top of page

Augusztusi kedvencek

A sulisok nagyon nagy örömére már csak pár nap van hátra a szünetből, és bevallom fura érzés, hogy idén már nem kezdem el a tanévet velük. Kicsit keserédes érzés, mert én a gimit és a divat sulit is imádtam, azonban a grafikus képzést a hátam közepére sem kívánom. Ha belegondolok, hogy új helyen kezdek, újra beilleszkedem és alkalmazkodom a különböző tanárokhoz, akkor azonnal visszazuhanok a valóságba, és hált adok, hogy már ezt nem kell csinálnom, nem is menne már:D Na de nem is ez a lényeg. Mivel már csak pár napunk van hátra az augusztusból, így összeállítottam az augusztusi kedvenceim listáját, amiben lesz minden, MINDEN.

Kedvenc film

Ebben a hónapban rengeteg filmet néztem, köztük volt nagyon emlékezetes, kevésbé emlékezetes, siratós és vicces. Ha mégis egy filmet kéne kiemelnem, akkor az talán a Mielőtt megismertelek, Jojo Moyes best seller könyve alapján készült film. Én nem olvastam el, nem vagyok ez a romantikus könyves lány, de a film kedvet adott hozzá. A tapasztalataim azt mutatják, hogy ha először látom a filmet, akkor a könyv már nem egy nagy durranás, és nem is túl élvezetes, de végül is miért ne?:D Nem ismertem a sztorit és tökre másra számítottam, ennek ellenére nagyon jó volt nézni, a színészek istenien játszottak benne, főleg mert a csajszi, aki a Trónok harcában a szőke sárkánymutter, itt milliószor szimpatikusabb volt. Még a sztorit is egyedinek találtam, bár azért vannak hasonló filmek arról, amikor egy "ép" ember segít mozgássérült társán, azonban valahogy itt minden annyira természetes volt, nem voltak erőltetett jelenetek, csak ment minden a maga útján, és én egy percig sem untam. Még mindig nem tudom eldönteni, hogy benne a futó pasi "Nevillongbotom"-e, de jót nevettem azon, hogy mennyire leszarja a csaját, míg magát fényezi:D A végén is, és még két másik résznél is ömlöttek a könnyeim, szóval ha valaki szinzitív, akkor készítsen zsepit, de ez természetesen nem baj, hiszen szerintem azok a jó filmek, amik a velejéig meghatja az embert, és kicsit ki tudja adni magából a feszkót. (Én van, hogy szarul érzem magam, de nem tudok sírni, így megnézek egy nagyon drámai filmet, és már nem is oldódik) Szóval én ajánlom mindenkinek, szerintem tuti megnézem még.

Kedvenc zene

Már nagyon régóta ki vagyok égve zene terén, egyszerűen mióta meguntam a brit-pop hullámot (amit azonban mostanában ismét élvezni kezdtem), és a playlistem 70% ebbe a kategóriába tartozott, azóta egyszerűen nem tudom magam lekötni. Vannak albumok, amik emlékezetesek voltak számomra, és vannak, amiket újra és újra előveszek, vagy azért, mert az összes szám időtálló és jó, vagy azért, mert nincs más:D Szóval most elég nehéz volt ide bármit is írnom, mégis van egy szám, ami egyébként nagyon bejövős a hónapban.

Tom Odell Wrong Crowd száma nagyon sokszor lejátszódott a telómon, azonban van egy rész, amivel nem értek egyet, mégpedig mikor a sok ütemes rész után belassul. Eleve a srác szerintem zseniális. Van egy olyan 3-4 száma, ami himnusz és örökké imádni akarom, a többi viszont halál unalmas, és ezen az sem segít, hogy voltam már a koncertjén, és ott valósággal megőrült. Lehet én nem értékelem eléggé, de az új albumán talán ez az egyetlen értékelhető szám, ami kevés. Nagyon kevés. De ez azért jó, nem? Hallgatható.

Kedvenc koncert

Mákom van, mert ebben a hónapban volt a Sziget, és máskor nem nagyon járok koncertre. Én már csak egy ilyen csendben szórakozós ember vagyok, azonban ha megyek, akkor nagyon szeretek tombolni a kedvenc bandáimra, szerencsére most bőven volt kire. A kedvencem mind közül MØ koncertje volt, mert ott azt éreztem, hogy a csajszi is 100%-ot ad bele, és még én is. Hát az első nap nem nehéz:"D Szeretem ha egy előadó közvetlen, nem érzi magát felsőbbrendűnek csak azért, mert ő híres és sokan imádják. Ez a kis koncert családias volt, de ennek ellenére hihetetlen jó. Olyan energiája van, és a közönség is segítette abban, hogy egy emlékezetes 1,5 órát töltsünk el, ez a szám pedig valóságos hisztériát indított el, amit meg is értek, mert erre bulizni fantasztikus volt. Hiába, tudtam én, hogy megéri imádni éveken át, mert egyszer jön, elrabolja a szívem, és soha többet nem adja vissza:D Úgyhogy ráadást követelek!

