top of page

Hogyan vonzhatsz be utazásokat könnyedén?


Anno mikor valaki azt mondta volna nekem, hogy könnyen tudok utazni a vonzás törtvényével, akkor biztosan nevetgélve könyörögtem volna a receptért, de természetesen nem hittem volna benne. Az utazgatás pénzbe kerül, rengeteg pénzbe, arról nem is beszélve, hogy szabit kell kivenni, ott a sok teendő, és amúgy is az idő sem jó. Kifogások, kifogások és még ennél is több kifogás. A vonzás törvénye mindig meghallgat téged, és hidd el nekem, így egy darab utazást sem fogsz magadnak manifesztálni. Tegyük fel te már hiszel ebben az izgalmas rendszerben, és képes vagy hinni abban, hogy minden a tied lehet, már csak apró simítások szükségesek. Éppen ezért ez a bejegyzésem neked szól, hiszen aki még nem él a ,,titokkal", az nyilván nem az utazás részét ragadja meg az egésznek, jobban izgatja a pénz, a karrier, a szerelem. Ha ezen már túllendültél, akkor jöjjön a bónusz, a kalandok sora. Te készen állsz?

Aki a kicsit nem becsüli...

Szokták mondani, hogy aki a kis dolgokat nem értékeli, az nem érdemes a nagyobbakra sem. Én is így érzem, és az univerzum is ezt gondolja. Tudnod kell, hogy először olyanná kell válnod, aki érdemes a nagyobb utakra, és csak aztán kapod meg őket. Tehát a leghasznosabb tanácsom az, hogy a legapróbb távokat is tekintsd mérhetetlen nagy kalandnak! Mit jelent ez? Ha jelenleg 500 Ft van a zsebedben, de az kéne másra, akkor fogd a bringád vagy a saját lábaid, és menj el a közeli városba egy kis turistáskodásra. Már belefásultál a lakhelyedbe? Töröld ki ezeket a beidegződéseket és szűz szemmel menj végig a helyen. Ugye mennyi új épület és táj akad az utadba? Légy nyitott a saját környezetedre és csodáld meg minden szegletét. Amint elkezded élvezni ezeket az apróbb dolgokat, egyre nagyobb és nagyobb események kopogtatnak az ajtódon, te pedig azon kapod magad, hogy nem győzöl válogatni. Becsülj meg minden egyes lehetőséget.

Hála, hála és tudod mi még? Hála.

A vonzás törvényében a hála hatalmas szerepet élvez. Egyrészt azért, mert az ember könnyedén felejti el mennyi mindene van, ettől fusztrált lesz hiszen többet akar, ez pedig egyenes út a megkeseredéshez. Észrevetted, hogy süt a nap? Hogy ma nem fázol és még a hajad is szebben csillog? Vagy hogy ma mennyire jól nézel ki, és látod magad a tükörben az áram segítségével? Azt mondod ezek alap dolgok, de a Föld lakosságának nagy százaléka ezt nem így érzi, mégis boldogabbak sokunknál. Vedd észre mennyi minden van körülötted, az a kedvesen csordogáló patak, az a takaros kis erdő, a modern tér a városban, és a szobád, amely az otthon melegét jelenti számodra. Adj hálát ezekért, és az univerzum látni fogja, hogy érdemes vagy továbbmenni.

Tégy úgy, mintha...

A kedvenc technikám az úgynevezett ,,act as if" elv. Vagyis mielőtt élvezed a vonzás törvényének eredményét, már beleképzeled magad és úgy is teszel, mintha ez mind már a tied lenne. Hogyan lehetséges ez? Az istenért se vegyél fel hitelt, hogy a Bahamákon nyaralj és úgy tegyél mintha, de mondjuk mi lenne ha fényképeket készítenél a városodban és hatalmas kalandként fognád fel az utazásod. Tűzz ki célokat, játszd el, mintha egy idegen országban lennél, engedj meg magadnak egy Starbucks kávét a városban és menj fel a Gellért hegyre. Tudod mi jó ötlet még? Egy manuális térkép, mintha éppen próbálnád kitalálni merre menj. Kiskorodban imádtál játszani, itt az idő ismét visszahozni, és fejleszteni a technikád. Akkor elhitted, hogy űrhajós leszel, most is el kéne hinned, hogy igazi világutazó vagy!

A pénz nem kín, áramlik feléd ha akarod, ha nem!

Az anyagiakról nagyon nehezen beszél az ember, hiszen általában ha valakinek pénze van, az csak csaló vagy gerinctelen pöcs lehet. Ennek ellenére a pénz szerintem jó dolog, hasznos és rengeteg van belőle. Hozzáállás kérdése mennyit vonzol be magadnak. Itt is arra figyelmeztetnék mindenkit aki már jönne a borsodi öt gyermekes egyedülálló anyával, hogy ne tegye. Más életéhez semmi közünk, csak saját magunk alakíthatjuk ki a saját sztorinkat. Te szeretnél pénzt az utazásaidra? Mit vagy hajlandó megtenni érte?

