top of page

Útkeresők kézikönyve ajánló + újévi beköszönés


El sem hiszem, hogy végre 2017 van, nem tudom elmondani mennyire vártam! Hiába tűnhet sablonosnak itt is kifejtenem mennyire katyvasz volt ez az év, egyet megfogadok idén, soha, senkinek nem fogok magyarázkodni, hiszen ezek az én gondolataim, és akkor és ott írok róla, ahol csak szeretnék:) Szóval mit is tartogathat számomra ez a csodálatos, energikus és mindenképpen szerencsésebb új év?

Tudjátok, tavaly októberben ismerkedtem meg az agykontrollal, és azt hittem az elején, hogy ez egy új hóbort lesz két hónapig, majd elfelejtem és elhagyom a már megszerzett szokásaimat. Magamnak is ijesztő bevallanom, de azt hiszem ez egy olyan folyamat, ami napról napra, hétről hétre, és hónapról hónapra izgalmasabb lesz. A tanfolyam a kezdet volt, a könyvek már magasabb fokra léptettek, ám a sikereket elnézve azt hiszem ennél nem is lehetnék jobban. Kapcsolatba kerültem magammal, megszerettem minden kis dolgomat, és ami a legfontosabb, merek hinni ismét az álmaimban, mert már bebizonyosodott, hogy sikerül őket lassan, de biztosan elérnem. Közben az agykontrollos társadalom egy kis lélekmelengető családom lett, ők ezt még nem tudják, de már most azt érzem, hogy jobbá tették a hétköznapjaimat a reménnyel, amit adtak. Tudtátok, hogy több, mint 200 000 magyar agykontrollos van az országban? Nos, innen is látható, hogy ez nem egy szekta, hanem egy gondolkodásmód, amit nagyon egyszerű követni. Egy szónak is száz a vége, teljesen kicserélődtem és sokkal jobban érzem magam:D

Emma Mildon - Útkeresők kézikönyve

Picit mesélek az előzményekről, hiszen mindenkinek van egy könyve, ami a saját ,, Bibliája". Ezt azért teszem csak így macskakaparásba, mert ugye a kettő nem hasonlítható egymáshoz, de mindenki a saját kontextusába helyezheti, amit írok. Mostanában elkezdtem foglalkozni a spirituális dolgokkal, és ahogyan Emma írja a könyvében, ez mindenkinek mást jelent, van, aki hókuszpókusznak gondolja, van, aki egy életstílusnak, és van, aki egy érdekes relytvénynek. Skorpió lévén engem minden ilyen dolog érdekelt már kiskorom óta, és ezt büszkén vállalom minden körben, hiszen nagy titkok tudója az, aki foglalkozik ilyenekkel. Engedjétek meg, hogy szabadon gondoljak azt, amit szeretnék, így ha te nem hiszel semmilyen spirituális dologban, akkor ugyan úgy elfogadásra találsz körömben, ahogyan én is remélem fordítva a te körödben:) Mellesleg Istennel való viszonyom is kezd jobb lenni, kiskoromban hittem benne, majd elkezdtem hittanra járni, állandóan leszúrtak, mert nem megyek templomba, és dühös voltam, amiért Isten feltételekhez köti a hívőségemet és szakítottunk. Mostanában amellett, hogy a sorsban és minden más hókuszpókuszban hiszek, azt hiszem Isten jelenlétét is érzem, csak éppen máshogy, mint mások. Szerintem nem olyan mint egy apa, aki lebasz, ha úgy nézel ki, mint egy sarkon álló, hanem egy kedves tanító, aki kijavítja a dogádat, beírja a kettest, de korrepetál suli után, hogy legközelebb négyest kapj minimum. Így szerintem picit szimpibb, de ezt halkan jegyzem meg.

