top of page

Szeptemberi kedvencek

Az augusztusom nem bizonyult annyira izgalmasnak, és a szeptemberre sem ez volt jellemző. Talán az elmúlt egy hét az, ami jelentősen felforgatta a napjaimat, de sokkal inkább a magammal kapcsolatos dolgokat. Éppen ezért erről még nem mesélek, de hoztam pár olvasmányt, amit bárkinekjó szívvel tudok ajánlani. A kedvencekről elmondható, hogy még nem érezhető rajta az a fanatikus őszi láz, de nem baj, mert szerintem most jött el az ideje egy nagytakarításnak, hogy befogadjam ezeket a dolgokat. Nézzük mit szerettem szeptemberben.

Sütőtök

Nem idén imádtam meg, kiskorom óta rajongok érte, de most sikerült rájönnöm sütésének nyitjára. A sütőtök roppant egészséges, nagyon sok jó dolgot tesz a szervezettel, mellé pedig ha jól készíti el az ember, akkor hihetetlen hangulatos és kellemes étele az őszi hideg estéknek. Két fajta étel az, ami mindig tökéletesen elkészíthető sütőtökből, az egyik a sztenderd sütőben sült. 200 °C-on előmelegített sütőben, fóliával lefedve több, mint 1,5 órán át sütjük. Érdemes ellenőrizni, mert akkor jó, ha már isteni puha. Soknak tűnik ez, de ha közben csinálunk valamit, akkor hamar telik az idő. A másik pedig az isteni sütőtökös pite. Ezt már biztosan láttátok amcsi filmekben, a hálaadás trónörökös édessége. Erre receptet ITT találtok. Ha nektek a tömény tökös íz nem tetszene, akkor egy zseniális sütőtök muffin receptet IDE kattintva olvashattok el. Próbáljátok ki ezeket akkor is, ha eddig is kóstoltátok, netán nem ízlett, és most ismét ki szeretnétek próbálni.

Gossip Girl

Ha emlékezetem nem csal, akkor most kezdtem el negyedszerre végignézni. Mindegyik évad nézeti magát, de talán az első három az, amit én nagyon szeretek. Azért ősszel veszem mindig elő, mert maga a sorozat is ősszel kezdődik, és folyton azt a hangulatot juttatja eszembe, amikor ősszel Bécsben jártam és az emberek már kabátban intézték a dolgaigat, hullottak a levelek és minden olyan kis hűvös volt. Azért imádom ezt a sorozatot, mert a fiatalokról szól, a bennük lévő kérdésekről, problémákról, boldog pillanatokról. Kicsit groteszk, mert van fiatalkori terhesség, megcsalás, hazusgág, de rombolónak közel sem mondanám, hiszen szórakoztató, tanulságos, és a szereplők nagyon kedvelhetúőek. Az én kedvencem Blair, kicsit emlékeztet a gonoszabbik énemre, aki mindenkinek megmondja a magáét, önző, törtető, senkit nem kímélve éntézi a dolgait. A jobbik énemre pedig Jenny emlékeztet, aki mindenkivel kedves, szorgalmas, kitartó és nagyon barátságos. Talán az a szörnyű ebben, hogy míg Blair a viselkedésével mindent elér az életében, addig Jenny csak próbálkozik és szenved. Az összes főszereplő nagyon szimpatikus, mindenkinek megvan a maga kis előnye és hátránya, nekem például Nate a férfi ideálom, kevesebb nőfalással:D Ha még eddig nem néztetek bele, akkor azért tegyétek, mert kikapcsol, más tevékenységekkel is nagyon jól végezhető:)

Agykontroll

Magáról a technikáról később mesélek nektek, azonban ezzel kapcsolatban zseniális könyveket találtam és olvasom is. Novemberre tervezem az én tanfolyamomat, hiszen eddig még nem vettem benne részt, viszont a technikák könyvek alapján is működnek, mert ez nem egy hókuszpókusz, hanem a te saját érdemed. A tanfolyam azért kell, hogy még jobban rögzüljön, és még jobban tdj koncentrálni. Én alapjárat egy pozitív ember vagyok, és ha valami negatív ér, azzal nem tudok megbírkózni. Inkább a másik negatívsága az, ami engem padlóra tesz, de helyes gondolatokat tartalmaz az egész metódus, ilyenkor csak annyit kell mondanom: Más gondolata nem az én gondolatom. A két könyv, amit ajánlok mindenkinek még akkor is, ha neki ez az egész túl terhes, túl sok energiát vesz igénybe és nem akarja csinálni, az egyik a módszer atyja, Jose Silva Agykontroll c. könyve, a másik pedig Dr Domján László Agykontroll tanfolyami kézikönyv c. könyve, amely a tanfolyam alap olvasmánya. Domján Laciról később is egy kedvenc kapcsán írok majd. Ezek a könyvek nekem hitet, megerősítést és reményt adtak, hiszen itt a legfontosabb te magad vagy, nem kell másokra gondolnod, nem kell önzetlennek lenned másokkal, itt magaddal kell önzetlennek és gondoskodónak lenned a másik eltiporása nélkül.

