top of page

Naptár mustra, avagy mibe érdemes tervezgetni + Ajándék tőlem



Ha hétfő, akkor bejegyzés, ebben az esetben pedig egy várva várt bejegyzés. Elárulok nektek egy kulissza titkot, de csak mert annyira jó, hogy itt vagytok most is. Ezen a platformon nincsenek állandó témák, vagy tervezett írások, egyedül a havi kedvenceket és az évaszakos bakancslistákat vezetem tisztességesen. Mindig mikor eljön a publikálás napja, akkor az éppen akkori érzéseim alapján osztok meg egy bejegyzést veletek, azonban most egy rég kigondolt témát hozok el.


Az emberek két csoportra oszthatóak, vannak akik mindent percre pontosan megterveznek, és vannak akik abszolút spontán élnek. Én valahogy a kettő között szlalomozgatok, mert bár igyekszem alaposan kitalálni a napi rutinom, az aznapi kedvem rengeteg pontot átír, vagy egyenesen töröl. Sok módja van annak, hogy feljegyezzük a teendőinket, megjegyezzük a napi feladatokat, én mégis maradnék az írásos formánál, tehát a határidőnapló vezetésénél. Pár éve kezdődött el az a mizéria, ami engem is elkapott. A piacon rengeteg könyvecske van, ami csak arra vár, hogy jól teleírjuk, ezek közül pedig ötöt mutatok nektek.


The Happiness Planner


A The Happiness Planner-rel még akkor találkoztam, amikor Zoella említette az egyik videójában, viszont rengeteg olyan videós birtokolja ezt az elég impozáns füzetet, akiket nagyon szeretek és heti rendszerességgel követek. A különlegessége abban rejlik, hogy interaktívabb mivolta lehetőséget biztosít birtokosának az önmaga megismerésére, kérdések megválaszolása által közelebb viszi őt az önfejlesztés világához. Emellett persze rendes naptár, de ez igazából alap. Egy elég vastag füzet egyébként, ami minőségét tekintve verhetetlen, hiszen minden részlete tökéletes. Miért választanám? - Nos, mert csini, igényes és interaktív. Talán ha nem lenne az ára ennyire magyar ellenes, akkor még meg is rendeltem volna, de itthoni viszonylatban meghaladja az átlagot, ezért pedig kétszer meggondoljuk megéri-e. (Meg, úgyhogy jövőre) ITT találod a naplót, aminek az ára átlagosan 58 dolcsi.




Janka Arnoczy Days of Happiness


Második helyre Janka tervezőjét tettem, mert bár az első helyet elfoglaló THP-t nagyon szerettem volna megszerezni, mégis a ,,kistestvére" mellett döntöttem. Évek óta a DM Life Bookját használtam, amiről később írok, viszont a kialakítását nem találtam túl praktikusnak, így idén lecseréltem. A Days of Happiness füzetke nagyon szép, igényes és minőségi, és bár nincs tele felesleges lapokkal, viszonylag vastag. Napi tervezőnek kiváló, viszont erős hiányérzetem van, hiszen talán elbírt volna még pár tematikus papírt. Ha össze kéne hasonlítanom a DM könyvével, akkor designban veri azt, viszont tartalomban kevéske számomra. ITT találod a naplót, aminek az ára kb 6000 Ft.


DM Lifebook


Amíg Papetri illusztrálta a határidőnaplót, addig remek volt és végtelenül szép. Az idei viszont az összes borítójával ocsmány, főleg mert nem nem passzol a külső sem a belsővel. Ennek ellenére tartalmilag ezt találtam a legrészletesebbnek a benne helyet kapó receptes, bevásárlós, órarendes, mérőállásos oldalaival, úgyhogy ha van lehetőségetek valami szebb borítóval hordozgatni, akkor let's go. A megszerzése némileg nehezebb, hiszen 200 DM pont kell hozzá, emellett pedig egy jelképes 1000 FT-ot is rá kell áldozni. Ezzel nem lenne baj, csak nem éri meg az árát. Mind tudjuk 200 pont mennyit jelent. ITT találod a naplót, aminek az ára 1000 Ft plusz 200 DM pont.




