top of page

Boldog karácsonyt neked!


Hihetetlen milyen hamar elteltek ezek a napok, kettőt pislogtam és már tűkön ülve várom az estét, amikor minden sütit, ételt, ajándékot, boldogságot csak hátradőlve élvezünk. Ezek az év legszebb napjai, nekem legalábbis, és nem csak azért, mert minden tele van égővel, dísszel, pompával, hanem együtt a család, minden nyugodt és kellemes, senki nem foglalkozik az év nehézségeivel, kicsit szabadságot vesz ki az élettől.

Május 19-én startolt ez a blogom, amit semmilyen reményekkel nem indítottam, csupán csak szerettem volna írni olyan dolgokról, amelyek számomra, és reményeim szerint mások számára is fontosak, legyen az lifestyle, gondolatok, érdekességek. Rengeteg szuper ember kezdett követni, és én magam is éreztem a powert, hogy fejlődjek, és egyre többet adjak másoknak. 2016-ban csak puhatolóztam hogyan is működik egy profibb és nagyobb közönséget elérő oldal, 2017-ben viszont rengeteg dolgot szeretnék még jobban csinálni, így arra gondoltam az ünnep alkalmából már csak pihenek, és összegzem az év tanulságait. Két ünnep között még írok egy bejegyzést, én már nagyon vártam rá, addig pedig a lájtosabb, ,,kutatás nélküli" verzióját hoztam el. Ez a bejegyzés kicsit az évemről szól.

2016 összességében számomra egy embert próbáló év volt, és nem csak lelkileg. Ha egy mondatot kellene említenem, akkor az az lenne, hogy idén igazán rájöttem mi fontos az életemben. Nagy reményekkel indultam januárban, de már az első felében láttam, hogy nehéz dolgom lesz. Végig egy dolog volt a szemem előtt, az a hatalmas akarat, hogy megmutassam milyen is vagyok, bebizonyítsam, hogy hű vagyok az elképzeléseimhez, és semmi nem tud annyira padlóra tenni, hogy én megutáljam azt, amit csinálok.

Divattervezés

Aki ismer az tudja, hogy nagyon határozott céljaim voltak a divattervezéssel kapcsolatban, és nagyon erősen meg akartam mutatni, mennyire jól is megy nekem. Olyan feladatokban vettem részt, amiket a készítés folyamatában imádtam, ám a végén mégsem kaptam meg a számomra szerintem indokolt elismerést. Illetve én azt hittem, hogy megérdemlem, de rá kellett jönnöm, hogy az elismerés jogát át kell passzolnom másoknak, és majd ők eldöntik, hogy amit csináltam az oké, vagy sem. Ezzel párhuzamosan megválogattam kiknek ér a szava, kiknek nem, és már rendelkezem egy egészséges magabiztossággal, ami fontos az élethez. Megtanultam milyen az, ha nem én vagy a legjobb, vagy ha ez így is van, akkor milyen az, ha az emberek le szeretnének rántani, hogyan kell innen felküzdeni magam. Egy maximalista embernek borzalmas élmény, ha a munkáját rossznak titulálják, főleg azok, akiknek építeniük kellene, de természetesen szembesültem az emberi irígységgel is, ezt hízelgőnek szeretném találni, de nem volt az. Divattervezés terén van mit tanulnom, és úgy érzem ez nem az én utam jelenleg, nem vagyok hozzá sem elég erős, sem pedig lelketlen, hogy másokon átgázolva csináljam, mert csak a szépségéért pedig luxusnak számít alkotni.

Igazi hivatás

Még a karrier vizein evezve rájöttem arra, hogy hatalmasabb vágyam valóban illusztrálni. Eddig is éreztem, hogy ez az, amit igazán szeretek, de rájönni csak akkor sikerült, mikor ide menekültem minden elől. Ez egy olyan dolog, ami csak az enyém, amit senki nem kérdőjelez meg, senki nem rombol szét, itt igazán önmagam lehetek. Mi más is lehetne hát a munkám, mintsem a hobbim, hiszen így nem érzem, hogy dolgozom. 2017-et egy nagyon erős évnek érzem, és már ebben az évben megalapoztam a jövő sikereit, minden lehetséges eszközt felhalmoztam, legyen ez tárgy vagy tudás, és magabiztosan, határozottan és kitartóan megyek a következő évre.

