top of page

Ebay/Aliexpress Iphone tok Haul

Nem is tudjátok mióta várok erre a bejegyzésre, de sajnos elég sokat késlekedtek a rendeléseim, ami ugye Aliexpressen és Ebayen természetes. Én nagyon szeretem ezt a két oldalt, tipikusan a "hogyan verd el a pénzed 3 perc alatt" kategória aranyérmesei, és mivel minden milliószor olcsóbb ezeken a weblapokon, így nagyon észnél kell lenni, ugyanis sok kicsi tényleg sokra megy. Ezeken az oldalakon ruhákat én nem szoktam rendelni, a méretben sem vagyok biztos soha, a színben pedig főleg, azonban már volt rá példa, hogy fehérneműt, vagy kimonot (nem a tradicionális viselet) innen vettem, és azokkal meg voltam elégedve. Nekem ez az első Iphone-om, és nagyon jó, mert ugyan az a tok, ami az 5/5s-re jó, ugyan így erre is ráfér, így ez nekem egy kánaán, mert imádom ezeket a kis bizbaszokat:D A bejegyzésemet azért készítettem el, mert szerintem nagyon jó minőségű árut szereztem be elképesztően olcsón, így ha nektek is megtetszenek ezek a tokok, megtaláljátok a linket és az árat minden egyes kép alatt. Let's goooo!

Kezdem a kedvencemmel, mert basszus, gyönyörű. Már így képen is látni mennyire különlegesen szép ez a tok, élőben pedig sokkal bulisabb, mert ugye a benne lévő csillám és szivecske halom quick-sand efektussal hullik le. Szóval egy "hógömb" van a telódon, mennyire király már:D Én nagyon szeretem ezeket a színeket, a lila, pink, türkizkék mindig egy csodálatos kombináció, és mikor megláttam az oldalon, akkor azonnal meg akartam kaparintani. Azt el kell mondanom, hogy értelemszerűen ez egy picit vastagítja a telefont, ami szokatlan ennél a vékony csodánál, de meg lehet szokni, és kit érdekel, ha ennyire menő?:D A szállítás elég sok időbe telt, de mivel 60 nap után lehet csak panaszt tenni, így szeretik ezt elhúzni, és Ázsiából amúgy sem holnap kapná meg az ember. Megveheted ITT,

Ezt a nagyon szép rosegold tükröződő tokot már bemutattam a Mit viszek a Szigetre bejegyzésemben, és ez jött meg az elsők között. Én nagyon szeretem, mert kényelmes, gyönyörű, és a tükröződés miatt praktikus is. Az az egyetlen bajom vele, hogy az ujjlenyomatok azonnal meglátszódnak, ami egyébként érthető lenne, de letakarítani sem annyira egyszerű. Szerintem a minősége kifogásolhatatlan, és hiába potom összegért lehet megrendelni, egy darab karc nélkül jött meg nekem. Megrendelni ITT tudjátok.

Hasonló az előzőhöz ez a rosegold keretes tok, amit én azért is rendeltem, mert néha kell egy "pure" darab is, valamint azt tervezem, hogy az átlátszó rész alá készítek egy illusztrációt, kicsit ezzel is különlegessé téve. Szerintem az összes tok közül ez a legkényelmesebb, valamiért engem emlékeztet az előző telefonom fogására, ami a mostaninál picivel nagyobb volt, így nem fél az ember, hogy kiesik a kezéből. ITT tudod megvenni.

Ezzel a tokkal már vannak gondjaim. A képeken nekem valahogy sokkal igényesebbnek tűnt, és igazából itt sem vészes, de valóságban nagyon gagyi hatása van. Nem kifejezetten ultra használhatatlan, de nem hiszem, hogy valaha is hordom majd magammal. Én azt gondoltam, hogy picit 3D-s lesz a hatása, és a kövek között arany "fuga" (:DDDD) lesz, de ez egy sík rányomtatott minta csak. Nem tudom ez kinek jön be, de ITT van a linkje.

Ezek a tokok voltak az elsők, illetve inkább a lila, mert azt Vaterán találtam, majd pedig rámentem Alira és próbáltam rákeresni, és én buta tudhattam volna, hogy ott jóval olcsóbban szerezhetem meg, mégis már a Vaterásat megrendeltem 2000 Ft-ért, mikor Aliexpressen csak kb 300 Ft. Soha ne nézzetek körül magyar oldalon, Alin minden sokkal olcsóbb. Ennek ellenére nagyon szép ez a tok, kicsit tejüveg hatása van, és elárulok egy titkot, sötétben foszforeszkál:D Nem gagyi halványan, hanem nagyon szépen, élénken. Én nagyon szeretem ezeket a tokokat, tényleg megérte az árát, és a festés rajta nagyon jól van megoldva, komolyan olyan, mintha ráfröcsköltem volna valamit. Én ezt csak ajánlani tudom azoknak, akik minden csicsa mentes tokot szeretnének, ITT találjátok!