Ezt a könyvet kinéztem magamnak már egy hónapja, de a csini borító mindig megtévesztő, így inkább más könyveket vásároltam fel a változás folyamatában, a moly.hu viszont állandóan az arcomba nyomta. Jó, mondtam is magamban, hogy majd megveszem, easy, csak még hagy olvassam ki a mostaniakat. Aztán elmentünk anyával moziba, és betérve a Libribe láttam, hogy ki van téve teljesen jól látható helyre, és elámultam mennyire gyönyörű. Kívül belül igényes, és nagyon elragadó könyv, nem hagyhattam ott. (Hányszor mondtam én már ezt életemben?:DD) Csak akkor jöttem rá mekkora kincs van a kezemben, amikor elkezdtem olvasni, és azonnal mellbevágott a felismerés, hogy Fanny, baszki téged felszedett egy könyv, mert hogy ez a könyv választott engem, és nem fordítva.

Emma a barátnőm

Az írónő olyan stílusban szól hozzám, ahogyan egy barátnőmmel csacsognánk egy jó kis Starbuckos kávé mellett, és közben kitárgyaljuk a pasikat és a plázákat. Nehogy elhidd. De tény, hogy olyan, mintha egy nagyon közel álló barátommal beszélném meg az élet nagy dolgait, és éppen ezért azonnal megnyíltam én is a könyvnek. Rengeteg olyan dolog van benne, ami tudom, hogy nem véltelen, hogy most talált rám, és ezzel a sors, vagy angyalok, vagy Ghandi, vagy a Kacor Feri üzenni akar nekem, hogy Fanny jó úton vagy, tessék itt egy térkép, haladj szépen előre! És komolyan, ez lett az én térképem, mert eddig csak kerestem az ösvényem, és kerestem a túrista jeleket, de most itt van, és vele együtt bármire képes lehetek. Hálával tartozom Emmának, hiszen a könyve nélkül bújhatnám a Google-t, de olyan jól összeszedett mindent, hogy most minden itt van egy papírkötegen. Azért is hálás vagyok, mert ennyire kedves volt hozzám, gondoskodó tanácsokkal látott el, és feladatokkal ösztönöz.

Mi van a könyvben?

Mi nincs a könyvben? Alapvetően minden, amit tudni szeretnél a te holisztikus utad alatt. Számmisztika, asztrológia, meditáció, kristályok, csakrák és ez még mind semmi, ezen kívül reinkarnációs utazások, ikerláng kapcsolatok stb. Szóval ha téged érdekel ez az egész hidden secret dolog, akkor be kéne szerezned, mert nem tudod mit hagysz ki. Általa te is, én is, és mindenki más több lehet, hiszen ez egy kis ismeretterjesztő füzet a nagy egész töredékéről. Kedvet kapsz ahhoz is, hogy többet kutass, és fejlődj a különböző területeken. Rengeteg technika és érdekes irányzat van benne, amit nem kötelező mind elsajátítanod, ami tetszik használod, ami nem, azt hagyod annyiban.

Miben más?

Egészen egyszerűen abban, hogy itt minden le van írva, ami a témával kapcsolatban felmerülhet, természetesen zanzásítva. Úgy képzeld el, mint egy angol könyvet, leckékre van szedve az egész és szépen a saját kis tempódban haladva kapod meg a tudást, aminek otthon még utána kell nézned. Nagyon fontosnak tartom, hogy ha valakiben megvan a hajlam, hogy ilyen dolgokkal éljen, akkor ne tántorítsa el a többi ember, ne lépjen vissza kettőt, hanem legyen bátor és menjen!

Végezetül csak annyi, hogy a könyv ráébresztett mennyire fontos magammal maximálisan jóban lennem, hiszen üzenetek százait kapom az univerzumtól, és én nem figyelek rá oda eléggé. Rengetegszer szenvedek kis dolgok miatt, amikre nem találom a megoldást, holott csak fel kéne tennem magamban a kérdést relaxált állapotban, és már meg is súgja a tudatalattim a választ. Ehhez elengedhetetlen az a mérhetetlen bizalom, amit magammal szemben érzek, hiszen mondhatnám, hogy Fanny te hülye vagy, te illusztrátor? Hát sose gyakorolsz, vannak nálad ezerszer jobbak. Igen, igazad van Fanny, de olyan mint én, olyan egy sincs!


bottom of page