Kedvenc kozmetikum

Nagyon szeretnék jól sminkelni, de nagyon lusta vagyok. Nyáron hanyagoltam az alapozót, ami nélkül én egy tapottat sem vagyok hajlandó megtenni, azonban ha ömlik rólam a víz, akkor mi értelme? Rengeteg ecsetem van, korrektor, púder, minden, és nyáron alig tudom használni, mert kibírhatatlan. Na ezért kell örök tél én azt mondom. Mindenesetre avathattam kedvencet, méghozzá a Rimmel Match Perfection alapozóját, ami míg rajtam volt, addig nagyon jó volt:DD Sokkal jobban szeretem a matt finisht, nekem nem jön be az agyon csillogtatás, sem a highlighterezés, éppen ezért minden elvárásom egy hibátlan, sima, MATT végeredmény, amit ettől az alapozótól megkaptam, és már talán merem azt is mondani, hogy nem kell hozzá púder. (kell amúgy) Egy bajom van vele, nagyon sűrű. Illetve nem nagyon, de én eddig a tesóját, a Rimmel Lasting Finish alapozóját használtam, ami sokkal vizesebb volt, könnyebben tudtam eldolgozni Beauty Blenderrel, nyáron viszont vállalhatatlan volt, mert az kicsit fényesítette az arcom. Ez az alapozó hasonlít a Pupa társára, és olcsóbb árkategóriája miatt meg is éri, szóval nekem ez tetszeni fog télen, ha nem ömlik le rólam. A legvilágosabbat használom, és sápadt arcúaknak kielégítő.

Kedvenc szépségápolási termék

Könyörgöm valaki ajánljon olyan korpásodás elleni sampont, ami használ, és nem tapad össze a hajam tőle. Annyira szerettem volna ide betenni a Naturland Detergens Sulfuratum samponját, mint csodaszer, de nekem nem működik és szörnyen szárítja a hajam. Éppen emiatt ismét bebizonyosodott, hogy a Balea hajolaja a tökéletes társam, mert még egy ilyen hajkrízis esetén is hűségesen szolgál engem. Én nem is tudom mit tennék, ha nem lenne itthon, egyrészt tuti vennék, másrészt leszarom, olívaolajat öntenék a hajamra literszám. Nem csak a hajvégeket, hanem az egész hajat megfelelően ápolja, és még a legdurvább károsodást is tudja kezelni. Fényt kölcsönöz a hajnak, puha lesz és sima. Ha rám hallgattok akkor nem Dove vagy Avon olajokat vesztek, mert 900 Ft-ért kaptok egy sokkal nagyobb kiszereléses csodaszert.

Nekem a képen látható Oil Repair van meg, de ezen kívül azt hiszem legalább három fajta van még, és biztosan azok is jók, mert ezt is csak random, minden utánaolvasás nélkül kaptam le a polcról. Nem emlékszem mikor írtam a hajas bejegyzésem, de hónapok óta megvan, és még van belőle egy csomó.

I-MÁ-DOM.

Kedvenc videós

Nem, most nem Zoella:D Tati csatornáját figyelgettem mindig, de úgy nem kapott el a flow. Viszont egyik reggel unatkoztam, és egymás után megnéztem vagy 10 videót, és komolyan megfogott. Nyilván olyan dekor kozmetikumokat mutat be, amelyeket én soha nem fogok tudni megengedni magamnak, de azt gondolom mindenképpen hasznos olyan videókat nézni, ahol valaki a tapasztalatait osztja meg részletesen és kellő hozzáértéssel. Szerencsére ő azon videósok közé tartozik, aki ugyan kap dolgokat ingyen is, a legtöbbjét maga veszi meg a saját pénzén, és nem fél róla elmondani a nem éppen pozitív tapasztalatait is. Ha egy 90 dolcsis rúzs szar, akkor szar, minek fényezni?:D Ha hasonlóan hozzám ti is szeretitek a sminkeléssel kapcsolatos videókat, akkor érdemes adni neki egy esélyt, nem beszél hülyeségeket a csajszi.

Kedvenc szerzemény

Azt hiszem ez a hónap nem a vásárlásról szólt, nagyon nagyon szükséges dolgokat vettem csak, azonban szerencsére rengeteg cuccom érkezett meg, ugye írtam már az Ebayes rendeléseimről, meséltem mit viszek a Szigetre, és bemutattam a Stradivariusos szerzeményeimet, de mind közül a kedvencem a két Vans cipő, amiket rendeltem, és amelyek rútul feltörték a lábamat, but still csini. Ilyenkor, mikor kint tombol a pokol tüze, nem szeretek már annyira zárt cipőket venni, vagy ha igen, akkor legyen az balerina, vagy kis zárt papucs cipő, nem pedig zoknis sportcipő. Én hiába ragasztgattam a sarkam, feltörte és én szenvedtem, de sajnos minden első cipő hordás ilyen. A cipőket a TrendMaker-ről illetve az Office Shoes-ról rendeltem, és nem ment minden zökkenőmentesen, de már itt vannak a kis szobácskámban. Az egyik egy sima fekete Vans Era, a másik pedig egy leopárdos Vans Era. A képen az utóbbi látható, és direkt szerettem volna valami teljesen egyszerű, mégis picit más cipőt, mint az eddigiek, főleg mert kezdek már a Vans cipőkből kiszeretni, így adtam még egy utolsó lehetőséget a márkának.

Ez a hónap számomra ennyi kedvencet tartogatott, remélem a következő hónapom színesebb lesz, mert végre jön az ősz, jön az én időm, jön a munka is. Most pedig ha nem haragszotok Simsezek egyet:D

(A képeket a Google szolgáltatta)


bottom of page