Fú ez a jégkrémes a kedvencem. Talán ezt rendeltem legutoljára, és nem több, mint kb 1,5 hét alatt már itt is volt. Élőben a színei és maga a szilikon hihetetlen szép, nagyon könnyű, nem vastagítja a telefont, és érződik rajta a minőség. A következő képen lévő tok is ugyan abból a boltból van, és annak a minősége is hibátlan. Szóval ezek Must Have-ek:D Azonban megrendeltem egy rózsásat, amit totál el is felejtettem, és abban viszont csalódtam, nem kifejezetten vállalhatatlan, de a minták körül kopást észleltem, büdös és nagyon szakadós, úgyhogy zsákbamacska volt. Ezek egy linken vannak, úgyhogy ITT találjátok meg őket!

Ez a mandalás tok jött meg legutoljára, és úgy voltam vele, hogy áh megrendelem mert kis nyárias, de nem sok jóra számítok. Szerintem a kép magáért beszél:D Nagyon jó minőségű, ultrakönnyű szilikon, és szerintem a rosegold SE-vel eszméletlen harmónikus. Most nekem ez van rajta, és szerintem jó pár napig ez is lesz, noha az unikornisos nagyon szeretne harcolni a helyéért. Én ezt a tokot annyira megszerettem, hogy gondolkodtam további rendelésen, de úgy gondolom egyelőre elég lesz ez is, azonban ha nektek is nagyon tetszik, akkor ITT találjátok meg!

Ezek voltak azok a telefontokok, amiket Aliexpressről és Ebayről rendeltem, azonban tudom, hogy sokan nem mernek ezekről az oldalakról rendelni, így egy kis gyakran ismételt kérdések rovattal fejezem be ezt a bejegyzést, hogy mindenki a lehető legelégedettebben vásároljon, mert higgyétek el megéri!

Mivel tudok fizetni ezeken az oldalakon?

Aliexpressen lehetőséged van kártyával fizetni, ahol bediktálod a számot, a lejáratot és a biztonsági kódot, az oldal elmenti a kártyát titkosítva, és utána már csak rákattintasz és tudja magától. Szerintem nagyon biztonságos, mert nem az eladó veszi le a pénzt, hanem az oldal, így a bolt csak az összeget kapja meg utalva. Ha viszont nem jön meg a terméked, akkor maradéktalanul visszakapod. Ebayen Paypal rendszer van, amire regisztrálni kell, levesz egy jelképes összeget, azt hiszem 200 vagy 500 Ft-ot, majd ezen a rendszeren keresztül tudsz mindig utalni. Újabban már felajánlja azt, hogy ugyan így diktálgasd be a kártyád, ha nincs accountod, de szerintem a Paypal nem egy rossz dolog, és azt amit levesz, vissza is kapod utána pár nappal.

Mennyi idő, mire megjön a termék?

Ezt mindig az adott terméknél látod, Kínából szállítják általában a zömét, így kb egy hónap, de nekem van, hogy két hét alatt itt is van. 60 napig kell elvileg várni, ha utána nem jön meg a termék, akkor jelezheted az oldalon, és visszaküldik a pénzed. Ha sérült a cucc, akkor írhatsz az eladónak, ő vagy jó fej és küld egy másikat, vagy elkezd veled egyezkedni. Pár száz forintos rendelés esetén nem szoktam panaszt tenni, de volt már, hogy valami rosszul érkezett meg, vagy kifolyt, vagy kicsit eltört.

Aliexpress vagy ebay? Én Aliexpress párti vagyok, ugyanis ott a termékenkénti értékeléseket látod, azonban Ebayen eddig én ezt nem fedeztem fel, csak az eladót ért értékelést mutatja. Sokkal körültekintőbben tudsz rendelni Alin, mert látod a képeket, amiket mások tettek fel, látod miket írtak és hány csillagot adtak, míg Ebayen csak az eladó értékeléseit mutatja. Az Ebay olyasmi, mint a Vatera, itt használt cuccokat is lehet rendelni, vagy éppen egy bolt ruháit, szóval nem csak kínai dolgokat (Zoella parfümöket innen rendeltem és tökéletes állapotban jöttek meg) míg az Aliexpress inkább a kínai dolgokat tartalmazza és használt dolgok itt nincsenek. Szóval ha nagyon biztosra akarsz menni, akkor kezdd az Aliexpressel.


bottom of page