top of page

Blogmas 2017 - 1. nap: 3 inspiráló youtuber lifestyle kategóriában

Hát éppen időben jutottam el arra az elhatározásra, hogy elindítok idén is egy blogmast, ugyanis mindjárt éjfél lesz:D Sebaj, rájöttem hogyan lenne érdemes megkomponálni jól az egészet, ezért úgy érzem simán bevállalom. Az elkövetkezendő 24 napban mini bejegyzéseket láthattok tőlem, kivéve hétfőn és csütörtökön, mert akkor hosszabban jelentkezem. Nos az adventi időszak mindig nagyon inspiráló, főleg, ha bejegyzésekben gondolkodunk, hiszen sok minden aktuális karácsony közeledtével.

Az első mini bejegyzésemben három olyan inspiráló és fantasztikus videóst mutatok be lifestyle kategóriákban, akik a szellemi felfrissülés elkötelezett hívei. Talán nem is baj, ha kicsit rápihenünk a pattanásig feszülő idegek előtt az ünnepekre, hiszen ilyenkor jelentősen nő a megfelelési kényszer okozta hiszti. Azt javaslom vegyük elő a legkellemesebb muzsikánkat, érintsük össze a középső és hüvelyk ujjunkat, majd mélyüljünk el magunkban

Lavendaire

Lavendaire-t Neverhood mutatta nekem év elején, de azt hiszem méltatlanul keveset néztem tőle ezidáig. Pár napja kezdtem felfigyelni rá, és azonnal magávalragadott a kedves és szerény személyisége. Az egész csatorna végtelenül ízléses és szép, a tartalom pedig magáért beszél. Rengeteg lifestyle, utazás és Q&A videója van, amik mind mind közel állnak a szívemhez valamelyest. Most egy olyan tartalmat csatoltam nektek, amelyben bemutatja a jegyzeteit, noteszeit, és mindent, ami motiválttá és energikussá teszi. Én imádtam ezt a kis bemutatót, rengeteg hasznos tippet szereztem tőle és segített a stressz levezetésében.

Emma Mumford

Ki mással folytathatnám a sort, mint az én bájos Emmámmal, akiről már volt szerencsém rengeteget írni és találkozni vele. Az ő csatornája volt az alfája és omegája mindennek, amit most művelek. Nélküle nagyon nehéz lett volna az életmódom átalakítása, hiszen képes voltam úgy érezni, hogy egyedül vagyok a problémákkal. Szinte kísértetiesen egyezik a sztorink, ezért rengeteget segített még az elindulásban, újabban pedig spirituálisabb berkekben utazgat. Egy olyan videót linkelek nektek, ami számomra a legkedvesebb tőle, hiszen a mi csodálatos városunkat, Budapestet mutatja be, mikor itt járt ősszel.

Aaron Doughty

Aaron neve is ismerős lehet azoknak, akik követik a bejegyzéseimet. Nagyon furcsa látni mennyi feliratkozója lett a hónapok során, hiszen akkor kezdtem nézni mikor még alig voltak pár tízezren. Abszolút megérdemli a sikert, hiszen kitartása és szorgalma páratlan, és mindenképpen példa számomra. Annyira sokat tanultam ettől a sráctól és remélem egy nap sikerül vele is összefutnom, hatalmas álmom válna valóra. Tőle egy olyan tartalmat láthattok, ami a legemlékezetesebb volt számomra, és ami gyökerestül megváltoztatta a hétköznapjaimat.

Ez volt tehát a 24 napos blogmas első napja, ha érdekelnek a további napjaim, akkor kövess figyelemmel és olvasd el a többi bejegyzésem!

2. nap: ITT

Szép estét♥


bottom of page