Ahhoz, hogy legyen egy kis kereted a kalandokhoz, először is bőségtudatosnak kell lenned. Ha arra gondolsz, hogy utazhatnál erre-arra, akkor ne folytasd azzal, hogy de nincs pénz. Annyiból gazdálkodj amennyid van, és ha semmi, akkor egy séta ingyen van. A lényeg nem is ez, hanem az, hogy ha eszedbe jut a cash, akkor boldogan tekints rá és legyínts! Van elég, jut elég mindenre. Érezd át a bőséget, tudd, hogy az univerzum küldi a pénzt, csak érezd, hogy ez megtörténhet! Tudod mi fog történni? Több megkeresés, több munka, több plusz jutalék.

Várni karba tett kézzel? Ez lenne a bőség?

Nem barátom. Lehet, hogy úgy alakul, hogy beledöglesz a munkába, annyi lesz hiszen pénzt akartál. Vagy világosabban fogalmazz, vagy fogadd el, hogy nem csak el kell képzelni, hanem lépéseket is kell tenned. A vonzás törvényével kapcsolatban él egy bizonyos tévhit, miszerint elég elképzelni, beleélni magad, majd várni a csodát. Nos, ezt jobb ha tőlem tudod, hogy nem jön össze. Sokszor látástól vakulásig dolgozol majd, olykor pedig találsz egy ötezrest a földön. Mindegy hogyan, de pénzed lesz és értékelned kell minden egyes forintot. Ettől az egésztől nem leszel gazdagabb semmilyen energiaráfordítás nélkül, hanem jobban fogod értékelni a semmit is. Ami még szuperebb, hogy ezt mind elutazhatod, hiszen minden másra jut ugyan így, csak sodródni kell.

Egyedül is képes vagy bármire, ne várj másra!

Abba a hibába mindenki belelép egyszer, hogy egyedül nem megy el valahova, mert fél, vagy mert kínos lenne neki. Tudod mi a jó az egyedül utazásban? Hogy nem kell más hisztijét elviselned. Ennél nincs jobb dolog! Tanuld meg élvezni a saját társaságod, hiszen ha ez már megvan, akkor még véletlen se hagysz ki mondjuk egy Párizst vagy Londont csak mert a barátod nem akar menni. Menj el egyedül, vagy keress hasonló érdeklődésű társakat. Hogy mit szólnak majd mások? Nem érzed, hogy lassan le kéne szarnod mások mit gondolnak? Te csak magaddal foglalkozz és menj világgá! Ez a te életed végülis.

Milyen utakat vonzottam én be?

Nyár elején bevonzottam egy bécsi kiruccanást, Budapest olyan helyein jártam ahol mindig akartam, de sosem volt rá alkalmam. Eljutottam Krisna-völgybe, amit azóta sem tudok kiheverni annyira fantasztikus volt, voltam bogárlesen a Soroksári arborétumban, végre eljutottam a Planetáriumba. Felmentem a Bazilika tetejére kétszer is, találkoztam Emma Mumford-dal Budapesten a Szimplában ahova már hónapok óta vágyom, manifesztáltam egy utat Szerbiába Ernához és a hónap végén megyek Rómába.

Hogyan csináltam? Vágytam rá, nagyon nagyon akartam, bármit megtettem volna érte, dolgoztam amennyit csak kellett, mert hirtelen annyi megkeresésem lett! Félre tudtam tenni mindig, illetve időm is mindig akadt az utakra. Hittem benne, hogy a kitűzött célom valóra válik. Nem tudtam mikor vagy hogyan, de TUDTAM, hogy elérem. Már csak fel kellett készülnöm rá. Azt hittem lehetetlen, de sikerült repjegyet foglalni Rómába úgy, hogy nyár elején még kicsit sem hittem benne, majd amint egyre magabiztosabb lettem, könnyen képzeltem el az utazásom. Nos, ez már mind az enyém.

Jelenleg minden hétvégém foglalt, hiszen mindig úton vagyok. Szerencsére van egy utazós munkám, ennek köszönhetően fantasztikus helyekre járok, de emellett persze akad időm más vonalakon is megfordulni. Múlt héten Szerbiában voltam, hétvégén Romániában leszek, a hónap végén Olaszországba visz a sors, decemberben pedig tervben van még két ország. Hogyan lehetséges ez? Úgy, hogy tudom, hogy lehetséges ez, és minden percben úgy teszek, mintha, hálát adok, értékelem a helyi parkot is, és sosem sírok a pénz miatt.

Ez nem elég motiváció számodra, hogy elkezdj bízni a rendszerben? Akkor nézz szét az instámon, hátha egy kis powert ad! Én hiszek benned, te is tudsz?

Szép estét♥


bottom of page