top of page

Augusztusi Christmas Eve

Lehet az időjárásnak köszönhető, vagy annak, hogy már pár napja non-stop karácsonyi Vlogmast nézek, nem tudom, de annyira elkapott az az igazi ünnepi hangulat, és mivel nagy nyár utáló hírében állok, így minden tőlem telhetőt megtettem, hogy kicsit kicseréljem az évszakokat. Természetesen kimaradt a karácsonyi zenehallgatás, az ajándékozás, de ennek ellenére szuper estét töltöttem el ebben a hangulatban, készítettem egy forró teát, beizzítottam a fényeket, és megnéztem egy karácsonyi filmet.

Zoella Winter collection

A hullámot nem is ez a videó indította el, hanem az, hogy míg volt egy kisebb munkám, elkezdtem végignézni Zoella 2015-ös Vlogmas videóit, amiket már egyszer láttam, de valamiért most erre esett a választásom. Eszembe jutott mennyire csodálatos karácsonyom volt tavaly, minden olyan szép volt és meghitt, ami a mostani hangulatomra nem jellemző, ezért bár rossz volt belegondolni, inkább arra koncentráltam, hogy vele mi történt akkor. Olyan jó látni, hogy mások hogyan készülnek, miket csinálnak, és kis kényelmes az egészet követni. A csatolt videó 1 napja jött ki, és Zoe karácsonyi kollekcióját mutatja be, amit én IMÁDOK. Ugye volt már kisebb Haul bejegyzésem az eddigi cuccait illetően, amiket azóta elhasználtam nagyjából, és nagy kedvelője vagyok a body misteknek, kivéve az utolsónak, de erről később. A videóban megláttam, hogy lesz MÉZESKALÁCS illatú parfümje, amit így... hát belehaltam a gyönyörbe. Az összes termékre nagyon kíváncsi lennék, kivéve a testápolókra, mert azokat soha nem használtam, állandóan elfelejtem, szóval, maradok a fürdős termékeknél és az illatoknál. Én nagyon izgatott lettem, és a tegnapi ömlő eső tökéletes partnere volt egy ilyen bezsongásnak.

Bekuckózás

Mivel eszméletlen hideg volt tegnap, na jó nem eszméletlen, de fáztam, így úgy gondoltam dobok minden esetleges teendőt, és este bebújok az ágyba egy kis teával és banánnal. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én a teát nagyon citromosan iszom, már-már száj összehúzósan, és most valami itthon talált, valószínűleg valaki lepasszolta nekünk mert neki nem kellett, teát ittam, vaníliás meg epres meg ilyenek, de a citrom miatt nekem mind ugyan olyan. Nem jutott eszembe más nassolni való, így bekészítettem pár banánt, és bekapcsoltam a kis égősorom.

Soha nem ilyen fehér az ágyam, általában azért mert mindig összekoszolom, mindent ott csinálok, szóval tényleg, ha nálam forgatni kéne valami fancy youtube videót, akkor gondban lennék, mert én a rumlisabb kategória vagyok. Az ágyneműimet amúgy én varrtam, és nagyon aranyosak ezek az apró szívecskés minták, régóta szerettem volna olyan ágyneműt, ami visszafogottabb, és olyan Fannys. Szerintetek is túl drágák az ilyenek? Ha kiszámoljuk az anyag méterét, plusz a munkadíjat, akkor ott vagyunk nagyjából, bár magamat felesleges lett volna kifizetni, így jól jártam, de ha már csilivilibbet választanék, akkor az anyag is drágább lenne. Mindegy, télen akkor is szeretnék valami nagyon elborult karácsonyosat.

Ne kérdezzétek honnan és mikor, de valamiért vettem mézeskalács illatú párologtatót, így azt is beizzítottam, és sajnos most nem igazán élvezhettem az illatát, mert be van dugulva az orrom, de nice try mindenesetre, megadtam ezzel is a hangulatot.

Szót ejtek még a zsepihalomról is a párnám mellett, hát nem olyan fílingje van az embernek, hogy itt vannak az ünnepek, amikor percenként fújja az orrát, és krákog közben? Nem tudom, ti is érzitek, hogy a sors úgy akarta, hogy nekem ez az este MINDEN szempontból így jöjjön össze? Mondjuk tényleg nem zavart, a púder illatú gyertyámat még így is éreztem, ami bár nagyon szép, iszonyúan büdös, úgyhogy Ikeából olyat ne vegyetek, ha kedves az életetek.

Karásonyi film

Mi lehetne tökéletes befejezése az estének, mint egy karácsonyi film? A Káosz karácsonyra tavaly jött ki, és sokatok biztosan látta már. Semmi extra nincs benne, bár szerintem az összes ilyen filmről ez elmondható, jön a család, felfordulás van, mindenki veszekszik, mégis eljátssza, hogy minden oké, kicsit dicsekszik a sikereivel, közben nem vitte semmire satöbbi. Nekem szerencsére nem ilyen családom van, ahogyan ismerőseimtől tapasztalom még a szerencsésebbek közé tartozom ezzel, bár tény, hogy elég csonkácska. Mindenesetre ez a film nekem nagyon tetszett, nehezen indult be ugyan, és pár poén tényleg nem volt vicces, sokat nevettem a többin, és nagyon aranyosnak gondoltam a kutyust. Szerintem csak őt értékeltem ennyire. Bár rengeteg hülye ünnepi film van, ez nem tartozik közé, mert komoly mondanivalója is van annak ellenére, hogy tényleg egy amcsi vígjáték ez. Kicsit szól mindenkiről, hogy az emberek mennyire garantáltnak veszik a másikat, közben valami lehet, hogy már rég elromlott, és nem biztos, hogy a menekülés a legjobb módja a megoldásnak. Szól arról, hogy mennyire csak a jót akarjuk a másikban észrevenni, mikor közben lehet, hogy kavarognak benne a rossz dolgok, és csak arra vágyik, hogy hogy ne legyenek elvárások felé. Szól arról, hogy mennyire tudtunk kívül is versengünk a másikkal, mennyire nem becsüljük, hogy olyanok vagyunk amilyenek. De ami nekem a legjobban tetszett, hogy a végére mindenki levonta a tanulságot, rájött mik a hibái és hogyan lehetne őket megoldani. Szerintem fontos, hogy magunkba nézzünk, tudjuk azt, hogy ki vagyunk, mit képviselünk, és nem baj, ha nem vagyunk a legmenőbb üzletemberek, vagy a legsikeresebb emberek, ha megvannak azok az emberek az életünkben, akik hisznek bennünk és támogatnak, akkor gazdagabbak vagyunk a világ egy jelentős hányadánál.

Úgyhogy kedveseim, ez egy remek kis este volt a filmnézéssel bezárólag, most pedig megint jön a kánikula. Ha gondoljátok nézzétek meg a filmet, vagy csak karácsonyi videókat, és gondoljátok át, miért is karácsony a karácsony, mi a ti vesszőparipátok ilyenkor, és hogyan lehetne egy boldogabb ünneppé varázsolni, majd ha eljön az idő persze, szal nem augusztusban:DDD


bottom of page