Emberek

Ebben az évben rengeteg konfliktusom volt, egy erős űtkeresés szaga volt 2016-nak, és azt mondja a kínai horoszkóp, hogy jövő évben csak az számíthat nyugodt és teljes évre, aki idén elrendez minden nehezebb ügyet. Igazán sikerült rájönnöm kik fontosak, kik azok, akik kihasználnak, és kik azok, akik csak magukat szeretnék jobb színben feltüntetni az én leépítésem által. Azonban rengeteg szuper embert ismertem meg. Egy remek munkakapcsolat, új és pozitív emberek, a régi barátaimmal új alapokra épült kapcsolat. Olyannak érzem, mint mikor egy vándor sivatagban, gleccsereken, zsúfolt várásokon át kódorog, végül pedig visszamegy a közegébe megpihenni, és ott tárt karokkal várják. Ilyenek az én barátaim, és az év végén sikerült rendeznem soraimat, és bízom benne, hogy 2017-ben ennek köszönhetően még több kalandban lesz részünk. A blogom által kicsit kinyílhattam, bátrabb lettem, és nagyon sok sikerélmény ér a statisztikákat nézve, hiszen három embernél több követőre sosem számítottam, és most van, hogy én sem hiszem el, amit látok. Szuper érzés!

Szerelem

Nagyon fontos az életemben a szerelem. Azt gondoltam, hogy 2016-ban a legnagyobb dolog az lesz, hogy majd a barátommal utazgatok és sikerül rengeteg időt eltöltenünk együtt, helyette pont az ellenkezője történt, és bizony lelkileg is éreztük magunkat a padlón. Ennek ellenére ez az év bebizonyította, hogy ennél erősebb kötelék köztem, és más személyek között nem jöhet létre, minden egyes nehézségnél egymást felrángatva, egymás mellett kitartva ébredtünk egy új holnapra, ami talán rosszabb volt a tegnapnál, de sikerült elérkeznünk arra a pontra, ahol mint a vándor, a közegünkben megpihentünk. Ez a sok megpróbáltatás 2017-ben meghozza az eredményét, és visszatekintve örülök, hogy ezen végigmentünk, mert ilyen erősnek még sosem éreztem még a kapcsolatunkat, és őt sem, egy igazi harcos lett belőlünk. Ez szép munka volt!:D

Harmónia

Ez az év egy szörnyen fontos dolgot adott nekem minden más mellett. A harmóniát. Pont a sok szörnyű megpróbáltatás miatt jutottam el az agykontroll tanfolyamra, ami életem legjobb döntése volt. Rátaláltam az igaz és önzetlen szeretetre, beleszerettem abba, aki vagyok, és rájöttem, hogy minden, amit szeretnék, már az enyém, csak egyszerűen kérnem kell, és tennem érte. Ez a közösség független vallástól, kortól és nemtől, egy cél van csak, hogy remek ,,véletlenek" hozzák meg a sikert. Talán ha ez az év nem lett volna ilyen, akkor most nem várom ennyire 2017-et, ahol minden rólam szól, és a céljaim már nem csak ábrándok lesznek. Kellett ez a sok bonyodalom, hogy most a legboldogabban ünnepeljek, és várjam a saját kis sikersztorimat.

Te

Te, aki éppen olvasol, hálásan köszönöm neked. Nélküled lehet, hogy most nem írnám ennyire meghatódva ezt a bejegyzést, és sokkal inkább nem lennék ennyire motivált a folytatást illetően. Remélem neked is olyan éved volt, ami számodra a leghasznosabb, értem ezt azon, hogy voltak szuper és tanulságos pillanataid, sikerült közelebb kerülnöd önmagadhoz. 2017 fantasztikus lesz, következő bejegyzésemben olvashatsz is róla, de addig is érezd magad varázslatosan ezen a csodálatos ünnepen, hiszen ez a Te érdemed is. Kívánok neked felejthetetlen élményeket karácsonykor, és ne feledd, amit ma gondolsz, az holnap valósággá válik! ♥


bottom of page