top of page

A kedvenc ,,pozitív" youtube csatornáim

Gondolom mondanom sem kell mekkora őrület van a youtuberek körül, és biztos vagyok benne, hogy neked is van két-három olyan személy, akiket naponta követsz, de legalábbis elég gyakran. Régebben már írtam azokról a kedvenc csatornáimról, akiket rendszeresen nézek, ám most picit más vizekre evezvén azokat említeném meg, akiknek a videói pozitívan hatnak a hangulatomra. Nekem is vannak rosszabb és jobb időszakaim, de nem szeretek szomorkodni és felesleges dolgokon kattogni, így elég hamar orvosolom a pillanatnyi mélyebb pontjaimat a felsorolásra váró kedvenceimmel.

Szerintem nem mindegy, hogy az ember milyen gondolatokkal tölti meg az elméjét, én legalábbis minden nap azt tapasztalom, hogy ha nem a rosszra, sokkal inkább a kellemes dolgokra koncentrálok, akkor előbb, vagy utóbb olyan helyzetekbe kerülök, amelyek a javamra alakítják az életemet. Az úgynevezett üresjáratokban, amikor az agy csak szabadok zakatol, sokszor nem tudjuk eléggé irányítani a gondolatokat, éppen ezért fontos, hogy sokszor jóval töltsük meg az agyat, így picit rászokik és akkor is megoldásorientált lesz, amikor a problémák elárasztanak. Jó magyar mentalitás az, hogy könnyűnek gondoljuk a pozitív gondolkodást, felsoroljuk, hogy három gyerek mellett, omladozó ház és üres bankszámla mellett ember legyen a talpán aki ebben hisz, de számos ellenpéldát fel tudnék hozni, amikor a semminél is kevesebb vagyonnal emberek hihetetlen tettekre voltak képesek. Nem tisztem senki felett ítélkezni, de érdemes észben tartani, hogy a pozitív gondolatok soha senkinek nem ártottak még, a negatívabbak viszont csak lejjebb és lejjebb húznak a mélybe.

Aaron Doughty

Egy nagyon szörnyű időszakomban kezdtem el Aaron vidóit nézni, és az elején jó, hogy nem dobtam az arcába a fagyis kanalam, annyira felidegesített ez a hatalmas pozitivitás. Kis idő múlva elkezdtem gondolkodni azokon, amiket mondott, majd gyakorolni őket napról napra. Apró változásokat iktattam be az életembe, elkezdtem tudatosabban élni, és szinte faltam a videóit. Nem volt nap, hogy ne néztem volna meg az újabbakat, és ahelyett, hogy kételkedtem volna bennük, folyamatosan ügyeltem a gondolataimra. Megsúgom, ennek köszönhetem az összes utazásom, a mostani sikereimet, és azt, hogy a stresszt 100%-osan száműztem az életemből. Nem szeretnék belemenni abba, hogy miről szólnak a videók, de számomra a leghatásosabb tanács az volt, hogy nem azt kapom az életben, amit szeretnék, hanem amilyen vagyok. Úgy kell tennem, mintha minden amit szeretnék már az enyém lenne, bele kell élnem magam, hogy az vagyok, aki lenni szeretnék, és napról napra azokat kell tennem, amelyeket az az énem tenne, aki olyan, mint amilyen lenni szeretnék. És basszus olyan lettem, és elképesztő érzés:D Köszönöm Aaron!♥

Fulfilled.hu

Elég sok magyar csatornát ismerek, így picit furcsa volt számomra, hogy a Fulfilledet pont nem, de hatalmas szerencse, hogy rátaláltam. Bence egy végtelenül okos srác, akinek a kora ellenére iszonyat igaz meglátásai vannak. Rengeteg olyan dolgot tanultam a videóiból, amelyek már a pszichológia tudományába is beemelhetőek, sőt néhány a pszichológiában is használatos technikába is betekintést enged. Ez picit földhöz ragadottabb, mint Aaron csatornája, de a lényegen nem változtat, hiszen a pozitív és tudatos gondolkodást tartja a legfontosabbnak.

Emma Mumford, Leeor Alexandra, Lavendaire

Azért vettem egy kalap alá a három csajszit, mert mindegyik lányt a LOA miatt ismertem meg. A Law of attraction vagyis a Vonzás törvénye elég ismert dolog a fiatalabbak körében, az idősebbek is hallottak már róla, max máshogy nevezik. A lényege annyi, hogy a gondolataink alapján történnek a dolgok, és ha te folyamatosan gondolsz egy célra, átérzed milyen már a birtokosának lenni, érzelmeket viszel ebbe a vágyakozásba és képes vagy hatalmas tettekre is, akkor már csak várnod kell a beteljesülésre. Van aki hisz benne, van aki nem, én számtalanszor kaptam már jót és rosszat a gondolkodásom miatt, és ez a lényege valójában.

