top of page

Októberi kedvencek


Elképesztően telik az idő, tegnap tudatosult bennem, hogy hamarosan 2018-at írunk. Amióta az eszemet tudom az október-november-december számomra a legizgalmasabb időszak az évben, ugyanis a suli kezdős sokk után felocsúdva élvezhetjük a kellemes őszi időt. Az október egy szerelem hónap, ilyenkor kezd igazán hűvösre járni kint, a falevelek is egyre gyorsabban hullanak, végre nem beszélhetünk semmilyen vénasszonyok nyaráról. Természetesen ez sem igaz manapság, hiszen október elején még meghaltunk a melegben. Most jó, mert végre érzem az igazi őszt. És mik voltak a havi kedvencek? Lássuk is.

Kedvenc könyvem

Silvia Zucca: Asztrológiai útmutató összetört szíveknek abszolút kedvencem lett annak ellenére, hogy 500 oldalas mivolta megköveteli, hogy néhány részen igazán unatkozzak. Röviden a sztori annyi, hogy egy 35 éves lány új főnököt kap, természetesen beleszeret, és új barátja Teo asztrológia mániája ad útmutatást a nehézségekhez. Az alap sztori szerintem zseniális, én ilyennel még soha nem találkoztam, pedig már elolvastam pár könyvet. A szereplők nagyon viccesek voltak és maga a cselekményszál is jól van szőve. Nem tudom eredetileg is ilyen humoros volt-e, de a magyar szerkesztő istenien beletette a mi szlengjeinket, ettől annyira közelinek éreztem az olvasmányt. Mint mondtam néha unalmas volt, az utolsó 200 oldal talán too much volt, de ennek ellenére imádtam olvasni, és a legjobb benne, hogy 3200 Ft helyett 800 Ft kemény összeget fizettem érte a Libriben.

Kedvenc sorozatom

Az őszi bakancslistám még egy pontját pipálhatom, ugyanis elkezdtem nézni a Szex és New Yorkot, amit mindig szerettem volna elkezdeni, de sosem sikerült. Az tetszik benne nagyon, hogy nézeti magát, mivel 20 perces epizódokról van szó, könnyebben veszem rá magam. A szereplők közül Miranda a kedvencem, mert hasonlít rám régről, illetve Mr. Big, aki annyira zseniálisan játssza a hülyét, meg aki nem ért a nőkhöz, közben meg olyan karizmája van, hogy tagadhatatlanul nagy nőcsábász. Mindenki odavan Carrie-ért, én mégsem kedvelem, mert nagyon távol áll tőlem ez a személyiség. Maga az alap elgondolás tetszik, hogy minden részben más problémát veséznek ki, de az nem, hogy sokszor üres fecsegéssel próbálják kitölteni az évadokat. Emlékszem volt, aki kiskorában nézte végig, én ezt tuti nem ajánlanám, de mondjuk egy korombeli vagy nagyon max 18 éves lány elkezdheti. Én szerettem.

Kedvenc eseményem

Gondolom nem árulok el nagy titkot azzal, hogy az október abszolút kedvence minden évben a Glamour napok. Én is sikeresen beszereztem mindent, amit szerettem volna, illetve már tesztelni is tudtam őket, nem mintha az én szavam annyit számított volna. Minden esetre nagyon jó érzés volt a nagy hajtás után lazítani és csak szórni a keményen összeszedett pénzem, de bűntudatot nem érzek, mert boldog vagyok a végeredményt illetően.

Kedvenc termékem

Nem sokszor írok kedvenc termékekről, mert nem vagyok egy nagy beautyguru, általában ugyan azt az alapozót és púdert használom, lázba sem hoznak a highlighterek. Ennek ellenére a NYX Lip Lingerie folyékony rúzsoktól el voltam ájulva, ezeket pedig a Glamour napok alkalmával szerezhettem be. Már meséltem róla mennyire tökéletesek, de azt nem, hogy mennyire tartósak. Ehettem, ihattam, nem számított az ajkaimnak. Már próbáltam ezelőtt az Embellishment árnyalatot, de akkor nem illeszkedett jól az arcszíneimhez, ezért pár alkalom után hanyagoltam. Mást már nem is kenek fel azóta, hogy beszereztem őket.

Kedvenc videó

Ez szokatlan lesz, de mégis fontos számomra. Még nyáron küldtem pár csomagot videósoknak, és azon kívül, hogy Hédi videóban csomagolta ki, máshol még nem láttam őket. Nem számítottam még ennyire sem, csupán elküldtem párat azoknak, akik tudom, hogy értékelik. Így történt ez Viszkok Fruzsi esetében is, akiről azt hittem, hogy nem kapta meg, mert semmi visszajelzés nem érkezett. Hatalmas meglepetés volt amikor ismerőseim tömkelege írt rám, hogy megismerték a rajzom a háttérben, és én voltam a legjobban megdöbbenve, hogy végre láthatom valakinél kitéve:D Tök büszke és hálás vagyok, úgyhogy szerintem ez elég nagy kedvenc és király dolog a hónapban:)

Ezek voltak a havi kedvenceim, amelyekre jó érzésekkel gondolok vissza. Rengetegen írtatok nekem és bíztattatok, bátorítottatok, köszönök szépen minden levelet!

Szép estét!♥


bottom of page