szt ilyenkor kell bizonyĂ­tani Ă©s megmutatni mit tanultam, ami nem egyszerƱ, kvĂĄzi mint egy felelĂ©s. SzerencsĂ©re vĂ©ge, levontam a következtetĂ©seket Ă©s elrendeztem magamban a kĂ©rdĂ©seket, illetve azt hiszem jĂłl vizsgĂĄztam, mert mĂ©g mindig nem Ă©rzem szĂ­vĂĄsnak az Ă©letet:D

Mi az elsƑ gondolatunk, ha semmi nem jön össze Ă©s elönti a szar az agyunkat? NyilvĂĄn az, hogy mi mindent megtettĂŒnk Ă©s az Ă©let mĂ©g Ă­gy is kiszĂșr velĂŒnk. Azt sikerĂŒlt megtanulnom, hogy maga az Ă©let nem egy olyan rendszer, ami ha kettƑt lĂ©psz a bĂĄbĂșval akkor bekĂŒld a börtönbe vagy fizetned kell ezret a melletted ĂŒlƑnek, hanem a belsƑ kockĂĄd az, ami eldönti a sorsodat. És igen, nĂ©ha be kell fizetni azt az ezrest Ă©s ne adj isten böri is lehet a kĂ©pben. Úgyhogy szerencsĂ©re Ă©n nem azok közĂ© tartozom, akik sĂ­rnak az elsƑ kudarcnĂĄl, hanem megbeszĂ©lem magammal mi a következƑ lĂ©pĂ©s, Ă©s ha nem jön össze, akkor majd mĂĄs biztosan.

Nagyon fontosnak tartom, hogy ne rontsunk a sorsunkon. Ha valaki picit depressziĂłra hajlamosabb, vagy melankĂłlikusabb az ĂĄtlagnĂĄl, az ne tetĂ©zze ezt azzal, hogy erƑszakos filmeket nĂ©z, tragĂ©diĂĄkkal teleszƑtt könyveket olvas, Ă©s hĂ­reket böngĂ©szik hobbikĂ©nt. Fontos, hogy Ă©rezzĂŒk azt az irĂĄnyt, amiben jĂłl Ă©rezzĂŒk magunkat, Ă©s amiben kikapcsolhatunk. A legkomolyabban mondom, hogy ha nem tudod magad lenyugtatni, ha mindent Ă©s mindenkit rossznak gondolsz Ă©s Ășgy Ă©rzed az Ă©let szivat pedig te mindent megteszel, akkor mĂ©lyen nĂ©zz magadba Ă©s adj mĂĄr egy bĂŒdös nagy pofont magadnak. Én szoktam magamnak Ă©s jĂłl esik. De hogy ne tƱnjek kioktatĂłnak, mutatok pĂĄr podcastot, amik nekem rengeteget segĂ­tenek ha ki akarom kapcsolni az agyam. Javaslom tölts le pĂĄr epizĂłdot ha Iphone-nal rendelkezel, Ă©s menj sĂ©tĂĄlni egy ĂłrĂĄra.

The Lavendaire Lifestyle

Én azt gondolom, hogy az önfejlesztĂ©s nemtelen, Ă­gy ne riasszon vissza titeket az, ha egy ellenkezƑ nemƱ szemĂ©ly beszĂ©l hozzĂĄtok. Ha Ă©rdekel egy tĂ©ma Ă©s szeretnĂ©d kĂ©pezni magad, akkor rajtad ĂĄll, hogy a nƑk empatikussĂĄga, vagy a fĂ©rfiak energikussĂĄga ĂĄll hozzĂĄd közel. Én nagyon szeretem Aileen Xu epizĂłdjait, ez az a csatorna, amit a legtöbbször hallgattam. A hangja annyira nyugtatĂł Ă©s kedves, hogy minden gondom azonnal elszĂĄll, ha hallgatom. Rengeteg collab epizĂłdot rögzĂ­tett, de Ă©n mĂ©gis azt ajĂĄnlom, hogy azokkal kezdd, amiben egyedĂŒl beszĂ©l, utĂĄna jöhet a többi. Egy remek kikapcsolĂłdĂĄs sĂ©ta vagy futĂĄs mellĂ©.

Spiritual Queen's Badass Podcast

Emma Mumfordot biztos nem kell bemutatnom azoknak, akik olvasnak egy ideje. Emma egy vĂ©gtelenĂŒl kedves Ă©s energikus lĂĄny, aki magabiztossĂĄgĂĄval lehengerli a nĂ©zƑit. SzĂĄmomra mind youtubeon, mind podcast formĂĄjĂĄban a legkellemesebb idƑtöltĂ©s, mert hatalmas tudĂĄst kĂ©pes ĂĄtadni egyetlen epizĂłdban. Olyan tĂ©mĂĄkat dolgoz fel, amik mindenkit Ă©rintenek, mindenkit Ă©rdekel rĂĄ a vĂĄlasz, Ă©s segĂ­t is a megfejtĂ©sĂ©ben. AttĂłl mĂĄsabb a többieknĂ©l, hogy köntörfalazĂĄs nĂ©lkĂŒl a tiszta valĂłsĂĄgot közvetĂ­ti, mindenfĂ©le hĂłkuszpĂłkusz nĂ©lkĂŒl.

