top of page

Blogmas 2017 - 5. - 6. - 7. nap: Téli bakancslista

Elérkeztünk az első olyan bejegyzéshez, amit össze kellett vonnom három napra a terjedelme miatt. Képzeljétek el a napokban kaptam egy kis löketet a karácsonyi hajrából, hiszen nem elég, hogy van ez a csodálatos ünnepünk, a Mikulás is beteszi puttonyát minden évben. Éppen ezért el kellett merészkednem a közeli plázába és gyerekek ami ott van, az felfoghatatlan. Ha most ez megy, akkor mi lesz egy hét múlva, vagy karácsony előtt két nappal? Én idén neten rendelős vagyok, mert olyan ötleteim vannak amiket így is el lehet intézni, és megmondom őszintén nem sajnálom egy percig sem.

Viszont nem ezzel akartam folytatni az adventi bejegyzések sorozatát, hanem össze szeretnék állítani egy téli bakancslistát, hiszen az ősziről ITT és ITT olvashattatok már. Szerintem kezdjünk is bele!

1.) Stresszmentes karácsony

És ez egyáltalán nem magátólértetődő. Bár az elmúlt években nem volt olyan vészes ez az időszak, az ajándékok miatt igenis sokszor felkaptam a vizet, mert persze mindent utolsó pillanatban intéztem el. Idén inkább a sok apróság helyett egy nagy ajándékot adok mindenkinek, mert észrevettem, hogy olykor ennek jobban örülnek a többiek. Karácsonykor hajlamosak vagyunk a sütés miatt, a rendrakás miatt és úgy kb MINDEN miatt stresszelni és egymásnak ugrani, viszont egy jó ideje mióta kevesebben élünk itthon teljesen megszűnt ez. Idén nulla azaz NULLA idegesség a megengedhető, mert tényleg nem ez az ünnep lényege.

2.) Advent Bécsben

Nagyon szeretnék idén is kijutni a karácsonyi vásárra, de nem is az a legfontosabb, hanem csak egy jó kis napot eltölteni az osztrák fővárosban. Valahogy az utazás nagyon nagy szerepet játszik az életemben egy hónapja, és imádok is várost nézni még akkor is, ha milliószor volt benne részem, ezért is esett a választásom egy lightos úticél mellett. Egyedül tervezek menni, mert szeretnék picit csak a saját elvárásaim alapján alakítani a napot, hiszen hiába jó megosztani az élményeket mással, nem mindig alakul minden úgy, ahogy az ember lánya szeretné. Bécs azért az egyik kedvencem, mert a városon látni lehet azt a sok történelmi vonatkozást, a stílust ami dominált, és a hangulat mindig páratlan. Még nem tudom mikor megyek, elég last minute lesz, de ennyi rizikó belefér, nem?

3.) Végre sok olvasás

Nincs nap, hogy ne mondanám el mennyire rossz, hogy keveset olvasok. Én alapvetően nagyon imádom az olvasást, de nem tudok folyton eléggé ráhangolódni. Lassan jár a szemem, dekoncentrált is vagyok, és lusta minden esetben. Ennek ellenére fel tudok sorolni kapásból öt könyvet is, amit ki kellene olvasnom és nagyon érdekel a téma is. Általában ha úton vagyok akkor viszek magammal egy példányt, viszont erősen hangulatfüggő nálam, hogy mikor veszem elő itthon. Rengeteg dolgot tanulok a polcomon lévő olvasmányokból és szükségem is van rá, de annyira sok helyen kódorognak a gondolataim, hogy nem tudok figyelni rá. DE! Téli szünetben (mintha amúgy nem lenne) végre elengedem magam és kiolvasok MINDENT. Becsszó!

