top of page

5 dolog amit meg kell tenned ősszel kihívás, amiből 7 lett


Akik követnek, azok olvashattak már tőlem kihívásoknak eleget tett bejegyzéseket, és őszintén megvallva talán jobban is szeretem ezeket, mint mikor írnom kell magamtól listákat. Ha van egy megadott feladatsor, amit teljesíteni szeretnék, akkor motiváltabb vagyok, mert MÁS adja, és nem én magamnak. Azért valljuk be, elég szelíden bánok magammal, és nem feszegetem a határaimat olyan szívesen, de természetesen én is fejlődök, és már kevesebbet nyafogok ilyenek miatt. Szóóóval nézzük miket választottam.

1.) Rakj rendet a szekrényedben

Rendet raktam, nem sokáig tartott. Én vagyok azon kevesek egyike, akik amúgy szeretik a rendet, de képtelenek megtartani. Hiába jó érzés, és érzem, hogy sokkal jobban érzem magam a rendben, egyszerűen ott van, hogy mit vegyek fel, és borul minden. Megpróbáltam, remélem ez jelent valamit:(

2.) Menj el moziba

Elmentem, bárcsak kétszer tehettem volna, de annyira besűrűsödött a munka, hogy még ezt az egy filmet is sakkozva tudtuk megnézni, és nem mondom, hogy jól döntöttem, mert a Bridget Jones és A lány a vonaton versenyét sajna az utóbbi nyerte, pedig Bridgetet imádom mióta létezik ez a fogalom. Ugorjunk akkor a filmre, és mivel nem vagyok nagy filmkritikus, így csak pár mondatban mesélek a gondolataimról. Úgy összességében nem volt rossz, de erősen semmilyen. Nem olvastam a könyvet még, nem tudtam mi ez a sztori, és én teljesen másra számítottam. Ennek ellenére szörnyen egyhangú volt, jöttek a történések, azt vettem észre, hogy nincs bennem izgalom, nem vagyok bezsongva, hogy úristen mi lesz most. A színészek hihetetlen jók voltak, imádtam az összeset, főleg Emily Blunt-ot, mert őt már más filmekben is kiszúrtam magamnak, úgyhogy talán ez mentette meg, de többször én nem nézném meg.

3.) Ősziesítsd a blogod vagy a facebookod

Mint láthatjátok ez megtörtént, most a teal és türkíz színeket a narancs és barna váltotta fel, magától értetődően pedig levelek vannak háttérnek, szóval semmi extra.

4.) Jógázz vagy meditálj

Ez érdekes, írtam is már erről, meditálni nem a kihívás miatt kezdtem el naponta, hanem az agykontroll miatt. Eleinte nagyon szigorúan vettem a napi kettő, hármat, mostmár sajnos van, hogy kihagyok napokat, de nem azért, mert nem akarnám, hanem szörnyen fáradt vagyok valamiért, és nem egyszer elaludtam. Tudom, be kéne programoznom, hogy ez ne történjen meg, de még nagyon kezdő vagyok, és inkább a vágyaim irányítanak, így ha szükségem van rá, akkor tudom, hogy csinálnom kell. Mindenesetre meditálok, nagyon szeretem, és ajánlom másnak is, mert bár misztikusan hangzik, semmi extra nincs benne, bárki képes rá.

5.) Váltsd valóra egy titkos álmod

Abból jelenleg sok van, kettő fő titkos álmom van, de mivel ezek annyira nagy dolgok, így idő kell nekik, és ez abszolút rendben van, én kivárom szívesen. Na de hogy teljesítsem is ezt a pontot, így kisebb dologgal próbálkoztam, és ne nevessetek ki, de vettem két nagyon hypeolt és drágábbnak mondható körömlakkot. Tudom ez sminkes körökben nem nagy cucc, de én nem ilyenekre költöm a pénzem, illetve azt gondoltam nem vagyok rá képes, nekem sosem lesz ilyenem. Aztán úgy adódott, hogy annyit dolgoztam az elmúlt héten, hogy már az volt bennem, hogy Fanny, basszus te ezt megérdemled:D Vedd meg, élvezd, ez a tied, te dolgoztál meg érte. És amiről régebben csak álmodoztam, az most a polcomon van.

6.) Készíts almás pitét, de lehet más pite is. :) A lényeg, hogy finom legyen.

Nem azt a szokásos rácsos pitét csináltam, vagy azt a fajtát, amit Hófehérke a mesében, hanem megpróbálkoztam a Street Kitchen-es mekis pite recepttel, és egyébként nagyon finom lett! Azt, hogy olajban kell kisütni nem szerettem, mert szinte tocsogott tőle később, mikor kihűlt, de én főztem be a kis tölteléket, én töltögettem meg, és a végén nagyon finom lett. Linkelek receptet, ha valakit érdekelne még ez. (Imádom az almát)

7.) Írj kézzel írott levelet egy ismerősödnek

Én Vivinek írtam levelet, amit még nem adtam fel, hogy meglepi legyen mikor érkezik, de úton van és remélem tetszik majd neki:D

Ezek voltak azok a dolgok, amiket a kihívás során meg szerettem volna csinálni, és jót mulattam azon, hogy néhány pontnál nem tudtam mit kezdjek a feladattal, de az élet valahogy úgy hozta, hogy sikerült eljutnom minden helyre, és sikerült minden dolgot beszereznem, ami ehhez kellett. Ha ti is szeretnétek megcsinálni, akkor belinkelem a moly.hu-s kihívást:)


bottom of page