The Vr Happy Hour

Szokatlan lehet megemlĂ­tenem a The Vr podcast csatornĂĄjĂĄt, hiszen a gameplay Ă©s tech tĂ©ma nem tĂșl spirituĂĄlis cucc, viszont pont azĂ©rt szeretem nagyon, mert nem az. ÁltalĂĄban videĂłt Ă©s hanganyagokat is angolul hallgatok, Ă©s lefekvĂ©snĂ©l nem egyszer vettem Ă©szre, hogy tĂșlsĂĄgosan figyelek a fordĂ­tĂĄsra. Dupla erƑ megĂ©rteni Ă©s felfogni egy beszĂ©det, ezĂ©rt jĂłl jönnek a srĂĄcok, ha valami könnyƱre vĂĄgyom. Nagyon szeretem Pisti gondolkodĂĄsĂĄt, Ă©s bĂĄr nĂ©ha vulgĂĄris Ă©s kicsit erƑszakos, azt hiszem azĂ©rt annyira önazonos, mert mer ilyen lenni. Amikor nem jĂĄtĂ©kokrĂłl hanem tĂĄrsadalmi problĂ©mĂĄkrĂłl beszĂ©lnek, akkor abszolĂșt Ă©rtem Ă©s Ă©rdekel is, hogy Ƒk mirƑl mit gondolnak. TalĂĄn Ă©rdemes adni nekik egy esĂ©lyt akkor is, ha nem Ă©rdekel a gameing.

Think, Believe and Manifest!

Constance ArnoldrĂłl bevallom semmit nem tudok. KarĂĄcsonykor fedeztem fel a csatornĂĄjĂĄt mikor böngĂ©szgettem a neten Ășj inspirĂĄciĂłk utĂĄn, Ă©s hallgatva Ƒt, azonnal megfogott. Kicsit nekem Oprahra hasonlĂ­t, eleve mivel tipikus afroamerikai hangja van Ă©s a beszĂ©dstĂ­lusa is olyan, Opraht pedig nagyon szeretem. A vonzĂĄs törvĂ©nye tĂ©mĂĄt vesĂ©zgeti egyedĂŒl vagy vendĂ©geivel, Ă©s olyan szinten, ahogyan talĂĄn Ă©n ĂĄllok jelenleg. TehĂĄt ha mĂ©g nem nagyon olvastĂĄl könyveket Ă©s csak most csöppentĂ©l bele az egĂ©szbe, akkor MÉG nem ajĂĄnlanĂĄm. Viszont ha minden napod ez teszi ki Ă©s örömmel tanulsz mindig valami Ășjat, akkor ez a nƑ igazi tanĂ­tĂł lehet szĂĄmodra.

The Tony Robbins Podcast

A felsorolĂĄsbĂłl, mĂĄrmint ami a vonzĂĄs törvĂ©nye tĂ©mĂĄt illeti, nem hagyhatok ki egy fĂ©rfit sem. Tony Robbins korunk egyik legmeghatĂĄrozĂłbb szĂłnoka, elƑadĂłja Ă©s tanĂ­tĂłja. Ɛ nem spirituĂĄlis tĂ©mĂĄban mozog, ĂĄltalĂĄban ĂŒzlettel Ă©s sikerekkel kapcsolatban tart motivĂĄlĂł beszĂ©deket. Minden hazai motivĂĄciĂłs elƑadĂł tƑle inspirĂĄlĂłdik, ezĂ©rt ha nem kifejezetten itthoniaktĂłl szeretnĂ©l tanulni, akkor tanulj a mestertƑl:D Nagyon markĂĄns hangja Ă©s beszĂ©dstĂ­lusa igazi megnyerƑ fĂ©rfi energiĂĄkkal pĂĄrosĂ­tva a lelkedbe tipor, de ennek az a cĂ©lja, hogy jobban megĂ©rtsd mit kell tenned. Tony hatalmas pĂ©ldakĂ©p, Ă©s szerintem Ă©rdemes idƑt szĂĄnni az epizĂłdjaira.

Nos, ezek lennĂ©nek az Ă©n kedvenc podcast csatornĂĄim, remĂ©lem sikerĂŒlt szĂĄmotokra is megfelelƑ inspirĂĄciĂłval szolgĂĄlnom. Ha netĂĄn nehezebb napod lenne, vagy egy ideje azt Ă©rzed, hogy nincs kedved semmihez, de szakemberhez nem akarsz fordulni, akkor vesd bele magad azokba a csatornĂĄkba, akik 0-24-ben itt vannak, Ă©s akik arra vĂĄrnak, hogy segĂ­tsenek neked mĂ©g Ă­gy ismeretlenĂŒl is.

KĂ©pek forrĂĄsa: google.com

SzĂ©p napot♄


bottom of page