top of page

Zene kontra élet kihívás

Nem tudom mi ennek a kihívásnak az igazi és tényleg eredeti neve, azonban azt tudom, hogy az Építőjelleg blog szerzője, Gergő (aki amúgy a barátom, köszönjetek be neki a blogján) kihívott erre. Sajnos mivel új telefonom van, és az istennek nem tudok az Itunesban zenéket rátenni, mert valami isteni erő folytán nagyon nehéz Iphonera muzsikát csiholni, és csak a Spotifyom van, így én átfordítottam ezt a dolgot, és inkább magam határoztam meg milyen címekhez milyen zenéket teszek be. Próbálok pár sort mellékelni, hogy miért. Én nem szeretnék kihívni senkit, ugyanis még az eredeti címét sem tudom, de ha valakinek megtetszene, nyugodtan szánja rá magát, azt hiszem az eredeti random zene nyomkodás is izgalmas, akár csak ez.

1. Ha azt kérdik, "ez rendben van?" erre te:

Kérlek ne kérdezzétek miért, azt hiszem van benne egy sor, hogy it's not okay, de az is lehet az a másik számukban van, nekem mindenesetre ez jutott eszembe legelőször, és ehhez van is egy vicces sztorim, ha nem baj megosztom veletek. Szal még nagyon kis taknyos emo koromban ez ment orrba-szájba az MTV-n és megrökönyödve néztem, hogy baaaasszus mi ez a durva zene, és minden ismerősöm mondta, hogy ez egy ijesztő fostalicska, nekem pedig annyira tetszett, mert annyira hihetetlen meghökkentő volt az egész... Na mindegy, ez a zene még mindig király és badass:D

2. Mi jellemzi leginkább a személyiségedet?

Uh ez. Nem is a szöveg miatt, hanem mert hallgassátok! Nem tudom volt-e jobb vonulós zeném, de tökre emlékszem, hogy amikor mentem suliba a metró felé mindig ez ment, és én vonultam, mint egy modell. Egy eléggé igénytelen modell. De! Ha ezt a számot meghallom, mindig arra gondolok, hogy igen, én szeretem ezt a bandát, az indie zenét, és úgy mindent ami ilyen ütemes és vidám és pörgős és ez én vagyok.

3. Mit szeretsz egy pasin?

Szerintem pörgessetek 1.50 köré. Ez a szám nekem sejtelmes, kis titokzatos de nagyon szexi. Szeretem, ha egy srác melankólikus és van benne valami meg nem értett, ugyanakkor vidám, életrevaló. Imádom, ha csak velem oszt meg dolgokat, van benne titok és elrejtett kis üzenet, ugyanakkor nyitott és végtelenül kedves. Ahogyan ez a szám, érezni benne, hogy szomorkás, de mégis dallamos és kedves. Ez a hang pedig nagyon szexi, ahogyan annak a fiúnak a hangja is, akiben a felsoroltakat szeretem.

4. Mi az életcélod?

Mi más lehetne a célom, mint híresnek lenni?:D Gyerekek ez lenne nekem a life goal. Persze nem a botrányos kategória, hanem csak az, akinek elismerik a munkáját, mert király, mert kedves, mert a földön jár. Lehet nagyképűnek hangzik, de én tényleg szeretném, ha a nevem jelentene valamit, és persze ezért rengeteget kell tenni, de hát mire van az élet ha nem erre? Amúgy ez a szám nagyon tetszik és Charliet is imádom, és olyan vidám is, úgyhogy ezzzzzz!!!!

5. Mi a mottód?

Gyerekek, szóljatok rám, hogy nagyon közhelyes lettem:D Kajak a Happyt szúrtam ide be? De az igazság az, hogy tényleg az a mottóm, hogy csak mindenki foglalkozzon a saját dolgával és legyen boldog. Nem szabad, hogy érdekeljen minket, hogy ki milyennek lát, aki szeret minket, az örül a sikereinknek és elfogad, aki pedig nem, az akkor sem fogadna el, ha mi lennénk a First Ladyk. Szóval szarjunk le mindent, és legyünk boldogok, mert tényleg ez az egy életünk van ebben a testben, ezzel a történettel!

6. Mit szeretnek benned a barátaid?

Everything is blue... Mosolygok mert minden barátom tudja, hogy ha türkizkék, akkor Fanny:D És mikor valaki kifesti ilyen színnel a körmét, akkor mindig mondja, hogy Fanny színű. Aj olyan jól esik amúgy és tök boldog vagyok tőle:D

7. Mire gondolsz gyakran?

Eléggé olyan ember vagyok, aki túl sokat gondolkodik a dolgokon, mármint ami az életét illeti. Állandóan azon filózom, hogy most vajon mit kéne csinálnom, hogyan haladjak, meg hogy mi lesz velem? De igazából tényleg igaz az, hogy mikor, ha nem most? Nem leszek ennél fiatalabb és életerősebb, és szerintem senkinek nem kéne arra pazarolnia az idejét, hogy szenved a nyomorán. Vannak kivételek én ezt aláírom, de basszus egy ember bármi lehet, ha van kitartása és szorgalma és akarja is azt a valamit. Úgyhogy igen, bele kell vágni és élvezni az életet!

8. Mennyi 2 + 2?

Nem találtam olyan számot, hogy 5. Bocsi. (Említettem, hogy szar vagyok matekból? Na menjünk tovább.)