Életszövő


Itthon szerintem ez a legkomplexebb naplócska. Az az előnye, hogy szabványában pont tökéletes bele minden Aliexpresses kiegészítő elem, plusz a honlapról is lehet rendelni hozzá kellékeket. A kialakítása praktikus és az illusztráció is szép, egyedül a borító miatt nem tudtam erre adni a fejem. Valahogy jobban tetszenek a kemény előlapok, és talán minőségibbnek is hat, viszont olyan szempontból ez nem jöhetne szóba, hogy így nem könnyű a testreszabása. Ha a legjobb tervezőt keresed, akkor én tudnám javasolni kipróbálásra az Életszövőt, viszont az ára miatt nem biztos, hogy ez lesz az első gondolatod. ITT találod a naplót, aminek az ára kb 11000 Ft minden extrával.


PlanAll


Erről bevallom nem tudok sokat. Instagramon vettem észre, hogy lehet kapni ezeket a füzeteket, de valahogy nem éreztem a késztetést, hogy beszerezzek egyet. Rengeteg borítóval kapható, ami szerintem hatalmas plusz pont, az elosztása is praktikus és szellős, a spirálozás miatt pedig kényelmesen használható. Ehhez is lehet kapni matricákat és jelölőket, valamint gumis kialakítása miatt nem nyeklik-nyaklik az ember táskájában. Egyedül az nem tetszik benne, hogy egytől egyig olyan a designja, amit már 24 évesen nem tudnék elviselni. Vannak jó borítók, de talán több letisztultság jól esne neki. ITT találod a naplót, aminek az ára ismeretlen és nem is lehet már kapni, így ez inkább érdekességként tekintendő



Saját tervező


Tudjátok rólam, hogy alapvetően divatillusztrátor vagyok, és a napjaimat elég rendesen kiteszi a rajz. Arra gondoltam, hogy idén valami izgalmasba vágom a fejszém, és átnyargalok a nyomtatható vonalra. Külföldön már többen foglalkoznak az úgynevezett ,,printable planner"-rel, most viszont elővettem minden tudásom és kialakítottam pár nyomtatható oldalt. Ezt elsősorban az Etsy boltomban tekinthetetitek meg, ahol van lehetőségetek egy komplett csomagot választani. Ám mivel szerettem volna valami kis ajándékot ide is becsempészni, ezért összeállítottam egy napi tervező pakkot, amit email-en keresztül szándékozok hozzátok eljuttatni.


A csomagról


Egy három oldalas napi tervező csomagról beszélek, amit annyiszor nyomtattok ki ahányszor csak akartok. Ezekkel a mellékletekkel szeretném szebbé és produktívabbá tenni a napotokat, hogy ha ránéztek, akkor több kedvetek legyen kikelni az ágyból és csinálni valami király dolgot. Annyi a teendőtök, hogy írtok egy emailt a fannydebreczeni.illustrations@gmail.com-ra, amibe szövegnek írj magadról pár sort. Ez nem feltétele a file megkapásának, de őszintén kiváncsi vagyok rátok. Bátran árasszatok el infókkal rólatok. Azért emailen keresztül történik ez, mert ott normális felbontásban tudom továbbadni eredeti minőségében.


Tehát a fontos az, hogy többször nyomtatható, teljesen ingyenes mert AJÁNDÉK, illetve lehetőséget biztosít arra, hogy kicsit jobban megismerjük egymást.

Az illusztrációkat sokszorosítani vagy egyéni célokra (eladás) felhasználni nem szabad, és ezt csak azért említem meg, mert láttam példát erre is, úgyhogy jobb a békesség.


Remélem tetszett ez a röpke bejegyzés számotokra, ha felkeltettem az érdeklődéseteket a naplók iránt, akkor keressetek rá a honlapokra és válasszátok ki a számotokra ideálisat ha még nem tettétek eddig!

Szép napot♥


bottom of page