top of page

2017 a felébredés éve? Kínai horoszkóp allert!


Tavaly év végén izgatottan olvasgattam a jövő évre vonatkozó kínai horoszkópokat és számmisztikai elemzéseket, majd csalódottan konstatáltam, hogy szakítást, barátoktól való búcsúzást és régi utak elhagyását jósolták. Persze milyen vagyok, azonnal azt mondtam, hogy majd én jól csinálom, és nem történik velem semmi kellemetlen változás, hiszen sikerült mindent lezárnom 2016-ban. Azt gondoltam tényleg sikerült minden elvarratlan szálat elvarrni, de csak az elmúlt hónapban vált bizonyossá számomra, hogy igencsak elmúlasztottam ezt, és február helyett júniusban jön a nagy változás.

A 2016-os évem nagyon bizonytalan volt, sokszor éreztem, hogy folynak az események, de nem tudom a kezemben tartani őket. Az éppen akkori énem ezekkel meg tudott bírkózni, a mostaninak azonban nem menne. 2017-re kollektívan sikert, anyagi javakat, önmegvalósítást jósoltak, a kakasoknak, vagyis nekünk, szinte a legjobb évet jelezték elő, hiszen amúgy 2017 a kakas éve. Emellett persze minden jegynek megvan a saját feladata és nehézsége, így olvasva az előrejelzéseket két dolog érint engem.

Barátok

1993-ban születtem, tehát akárhogy nézzük a kínai horoszkóp szerint kakas vagyok, és mint ilyen, a barátságok megvizsgálását kellett picit elkezdenem. A könyvemben már tavaly olvastam, hogy fel kell tennem pár elég kínos kérdést, amit ha megválaszolok, akkor talán fájni fog és azt érzem, hogy egyedül vagyok. Megdöbbentő mennyire rosszul láttam ezt is, mert azzal, hogy sikerült lezárnom egy-két már nem működő kapcsolatomat, annyi új embert ismertem meg, akik így vagy úgy, de olyanok mint én, és értik a gondolataimat. Sokunk már csak a megszokás miatt van együtt valakivel, legyen ez barát vagy kapcsolat, és nem merünk lépni más irányokba, mert félünk, hogy nem találunk új embereket. Nem kell minden régi baráttal összeveszni és járt utat járatlanért lecserélni, de fontos mérlegelni, hogy a mostani kapcsolatok építenek, vagy pusztítanak? Ezt mindenki magának válaszolja meg. (Fact: ennél jobban nem is dönthettem volna, abszolút bebizonyosodott, hogy egy két félresiklott kapcsolat mennyi új lehetőséget hoz, amivel sokkal jobban érzem magam.)

Szerelem

Feltétlen nekem nem jósoltak változást ebben, viszont ha valaki kapcsolatban van, akkor egy másik fél is közreműködik ennek alakulásában. Biztos hülyének néztek (mondjuk nem zavar), de már tavaly láttam, hogy a másik felem horoszkópjában párkapcsolat terén érdekes változások tapasztalhatóak, vagyis vagy szakítás, vagy nagy rendbehozás. Tippeljetek melyik jött be. Ennek ellenére nem érzek haragot, hiszen mindenki a saját boldogsága kovácsa, és nem szabad ennek az útjában állnunk:) De hogy a kakasokra mi jellemző e téren? Év vége felé egy olyan új irány veszi kezdetét, ami stabilabb lesz bárminél, hiszen a kakas évében köttetett új románcok bizony időtállóak lesznek. Érdemes ismerkedni, mászkálgatni, főképpen utazgatni. A szerelmi háromszögektől óvaintenék mindenkit!

Karrier

A kakasoknak nagy mákjuk van idén, mert ha eddig csak tervezgettek valamit, akkor most Isten is úgy akarja, hogy összejöjjön minden. Ezért persze rengeteget kell dolgozni, millió kompromisszumot kell kötni, de ha tudnátok mennyire megéri... A bátorság, a vakmerőség, maga a bizalom saját magunkban, ezek mind olyan dolgok, amik közelebb és közelebb visznek a céljainkhoz. Semmi nem jön ingyen, de megéri minden belefektetett energia. Számomra akkora ugrás ez az év, és nem szerencse kérdése volt, hanem elkezdtem komolyan és keményen dolgozni a karrier építésen, és ott tartok, hogy már csak pár lépés és meglesz amit kitűztem célul elsőkörben. Aztán majd jöhet a többi, de mindig hálát adok az aktuális helyzetemért.

Spirituális/lelki fejlődés

A legfontosabbnak kéne lennie ennek a pontnak. A pénz, a karrier, a kapcsolatok semmit sem érnek, ha magaddal nem vagy rendben. Hogyan is vághatsz bele valamibe, ha nem hiszel abban, hogy sikerülni fog? A saját magunk fejlesztése sokkal több hasznot hoz, mint bármilyen befektetés, ezért mindig magunkkal kell kezdeni. Nem szabad bedőlni az energiavámpír embereknek, nem szabad elhinni, hogy valamit nem tudunk elérni, mert ha van egy stabil képed arról, hogy ez sikerülhet, akkor sikerülni is fog:D Kezdd el a munkát magadon, és élvezd a vele együtt jövő örömöket más területeken is!

Ui.: Az előző bejegyzésemre rengeteg pozitív visszajelzés érkezett és sokan olvastátok, ez is bizonyíték arra, hogy sikerült lépnem egy jobb irány felé. Tökéletesen bebizonyosodott, hogy jó döntéseket hoztam, és egy percig nem bánok semmit, inkább hálát érzek, hogy megtörtént!:)


bottom of page