top of page

És most kicsit rólam

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/18199739/?claim=zgcpk9yeh4a">Follow my blog with Bloglovin</a>

Egy kicsit változtattam a dolgokon a blogomon, mert úgy éreztem eljött az ideje annak, hogy komolyabban tervezzek ezzel kapcsolatban. Hihetetlen kedves levelet kaptam egyik nap a blogolással kapcsolatban, és arra buzdítottam az íróját, hogy szembe menve a saját démonaival, ő is kezdjen el blogolni. Meséltem neki, hogy habár én nagyon kíváncsi lennék ki olvassa a blogom, nem látok számokat, ugyanis a Wix minden pozitívumával együtt rendelkezik azzal a negatív dologgal, hogy nincs statisztika, ha csak elő nem fizetsz, de ez még nálam nem jött szóba. Tehát hiába reménykedhetek benne, hogy valaki idetéved, nem látok belőle semmit, és ez vagy áldás vagy átok, úgy döntöttem szintet lépek. Nem a blogolással akartam foglalkozni nagy koromban, viszont ha már úgy alakult, hogy van egy ilyen szép kis felület, és sok dolog érdekel, miért is ne terelhetném új mederbe? Először is megváltoztattam a címét a blognak, így a The Dressmaker már simán csak Fanny, ami tudom, hogy nem egy szörnyen eredeti név, ugyanis rengeteg Fanni/Fanny járkál az utcán, én mégis szeretem a nevemet, és nem szeretném semmi másnak kiadni magam. A Headerben is ez szerepel, illetve aláírásként is, a magam kis játékos betűtípusával. További kicsit letisztultabb dizájnt választottam, mert be kell látnom, ha a webet tekintjük én is jobban szeretem, ha valami pure és átlátható. Egy bánatom van csak, hogy a menüt még mindig nem tudom vízszintesbe hozni, de igyekszem fejlesztgetni és tanulni. Továbbá valahogy szeretném más helyekre is kitenni mim van, eddig csak a Moly.hu jelentette meg a bejegyzéseimet, de nagyon örülnék, ha máshonnan is tudnának hozzám csatlakozni. Ezt eddig nem éreztem fontosnak, azért sem, mert nagyon féltem attól, hogy az emberek mit gondolhatnak rólam miután elolvasták a bejegyzéseimet. Nem is tudom mitől félhettem, hiszen ugyan olyan átlagos lány vagyok, mint mindenki más, nincsenek sötét gondolataim, legalábbis ha van, akkor az ide nem kerül fel. Szóval miért is ne?

Eddig féltem megnyilvánulni, mert mindig arra gondoltam, hogy valakinek nem tetszik majd amit csinálok, gáznak tart vagy egyenesen hülyének, de ezek a gondolatok csak azért születtek, mert nem becsültem magam annyira, hogy lépjek előre. Rengeteg dolog cikázik bennem a jövőmmel kapcsolatban, és minden sikerem akadálya csak én vagyok, éppen ezért nem fogok késlekedni, és meglépem a dolgokat. Azért is mert képes vagyok rá, és azért is, mert ezek jó dolgok, nem ilyen semmilyen kis hülyeségek. A blog egy ilyen dolog, hiába indult unalomból, hiába írtam ide akkor, amikor valamiről véleményem volt, rájöttem, hogy szeretem csinálni, mert nagyon szép dizájnokat lehet készíteni itt, nagyon jól kezelhető, és ha már minden megvan hozzá, akkor most se én legyek már az akadálya.

Mindenkit buzdítani szeretnék arra, hogy ha érez magában egy kis kedvet is ahhoz, hogy blogoljon, vagy lépjen valamerre, akkor azt tegye meg, mert soha nem lehet tudni mit hoz az élet, és lehet ez pont bejön! Nagyon sok embert ismerek, aki a blogja által került különleges helyekre, és miért lennénk mások hozzájuk képest, a kitartás és a szorgalom a kulcsa mindennek. Illetve, hogy szeresd.

Még szeretnék pár dolgot változtatni, szeretnék új menüpontokat is, de nekem a nyár nem a produktivitás időszaka, ahogyan azt láthattátok is, éppen ezért azt hiszem télre forr ki az egész, mert... gyűlölöm a nyarat:D Meleg van, nincs kedvem, nincs semmi, és hiszti. Na de ősszel indulnak az új tv programok, a munka, a hidegebb idő, és één is.

Köszönöm az eddigi kattintásokat, meg így mindent, remélem a ti álmaitok is hamarosan valóra válnak, én most nagyon érzem magamban a powert, úgyhogy kicsit elkezdtem megágyazni neki.


bottom of page