top of page

Februári kedvencek

Ti is érzitek mennyire gyorsan szaladnak a hónapok? Pedig én kifejezetten semmi extrát nem csináltam, csak hagytam jönni-menni a dolgokat, és már márciusra ébredtem. Nos, ha már így is van, összeszedtem a kedvenceimet februárból, és most lehet, hogy rendhagyó lesz, mert új dolgokat nem vettem, inkább a már meglévő készleteimet használtam fel, vagy próbáltam ki.

Kedvenc sorozat: Dokik

Nem egy mai sorozatról van szó, én is akkor néztem, amikor általános iskolába jártam, de sosem úgy, hogy elejétől a végéig. Úgy emlékeztem, hogy ez egy nagyon vicces sorozat, közben pedig ahogyan most nézem, rá kell jönnöm, hogy elég szívszorító problémákkal szembesülünk. Maga a a betegség egy negatív állapot, és a Dokikban természetesen halmozottan találkozunk vele, így sokszor hipohondriás téveszméket képzelhetünk be, vagyis lehet csak én vagyok ilyen, de true story:D Azért szeretem ezt a sorozatot, mert iszonyú jó színészek vannak benne, és a jelenetek tényleg viccesek, nem kell mellé nevető effekt. Nagyon sok évados, így nem tudom lesz-e türelmem végignézni, de mivel kb 25 perces egy epizód, így reggeli mellé, vagy esti arctisztításhoz kiváló!

Kedvenc könyv: Kárai Dávid: 50 édesség, amit el kell készítened

Ebben a hónapban nem olvastam sokat. Ez azért is lehet, mert a tartalékaimat élem fel, így azokat a könyveket, amiket felhalmoztam próbálom elfogyasztani. Ezek inkább személyiségfejlesztő könyvek, amikben már új dolgokat nem tudok kiemelni, de ha így lesz, akkor biztosan írok róla. Karai Dávid könyve is amolyan tartalék felélés, szülinapjára kapta a húgom, és meg kell mondanom, rég olvastam ennyire tökéletes receptkönyvet. Általában Nosaltyn böngészgetek, de mindig az a bajom, hogy telenyomják a feltöltők olyan cuccokkal, amik nincsenek itthon, így el is megy az ember kedve tőle. Ez a könyv hagyományos recepteket tartalmaz, olyan sütiket, amik pofon egyszerűek, és elképesztő finomak. Nagyon sokat már kipróbáltam és hibátlan lett az összes. Én azoknak is csak ajánlani tudom, akik nem konyítanak a sütéshez:D

Kedvenc zene: Katy Perry - Chained To The Rhythm ft. Skip Marley

Mikor meghallottam, akkor tudtam, hogy ez lesz a kedvenc számom a hónapra, bár azért vetekszik Zayn és Taylor Swift dalával a Sötét ötvenből (borzalmas volt), mégis talán a hangulata ami igazán magávalragadott. Kicsit retro, közben új, nyugodt, de mozgalmas, abszolút nem Katy Perrys nekem, de lehet ez a nyitja. A klippje fantasztikus, nekem mindig a 90-es évek Kaliforniája jut eszembe, keverve egy kis 60-as évek űrmániával, aminek nagy képviselője Pierre Cardin volt, plusz egy kis pasztell lökettel fűszerezve. A szöveg magáért beszél, picit keserédes, de vidám köntösben.

Kedvenc játék: Sims 4 - City living

Maga már a Sims 4 is egy hatalmas kedvenc, de amióta egyre több kiegészítőt pakolnak mellé, egyszerűen letehetetlennek érzem. Nem játszom minden nap, de ha elkap a flow, akkor képes vagyok órákon át tolni ugyan azzal az egy emberrel, és a lehető legszínesebbé tenni a napjait. A City living azon alapszik, hogy egy igazán nagy város minden napjait élheted meg, olyan érdekességekkel, mint egy fesztiválozás, tüntetés, graffitizés, és street food evés. Már az, hogy nem házban, hanem lakásokban lakhatsz, egy elképesztően jó vonal, mert így nem kell közösségi helyekre menned, a szomszédoddal két perc alatt szuper barátok lehettek. A Sims 2-ben is ez volt a kedvenc kiegészítőm, és mikor láttam, hogy visszajön, akkor tudtam, hogy ez nagy durranás lesz. Az is, hiszen új funkciókat is kapott a játék, fesztivál, vegetárianiuzmus, youtuber karrier, vizipipa, amitől módosul a tudatállapot, a háznak is lehetnek tulajdonságai, plusz be tudod állítani, hogy a simed lehet-e várandós vagy sem. Abszolút mai a játék, ezért is szeretem.

Kedvenc esemény

A hónapban nem sok dolgot csináltam, mégis rengeteget. Egyik héten két barátom látogatott meg, és órákon keresztül beszélgettünk, pedig először azt hittem, hogy a nagy társaság hiányában majd nehezen tudunk témát találni, ennek ellenére iszonyú jó estém volt velük. Először is gimis emlékeket idéztünk fel, majd új alapokra helyeztük a kapcsolatunkat, és rájöttünk, hogy akár lóghatnánk többet is együtt. Vicces volt elővenni a gimis emlékek dobozát és együtt nézegetni őket, és az még jobban, hogy megtaláltam azt a levelet, amit még magamnak írtam tizedikben, és amit tizenkettedikben visszakaptunk az osztályfőnöktől. Ennek immár öt éve, és be kellett látnunk, hogy hiába találkozunk évente egyszer-kétszer, attól ez még nem nevezhető barátságnak, így lehet érdemes lenne lépni valamerre. Én benne vagyok, nyitott vagyok az új lehetőségekre, ahogyan az egyik megerősítésem is szól magamnak, és arra is, hogy új kapcsolatokat építsek ki, hiszen ahhoz, hogy más irányba terelődjön az életem, szükség van változásra.

Kedvenc rajzom

Februárban igencsak belehúztam, mert kötöttem magammal egy megállapodást, miszerint ha már olyat dolgozom majd ettől a hónaptól, amit nem kifejezetten érzek magamhoz közel, akkor ezt ellensúlyoznom kell ugyan annyi dologgal, amit meg igen. Szóval nagy valószínűséggel ez elvisz oda, hogy már a rajzolással is tudjak pénzt keresni, ehhez pedig gyakorolni kell. Elkezdtem Instastorys rajzolásokat készíteni, és komolyan azt hittem, hogy max 5 ember nézi meg, majd láttam, hogy ennél sokkal többen. Lehet tovább lehetne lépni ezzel, mondjuk egy live-val. Az Oscar gáláról is rajzoltam egy ruhát, megannyi csodálatos öltözékkel gazdagítottam a mappámat, de leginkább a tegnapi rajzom tetszett, amit Karin Dragosról készítettem, aki egy magyar youtuber. Szerintem a videói magasan a legminőségibbek, egy vidám és kedves lány egyébként, plusz a karakteres arca miatt ideális volt egy illusztrálásra. Emellett még az indiai ruhadíszítés ihlette alkotásom is végtelenül tetszik, minden percét élveztem.

Ezek voltak a februári kedvenceim, mint mondtam semmi új dolgot nem sikerült megtapasztalnom, de ráébresztett arra, hogy a már meglévő könyveim, sorozataim, ismerőseim is tudnak nekem meglepetést okozni. Azért márciusra igyekszem többet tapasztalni, hiszen végre tavaszodik, és valószínűleg több emberrel is sikerül megismerkednem. Remélem csodás februárotok volt, nekem összességében igen!:D


bottom of page