9. Mit gondolsz a legjobb barátodról?

Azt hogy, hülye. A szám, amúgy nem erről szól, de a címe Stupid boy, úgyhogy na:D

10. Mi az élettörténeted?

Ajjj ez. Azt hiszem a szerelemmel mindig meggyűlt a bajom, és nagyon sokszor éreztem, hogy nehezen tudok már annyit adni, amennyit eddig adtam. Persze ez nem igaz, mert ha az életünkbe betoppan az igazi, akkor neki még annál is többet adunk, mint amennyit valaha akár magunknak adtunk. De hogy az igazi elvesztése után vajon mennyi szeretetet tudunk még másra áldozni? Azt nem szeretném megtapasztalni. Mindenesetre ezt a számot annyira sokat hallgattam, hogy már csoda, ha nem rongyos. Annyira szeretem. Annyira. I wanna cry I wanna learn to love.

11. Mi leszel, ha nagy leszel?

A Famous ide is igaz.

12. Mi jár a fejedben, ha meglátod azt, akit szeretsz?

Ikonikus szám, de szerintem egy szerelem pontosan olyan, mint ez. Szeretnél mindent megadni annak, akit szeretsz, szeretnél törődni vele, szeretnéd a legjobban szeretni, és legfőképpen szeretnéd boldoggá tenni. Úgyhogy ez a kis számocska jár a fejemben.

13. Mit gondolnak rólad a szüleid?

Csak egy szülőmről nyilatkozhatok, a másikat inkább nem vágnám be, mert nincs olyan szám, hogy I don't give a single fuck about my totally retard kid, szóval csak jóságos anyukámat tudom idehozni, aki mindig megnyugtat, hogy én nagyon sokra viszem majd. Állandóan aggódom a dolgok miatt, de ő hisz bennem, és tudja, hogy kitartó vagyok, nagyon ambiciózus, és nagyon kis hálás minden siker miatt. Szóval ez az ő kis száma:)

14. Mire fogsz táncolni az esküvődön?

Nos, szeretnék pár év múlva esküvőt, és szerintem ez a szám még akkor is menő lesz. Amikor megismerkedtem a barátommal, akkor pont ez volt az egyik legfelkapottabb szám, és nekem mindig azok az esték jutottak eszembe, amikor még csak gyanútlanul beszélgettünk éjszakákon át, és egyszer megkérdezte, hogy nem vagyok-e álmos, és akkor tudtam, hogy he's the one. Olyan udvarias, kedves és törődő volt ez tőle, azóta pedig állandóan felajánlja a meleg pulcsiát, ha netán én fáznék. Még így távolságban is át tudom érezni, mert nálam van az egyik felsője, amit anya kimosott és összement, de nem is ez a lényeg, hanem hogy ez a szám annyira emlékeztet az elejére, hogy szerintem az esküvőmön is ez fog szólni abban az esetben, ha tényleg vele lesz.

15. Mit játsszanak majd a temetéseden?

Istenemre esküszöm valami végtelenül szomorú számot, de ma jó kedvem van, úgyhogy skip:D

16. Mi a hobbid?

Bárcsak ez lenne:D De nekik elhiszem, hogy a tánc, bár ha ezt átkonvertáljuk fesztivállá, akkor ott pl imádok. Úgy eleve ez a szám végtelenül boldog és aranyos, és tényleg van kedvem most ugrálni és pörögni rá, szóval shut up and dance with me!

17. Mi a legnagyobb titkod?

Hogy a táncolás a hobbim igazából, de ssss:D

18. Mit gondolsz a barátaidról?

Hihhhihihihihhi:D

19. Mi a legrosszabb, ami megtörténhet?

Nem viccelek, annál nagyobb kínzás nincs, ha netán hirtelen örökké nyár lenne:D Szerintem én akkor elköszönök az élettől és remete leszek:D

20. Mi módon fogsz elhalálozni?

Ssss, ma jó kedvem van:D

21. Mi az, amit megbántál?

Hogy ezt valaha is kinevettem. Ez művészet gyerekek, good bye good bye to EVRIBADDIii.

22. Mi nevettet meg?

Ez, meg ennek a szövege:D Nagyon imádom ezt a számot, és életemben kétszer voltam Kaiser Chiefs koncerten egy szám erejéig és az ez volt:DD Idén pont megsértődötten loholtam a másik színpad felé, és pont ez ment, és olyan irónikus volt, hogy utálok mindenkit, és erre na. Ez a hivatalos "Basszátok meg, hogy egyedül kell fesztiváloznom" himnuszom:D

23. Mi ríkat meg?

Az, hogy naív vagyok...:D És szerencsére van aki ezt megénekelte, úgyhogy köszi Kooks, hogy van már egy saját "te olyan hülye vagy" indulóm is, de hát ez ilyen:D

24. Megházasodsz valaha?

Csak-csak, de most ehhez hogyan linkeljek számot?:D Skip.

25. Mi ijeszt meg leginkább?

Felnőni. Felnőni sucks.

26. Kedvel téged valaki?

Csak úgy csinálnak;) (:D)

27. Mi lesz ennek a bejegyzésnek a címe?

Végül nem ez lett, de istenem ez a szám... Nem hagyhattam ki. Átadom magam az eargasmnak, és megyek tombolni.

Ezek lettek volna az én válaszaim erre a kihívásra, néhány helyen kihagytam a linkelést, mert hülyeségnek gondoltam, de összességében jól elszórakoztam a válaszok keresgélésén, és jó volt felidézni milyen számok jutnak eszembe:D Zúztam neki rendesen.


bottom of page