Emma azért szimpatikus nekem, mert pont olyan lány, mint te vagy én, aki a csalódásai után új életet kezdett, változott és változtatott a hozzáállásán, jelenleg pedig boldogabb, mint valaha. Van egy videója amelyben felsorolja a szingliség előnyeit, ami amolyan You don't say kategória, mégis hihetetlen nyugtató az egész, és tényleg igaza van. Sok lány figyelmébe tudnám ajánlani, de ha nem is teszem ezt, nekem tökéletesen sokat segített, és ez a lényeg:)

Leeor Alexandra egy az egyben olyan, mint az egyik barátnőm, és lehet emiatt is imádom a stílusát:D Annyira jó, hogy valaki ilyen természetesen pozitív, bolondos és laza, pont olyan, hogy elhiteti a nézővel, mennyire egyszerű az élet, csak a gondolataink nem teszik lehetővé ennek az észrevételét. A LOA kapcsán vannak videói, és mindegyik teljesen hiteles, hiszen személyes tapasztalatokat is mesél, és ha az ember belegondol, akkor az ő életében is vannak ilyen ,, Basszus tényleg" pillanatok.

Lavendaire-t Erna mutatta egyik nap és bár csak pár videóját láttam, gyanús volt nekem ez a kiegyensúlyozottság és pozitív szemlélet, természetesen azért, mert ő is LOA gyakorló. Gyönyörű videói vannak, és a minőség mellett a tartalom is azonnal elvarázsolt.

Niomi Smart

Niomi nem kifejezetten a LOA témájában tevékenykedik, de párszor hallottam tőle, hogy a szemlélet közel áll hozzá. Nála az tetszett, hogy egy abszolút harmónikus és kiegyensúlyozott életet mutat be, amire sokan rávághatnánk, hogy fake és csak kamera előtt ilyen, de azt tudni kell, hogy mindent egyedül ért el, nem volt mellette pasi, gazdag nagybácsi, vagy sorolhatnám. Dolgozik, edz, utazik, és mellette a lelkére is odafigyel különböző meditációkkal. Nálam ő az a példa, akinél azt mondom, hogy ha neki sikerül, akkor nekem is sikerül, és remélem egy nap tényleg sikerül. Végtelenül őszinte, kedves és nyugis lány, és egy hosszú nap után pont erre vágyik az ember.

Bagdy Emőke

Ez egy más téma, de bónuszként meg kell említenem Bagdy Emőkét, akiről nem szeretnék sokat írni, hiszen a videói többet mondanak ezer szónál. A szakításról készült videóira és maga a női létet boncolgató anyagaira aludtam el akkor, amikor a legjobban egyedül éreztem magam, és idegesített a csend, így hallgattam és hallgattam. Egy idő után világos lett számomra minden, meg tudtam érteni a helyzetet, fel tudtam fogni miben kell változnom, hogy az életem olyan irányba haladjon, amilyenben én szeretném. Elkezdtem békét érezni magamban, mert tudtam, hogy amilyen én vagyok, olyan lesz a környezetem is. Baromi hálás vagyok Emőkének, elképesztő agynak tekintem őt, nem csak most, eddig is.

Ezek voltak azok a személyek, akiknek a videói egy jobb irányba terelték az életemet, emellett persze minden velem, illetve bennem kezdődik, de ha netán picit rosszabb passzban vagyok, akkor jó érezni, hogy nem vagyok egyedül, és ezek az emberek önzetlenül segítenek ha szükségem van rá. Nekik köszönhetem a békét, a lazulást, az utazást, a mosolyokat, a boldog pillanatokat, mert elindítottak egy úton, ami soha nem ér véget, és amin nem vagyok rest örökre járni. Annyira kívánom, hogy legalább egy youtube csatorna segítsen nektek, és hogy érezzétek ti is, hogy minden amit szeretnétek már a tiétek, már csak tennetek kell érte és hinni elsősorban magatokban, valamint abban, hogy ezt mind megérdemelhetitek.

Még egy tanács így a végére, bármit is szeretnétek, csináljatok úgy, mintha már a tietek lenne, mintha már olyan lennél, mintha már benne lennél. Ennél nincs nagyobb motiváló erő:D


bottom of page