top of page

10 Random tény rólam

Biztos vagyok benne, hogy a bejegyzéseim által már sikerült megismernetek engem, ám mégsem tudtok mindent, úgyhogy ideje egy kis kitárulkozásnak. Vannak fura/érdekes/tök jó dolgaim, amik vagy csak rám, vagy rám, de akár rád is igazak lehetnek. Az tuti, hogy ez után a 10 random tény után sokkal jobban kiigazodsz majd rajtam. Kezdhetjük?

1.) Nagyon tervezős vagyok

Nem tudom eléggé hangsúlyozni, hogy mennyire tervezős vagyok, beosztom még azokat az órákat is, amikor csak fetrengek, mert nem mindegy mikor mit nézek youtubeon. Persze a felét nem csinálom meg, de mégis megnyugtat, hogy vannak terveim. Lehet nem csalódnék annyit, ha nem lenne ennyi minden, amit egy nap alatt el akarnék intézni, de így legalább lekötöm a gondolataimat, és még véletlen sem érzem magam haszontalannak. Igen, a youtuben lógás órákig, az is elég hasznos.

2.) Én sosem kezdeményezek beszélgetést

Ez nem azért van, mert bunkó vagyok, hanem mert nem tudom hogyan szokás odamenni valakihez, egyáltalán nem értek ahhoz, hogyan nyíljak meg embereknek azonnal. Ha valaki hozzámszól és beszélgetni szeretne, akkor nagyon jól kommunikálok, szórakoztató vagyok és vicces, csak nekem ne kelljen elkezdenem beszélni. Feltehetitek a kérdést, hogy akkor hogyan szerzek új ismereteket, megsúgom, nagyon nehezen, de nem panaszkodhatom:D

3.) Hiszek mindenféle ezoterikus dologban

Tudom, ezzel nem leptelek meg titeket. Engem nagyon érdekel minden, ami a létet boncolgatja, és ami a lélek fejlődésével foglalkozik. Mondhatjuk hobbinak is, meg picit olyan ez nekem, mint másnak a történelem, vagy az irodalom. Nem hiszek el mindent, tudok szkeptikus is lenni, de alapvetően tudom, hogy vannak megmagyarázhatatlan dolgok.

4.) Nagyon szeretek egyedül lenni

Ez valamiért kialakult, már csak azért is, mert egyrészt introvertált vagyok, másrészt mindig távkapcsolatom volt, ami picit megkövetelte, hogy többet legyek gép közelben. Azonban nem jelenti azt, hogy magányos lennék, hiszen egyedül is simán elmegyek kirándulni, vagy felfedezni a közeli helyeket.

5.) Jó emberismerő vagyok

Én nagyon jó emberismerőnek tartom magam, de csak addig, amíg nem vakít el a rózsaszín köd, hiszen akkor a másik kevésbé kellemes tulajdonságait hajlamos vagyok nem meglátni. Ha valakivel többször találkozom (2-3szor) akkor kialakul bennem egy kép, amire nagyon ritkán cáfolnak rá. Nem szoktam elsőre megítélni valakit, maximum tényleg magamban levonok egy következtetést, de nem egyszer bizonyosodott be, hogy második alkalommal teljesen más arcát mutatta az illető.

6.) Nem bírom, ha valaki megjátssza magát

Rengeteg lánnyal találkoztam, akik direkt megjátszották magukat valaki előtt, sokkal beszédesebbek, nyomulósabbak és hangosabbak voltak olyan fiúk előtt, akik szemlátomást tetszettek nekik. Nekem ez nagyon sok, de persze nem nekem kell megfelelniük.

7.) Imádok youtubeon lógni

Magyar videósokat nem igazán nézek, csak ha nagyon unatkozom. Nem azért mert rosszak lennének, inkább úgy mondom, hogy kevés videós tud új tartalmat gyártani, és a sok ugyan olyan videó után talán jól esne egy kis vérfrissítés. Külföldiek között valahogy hitelesebb embereket találtam, itthon sokan rámennek a showra, mint az őszinteségre. Ennek ellenére órákat tudok elcseszni az oldalon, és a legszebb benne, hogy egyáltalán nem szégyellem.

8.) Van egy naplóm

Ne tini naplót képzeljetek el, hanem egy füzetet, amibe beleírom a vágyaimat. Sajnos beleestem abba a hibába, hogy más emberekkel kapcsolatos célokat írtam bele eddig, és alig esett szó az én saját vágyaimról, így természetesen nem sikerült véghez vinnem ezeket. Azóta azonban rengeteg új célomat vetettem papírra, és ha tehetem, akkor minden nap felidézem magamban azokat, amiket szeretnék megvalósítani. Ez azért is jó, mert lista formájában akár munkahelyet, párkapcsolatot, élményeket is leírhatok, amelyeket mindenképpen jól esne bevonzani. A többi pedig akarat kérdése.

9.) Már könnyebben engedek el embereket

Ez egy olyan dolog, amit sosem hittem, hogy lehetséges lesz. Régen nagyon sokat ültem egy-egy régi sztorin, egyszerűen képtelen voltam feldolgozni a csalódásokat, és hogy nem mindenki marad az életemben. Azóta megtanultam azt, hogy ha másokat nem engedek el, akkor ezt csak én szívom meg, és így esélyem sem lesz jobb helyzeteket és kielégítőbb kapcsolatokat teremteni. Lehet kegyetlenül hangzik, de tudom, hogy minden ember tanító jelleggel lép az életembe, ahogyan én is másokéba, és ha már nincs mit adnunk egymásnak, akkor inkább engedjük el a másik kezét, hiszen így már nincs értelme a kapcsolatnak. Egyszerűen nem haragudhatunk azért, ha valaki más utakat szeretne járni, mert az az ő élete, ez pedig a miénk, így meg kell teremtenünk a sokkal tartalmasabb élethelyzeteket és kapcsolatokat.

10.) Nem tudom elviselni, ha valaki negatív

Régen úgy voltam vele, hogy mindenkit úgy kell elfogadni amilyen. Megesik, hogy közeli ismerősünk/barátunk/szerelmünk negatívabb nálunk, ilyenkor pedig nem igen tudunk ezzel mit kezdeni, hiszen ez ő. Fel kell ismerni, hogy ez csak most van így, vagy alapból ilyen a gondolkodása, és ha esetleg a második áll fenn, akkor jobb lesz pár lépés távolságot tartani. Sajnos beleestem én is abba a hibába, hogy rákényszerítettem másokra a pozitív gondolkodást azt gondolván, hogy majd jobb lesz így neki, de ez nem így lett. Mindenki életébe eljön a nagy ráébredés a dolgokra akár pozitív, akár negatív irányba, és nem siettethetjük ezt másnál. Azonban szerintem az embernek van szabad választási joga, így eldöntheti, hogy szeretne-e olyan emberekkel lenni, akik állandóan a rosszat látják mindenben, rossz indulatúak, beképzeltek és kioktatóak, vagy továbblép, és hagyja magát olyan környezetbe sodorni, ahol elfogadás, vidámság, sunshine van. Hozzá teszem nekem is volt olyan időszakom, ahol nem sok mosolyt lehetett látni rajtam, így elfogadtam azt, ha valaki inkább hanyagolni szeretne, és éppen ez a jó, hogy nem kell valamit elviselni, ha az nem szimpatikus nekünk.

Ez lett volna a 10 random tény, ami eszembe jutott hirtelen, remélem még ezek után is visszatértek hozzám, és írhatok nektek újabb tényeket a jövőben!

Szép napot♥


bottom of page