4.) Munka, munka, munka

Amikor vége az ünnepeknek, akkor utána a Január és Február a senki földje lesz, mert jön a sok munka és a nagy semmi. Éppen ezért nem akarok és nem is tudok magamnak semmi izgis programot ígérni pár utazáson kívül, és valahogy ez nem is baj. Jobban össze szeretném szedni magam mert nagyon fun ez a szabad élet, és hogy azt csinálok amit csak akarok, de szakmailag nekem is van pár olyan lépcsőfok, amelyekre nem lenne rossz felfejlődni. Rajzolás tekintetében mindenképp, és szeretnék új technikákat is kipróbálni. A boltomra nem volt időm az utóbbi hónapokban hiszen pörögtek az események. Kicsit kellemetlen mikor kérdeznek róla mert azt gondolják, hogy ez kifújt és nem jött össze, pedig csak arról van szó, hogy jelenleg más mederben folyik az életem, és egy percét nem bánom. Senkinek nincs mit bizonyítanom csak magamnak, és én ezt mindenféle önreklám nélkül már rég megtettem, úgyhogy bármi lesz, az csak a saját magam érdekében lesz. Szerintem nagy vízválasztó lesz a Január vagy főleg a Február vége, akkor még a kínai horoszkóp is új jegybe lép btw.

5.) Kevesebb közösségi oldal, több szórakozás

Egy ideje észrevettem, hogy az oldalak pörgetése pótcselekvés lett nálam. Ha nincs mit csinálnom akkor instán lógok és csak görgetek ide-oda, aztán már nem is emlékszem az egészre. A munkám miatt kötelező a tartalomgyártás, viszont az az érdekes, hogy az időm nagyrészét mégsem ez teszi ki. Ezeket a holt időket le szeretném váltani remek filmekkel, sorozatokkal, és többet szeretnék moziba is menni, akár egyedül. Többet szeretnék egyedül lennni, utazni, kirándulni, kipróbálni új dolgokat. Ha valamit az ember nem társaságban végez, akkor könnyen nevezzük magányosnak vagy kiközösítettnek, pedig nagyon fontos a jó kapcsolat magunkkal és az, hogy tudjunk érvényesülni a többiek nélkül is. Télen szeretném kihasználni a kedvenc időszakomat, és majd ha nem tudom elviselni a meleget és a nyüzsgő nyarat, akkor majd talán belekényszerítem magam a társas szórakozásokba, de most jó így.

Mik várhatóak télen?

December: Nyilván karácsony:DDD De ezen kívül tényleg el akarok jutni egyik nap Bécsbe, valószínüleg menni is fog egyik hétköznap. Szeretnék picit sétálgatni, chillelgetni a kedvenc Starbucksból vett kávémmal, és csak élvezni, hogy megtehetem a vándorlást. Imádnám, ha izgalmas lenne az a pár nap, amikor a rokonokat látogatjuk, és eljutnánk moziba is, bár ez hagyománnyá nőtte ki magát és biztosan így lesz. Idén nem lesz barátnőkkel karácsonyi buli, viszont el szeretnék jutni minél több adventi vásárra a barátaimmal. Mondhatni kis békés hónap lesz ez.

Január: Azt hiszem tényleg eljön a kemény munka ideje, és már nem halogathatom a világmegváltó terveimet. Beleuntam, hogy toporgok és csak nyálcsorgatva lesem a többiek eredményeit annak ellenére, hogy nagyon sok visszajelzést kapok mióta elkezdtem a vállalkozásomat. Most jön csak az igazi go hard or go home időszak.

Február: Elmegyünk Velencére, Olaszországba a karneválra. Ezt mondjuk eszméletlenül várom, mert a római kiruccanás annyira meghozta a kedvem az országhoz, hogy kapásból egy Velencével folytatom és egy Milánóval fejezem be egy időre. Télen nem terveztem drága utakat, de ez a buszos azért is lesz izgalmas, mert szeretek úgy utazni, hogy az este a járműveken ér. Emlékeztet rá mikor suliban Angliába mentünk és ott is több napot töltöttünk az üléseken és az egész busz együtt hajtotta álomra a fejét. Nekem ezek mindig nagyon jó emlékek.

Ezek lennének a téli bakancslista pontjaim, később pedig meglátjuk mi lesz belőle. Leírok pár úticélt, amit nem lenne rossz kipipálni, hiszen úgy érzem éppen itt az ideje utazgatni a kemény munka mellett. Szóval Debrecen, Prága, Krakkó, Velence, Milánó (de ez lehet tavasszal jobb lenne), Szentendre, Bécs.

Holnap jövök a következő nappal♥


bottom of page