Meditáció

Ahogyan olvashatjátok, a szeptemberem meghatározó élménye az agykontrollhoz köthető, így nem maradhat el a relaxációként használható meditáció. Az ember alap esetben akkor is meditál vagy relaxál ha éppen olvas, ír, vagy tévézik, tehát kikapcsol. Azonban van egy roppant egészséges és hasznos része ennek, amikor elhatározod, hogy 15-20 percre lemész alfa szintedre, és álmaidat tudatosan megéled és elképzeled. Ez rengeteg jó dolgot eredményez, elgfőképpen azt, hogy vágyaid jobban rögzülnek, sokkal jobban érzed magad. Ha hozzám hasonlóan te is egy nagyon pozitív embernek vallod magad, akkor ez a te metódusod. Próbáld ki mindenféle technika és trükk nélkül, hogy egy kellemes és lágy zene mellett becsukod szemeidet, és mint egy lift, lejjebb mész tudatodba. Ott pedig bármire képes vagy. Ha hiszel benne, vágysz rá és el is várod, hogy ez megtörténjen, akkor hamar észreveszed, hogy ez menni is fog. Napi 15 perc a saját álmaidért semmi ahhoz képest, amit egész nap csinálsz. Nem is kell tőle semmit várni, már ha relaxálsz egy héten keresztül minden nap, akkor észreveszed, hogy sokkal szebben tekintesz a világra. Zárd ki a negatív kliséket, helyettesítsd szép dolgokkal. Ez a kettő együtt csodákra képes. Addig ne mondd azt, hogy a világ pozitív oldalán állsz, míg nem is teszel érte, hogy ez így legyen. Mondanom sem kell, enélkül én már nem tudom elképzelni a napjaimat. Felfrissít és egészséget kölcsönöz.

Sikerek

Sokszor az ember letörik, ha valami nem jön össze, rossz dolog történik vele, valami az elvárásai ellenére nem történik meg. Nos én is küzdöm ezzel, de szerencsére rátaláltam Domján Laci youtube csatornájára, ahol emberek mesélik el tapasztalataikat és sikereiket az agykontrollal kapcsolatban. Bennük az a közös, hogy már ahogyan a múlt rossz eseményeiről beszélnek, a néző érzi, hogy mennyire helyén kezelik a dolgokat, mennyire boldogan tekintenek vissza. Elképesztő gyógyulások, pénz bevonzása és álmok elérése, ez az, mit mindenki titokban szeretne. És elmondok egy titkot, ennek akadályozója csakis te vagy. Te intézed el, hogy minden rosszul süljön el, te vagy az, aki a boldogágod útjában vagy, és csakis te lehetsz az, aki ezt megváltoztatja. Akkor nincs mit tenni, ha szeretsz szenvedni, hiszen ha szereted, akkor nem gond számodra. Viszont ha hozzám hasonlóan örömöt és boldogságot képzelsz el a jövődbe, akkor merítkezz embertársaid boldogságából. Hidd el, te is képes vagy rá, te is boldoggá teheted magadat, és másokat is. Te vagy saját sikereidnek kovácsa. Ezek a videók nekem hatalmas energiát adtak, belém kódolták azt az érzést, hogy erre én is képes vagyok, ha eddig nem voltam, akkor az csak az én saram volt. Kezembe vettem az életem és elindultam. Minden idő, amit magamra fordítok az a hasznomra válik, hiszen szeretem magam, becsülöm magam, jóban vagyok magammal, és magamnak a legnagyobb jót szeretném adni. Agykontrollos modnásként: Napról napra egyre jobban, és jobban vagyok. Befogadom magamba a legnagyobb bőséget.

Ezek voltak az én kis szeptemberi kedvenceim, garantáltan az októberem sokkal jobb lesz, mert rájöttem a titokra, amiért az elmúlt időszakom olyan sikertelen volt. Nem mások és nem egy technika oldja meg, hanem én, aki az életem főszereplője.

Csodás hétvégét!


bottom of page