top of page

Blogmas 2017 - 2. nap: Novemberi kedvencek + új design


Tartozom nektek egy havi kedvencekkel, és ezt a listát azonnal meg is mutatom. Előtte nézzünk körül az új, frissen szerkesztett, téliesnek is mondható oldalon, hiszen kellett már egy kis vérfrissítés neki. Kezdem azzal, hogy a menü sávot picit lekicsinyítettem, ami szerintem praktikusabb lett, és átláthatóbb is. Maga a ,,logó" is megújult, természetesen a tél közeledtével a kék egy olyan basic szín, amit nem hagyhattam ki a rosegold után. Kivettem pár slide-ot, amit úgy éreztem, hogy nem praktikus, és elhelyeztem három olyan képet menüként, amik szerintem a legolvasottam kategóriákat tartalmazzák. Nektek hogy tetszik? Nyugodtan ostromoljanak az észrevételek.

Nos mivel folytathatnám a kis 24 napos adventi blogmast, ha nem az aktuális kedvencekkel? Felkészítelek titeket, hogy nem lesz sok eleme, hiszen a november egyértelműen az utazásé volt, viszont van pár olyan szegmense, amit érdemes bemutatnom. A novemberről elmondható, hogy izgalmas és eseménydús volt. Most tartottam a születésnapom, megjártam három országot ha csak villámlátogatásként is, de kellemes időt töltöttem családdal, barátokkal és önmagammal. Minden szempontból változatos hónap volt, remélem ti is így látjátok!

Kedvenc hely

Mi más lehetne a kedvenc helyem, mint Róma. Olaszországba sosem vágytam kifejezetten és nem is gondoltam volna, hogy az első repülőutam ide vezet. Mégis nyár közepén jött egy olyan kattanásom, hogy Rómába kell utaznom, és bár akkor ez nem valósult meg, később rájöttem, hogy szerencsés vagyok, hogy novemberben következett be. A hely fantasztikus volt, minden szöglete maga egy csoda. Én ennyire gyönyörű környéken még soha nem voltam, és nem kifejezetten azért mert egy London vagy Párizs nem mondható lélegzetelállítónak, hanem azért, mert olyan volt, mintha a történelem megállt volna és még mindig az ókorban lennénk. Nem tudom értitek-e, de aki járt már ott, az tudja miről beszélek. Felejthetetlen volt a repülés, nagyon jó társaságban voltam és bár hulla fáradtak voltunk a végére, már holnap ismét nekiindulnék.

Kedvenc esemény

Bár nagyon sok minden történt a hónapban, mégis a kedvencem az volt, amikor Ernánál voltam és találkoztam a barátaival. Az valami olyan este volt, ami sajnos vagy nem sajnos, de megismételhetetlen és egyedülálló. Kicsit hiányzik is az akkori hangulat, az emberek, maga a szabadság másfajta érzése, de szerintem nem kell keserédesen visszaemlékeznünk erre, hiszen nagyon szép este volt. Furcsa volt, mert kilépve a komfortzónámból teljesen idegen emberekkel voltam és beszélgettem olyan dolgokról, amelyekről mással nem. Nem tudom ez jó vagy rossz-e, de akkor azt éreztem, hogy nincs mitől tartanom, az élet nem ellenem, hanem értem van. Nagyon nagyon király volt.

Kedvenc könyv

Bevallom a hónapban nem volt időm és kedvem sem olvasni, viszont Rhonda Byrne A titok ami megváltoztatta az életem c. könyvét sikerült kivégeznem. Hát fantasztikus volt. Annyira inspiráló és jó érzés mások sikereiről olvasni, és ez az olvasmány a thesecret.com-ra beküldött siker storykon alapul. Én inkább azoknak ajánlanám, akik olvasták a Titok c. könyvet és ismerik a vonzás törvényét, hiszen sokszor a hitünk áll a siker útjában, ebben az írásban pedig siker van bőven. Karácsonyra remek ajándék lehet, illetve ha van olyan ismerősötök, akit mások boldogsága jobban motivál, akkor ez legyen az első, amivel megajándékozzátok őket!

Kedvenc sorozat

Sorozatok terén nem állok túl jól, bár az előző hónap abszolút kedvence a Szex és New York volt a maga kis 20 percével. Talán az időtartama miatt szeretem betenni a Terápia c. szintén HBO gyártású sorozatát, hiszen nem kell leülnöm és egy órát rászánnom egy részre, hanem ha úgy van, akkor készülődés közben is fogyaszthatom. Nekem nagyon kellemes csalódás a magyar sorozatgyártás újabban, mert ahogyan az Aranyéletet, úgy a Válótársakat és a Mi kis falunkat is nagyon szerettem. Bár mindegyik profin van elkészítve és látszódik rajta a szakértelem, azért az Aranyélet és a Terápia egy fokkal komolyabb és mélyebb. Ebben a sorozatban azt szeretem, hogy nincsenek mozgalmas jelenetek, nem játszódik mindig más helyszínen és nincs tömegnyi mellékszereplő. Az arcokon annyira jól látszódnak az érzelmek, akkora feszültség tud lenni egy szemkontaktusban is, hogy talán ez is adja az egész sikerét. Azonban nem mindenki élvezné szerintem, engem azért fog meg mert nagyon érdekel a pszichológia és annak minden ága, viszont aki nincs benne ebben, az talán unalmasnak és idegesítően lassúnak érezheti. Imádom!

Kedvenc műsor

Nem szoktam kifejezetten leülni és tévézni órákat, viszont ha van valami műsor ami érdekel, azt megnézem online. Így szoktam tenni minden nap az Ázsia expresszel, mert szerintem van olyan izgalmas és szórakoztató, mint a szeptemberi Survivor, és ha még meg is van rendezve, nekem az élvezeti értékéből nem von le. Pozitív csalódás volt a szereplők fele, és mellette Ördög Nórit is megszerettem a Nánázsia vlog után, amit mindig az adás végeztével tesznek fel youtubera Nánási Pállal. Azért szeretem nézni az epizódokat az Ázsia expressz esetében, mert meseszép tájakon forgatnak, ötletes veladatokat végeznek és pörgős a műsor struktúrája is. A Nánázsia vlog pedig nagyon nyugis, nagyon szépen komponált, és igazán jól bemutatja egy család kirándulását. Mindkettő kedvenc lett♥

Ezek voltak a novemberi kedvenceim, és bízom benne, hogy sikerült kedvet csinálnom az említett pontok kipróbálására. Holnap hasonló bejegyzéssel jövök nektek az adventi időszak harmadik részeként, viszont addig remélem ledarálok még pár Terápia részt.

Képek forrása: google.com / saját képek

1. rész: ITT

Szép estét♥


bottom of page