top of page

Pre-Sziget: Mi van a táskámban?

A Sziget fesztivál hivatalosan mától kezdődik, azonban van, aki már vasárnap beköltözött. Ez lesz a hatodik Szigetem ha a kettes matek tudásom nem csal, és volt, hogy kiköltöztem sátorral barátokkal, volt, hogy csak a húgómmal, volt, hogy bejárogattunk, volt, hogy reggelenként haza mentünk, idén nem fogok sátrazni, mert két éve bebizonyosodott, hogy ez nem nekem való. Hihetetlenül csodálom azokat, akik ezt hét napon keresztül kibírják, nekem nem lett volna bajom vele, ha nem fenyegetett volna állandóan a lopás veszélye, úgyhogy azok, akik sátorral mennek, jobb ha szereznek egy jó lakatot, mert ha valaki gyorsan akar lopni, az nem fog szerencsétlenkedni a zárral. Mit is tanácsolhatnék azoknak, akik idén először mennek akár egy napra, akár egy hétre? Felejtsétek el a csilivili outfitteket és a menő cipőiteket a menő virágos fejdíszeitekkel, mert a nap végén ugyan olyan igénytelenül mocskosak lesztek, mint más, aki ezeket nem veri nagy dobra:D Azt gondolom nem is az a lényeg, hogy itt ki hogyan divatozik, úgyhogy a Balaton Sound lenne a megfelelő hely a státuszok villogtatására, itt csak legyél putris és élvezd a sok kedves embert basszus. Most, hogy letörtem pár embert ezzel, nézzük is én mit viszek a kis hátizsákomban, figyelmeztetek mindenkit, nem lesz semmi izgis benne, és a legócskább cipőmben megyek, mert úgyis tropa lesz, ha jó a buli. Öö felhívom mindenki figyelmét, hogy említek márkákat, mert nekem is jó, mikor tetszik valami és tudom honnan van, illetve nem vagyok fotós, úgyhogy a fókuszhibákért bocsi, végül pedig a helyesírásért is bocsi, egyszerűen nem működik az ellenőrző a gépen:D Let's have fun!

oi_edited

Ez lenne az én táskám kipakolva. Nem viszek sok mindent, hiszen értelemszerűen nekem kell cipelnem, nem lesz mellettem egy fehér herceg szőke lovon, de nem is kell, mert szerintem nem fontos olyan sok holmit vinni, amit úgysem használunk. A táskát a Stradivariusban vettem, és fura ez tőlem, mert nem szeretem a hátizsákokat, azonban imádom a rozé-arany színt, szerintem illik is hozzám, éppen ezért belevágtam, és jó dolog újat kipróbálni. Nagyon tágas, sok minden elfér benne, és vannak kis titkos zsebei is. Jól záródik, egyrészt be kell húzni, másrészt mágnessel lehet a szíjat a táskához kapcsolni, ami meglepően erős. Kényelmes viselet, bár lehetne hosszabb is az a kantárbigyó.

Kell ugye napszemcsi. Én nagyon szeretem a különleges napszemüvegeket, mert ha nincs kedvem sminkelni, akkor tökéletes álca. Ezt is a Stradivariusban vettem, a tokot pedig hozzá adta a csajszi, és nagyon meglepődtem ezen. Ilyen van? Nem mondom, hogy ennyire fogok rá vigyázni, mert tudni kell rólam, hogy ha van valamim, akkor azon látszik, hogy használom, mert nem kímélem. Nekem az sem gáz, ha karcos, mert ugye az enyém. A napszemüveget nem szabad otthon hagyni, mert véd, ápol, eltakar, és nem kell hunyorognod, hogy lásd az énekeseket, vagy a bandákat. Van mellette egy hosszú, szinte földig érő kardigán, mert hiába van egész nap rohadás meleg, azért hajnalban annyira hideg a levegő, hogy nem egyszer fagytam szét a sátorban én is. Szóval vigyen magával mindenki pulcsit vagy kardigánt, aki nem szeretne masszívan meteg lenni a hét végére, nos én mindig az vagyok. Ez amúgy egy H&M Divided darab, és szerintem már nem lehet kapni, de ha mégis, akkor vegyétek-vigyétek, mert nagyon jó!

A telefonomat soha, SOHA nem hagyom otthon. Tudom, ez nem normális, de én telefon nélkül sehova nem megyek, mert nem bírom, ha nem érnek el engem, vagy én mást. Persze nem biztos, hogy mindig fel tudom venni, de azért próbálkozom. Amúgy ez egy Iphone SE, amit mindenkinek nagyon tudok ajánlani, mert hiába kisebb, mint egy hatos, olcsóbb, mint egy hatos, és felér egy 6s-sel. Nekem ez bőven túlszárnyalja az elvárásaimat, mert Samsungosként elég szkeptikus voltam, azonban már nem is tudom mit tennék nélküle. Rozé-arany alapból, és a tok pedig tükrös rozé-arany szilikon, amit ebayen elképesztően olcsón szereztem be. Az ebay a tokok császára.

Viszek egy parfümöt, bár bevallom őszintén nem tudom ezt-e. Elfférni elfér, de nem az a tipikus nyári illat. Imádom Zoella eddigi két testpermetét, de ebben nem vagyok még biztos, lehet télen írok róla, hátha változik valami. Mindenesetre szeretem a parfümöket, úgyhogy nem baj számomra, ha ezt cipelni kell.

Víz. Necces volt pár éve bevinni ekkorát, mert csak bent lehetett venni, de ilyen hőség mellett mertek volna nem engedni ebből. Hiába sok helyet foglal, hiába nehéz picit, nagyon fontos a sok ivás, mert egy koncert után ha elszáll az extázis, akkor kaparni fog a torkod, kitikkadsz, kikészülsz. Szóval víz mindig legyen, ha más nem is.

Pénztárcára a Szigeten alapból nem lenne szükség, mivel ugye kártyás rendszer van, azonban mire az ember kiér vagy vissza, addig lehet szüksége készpénzre, úgyhogy emiatt azért csak vinni kell, illetve az irataim is benne vannak. Ezt érdemes legalulra betenni, inkább a pulcsit vigyék, mint az iratokat. Ez is Stradivariusos, és imádom. Pont tökéletes a méret, a hologram nagyon badass, és tökéletesen elfér benne minden.

Végül, de nem utolsó sorban a mindenes kis izé. Ebben van sebtapasz, mert ugye az úgy fogy, mint a fizu hónap végén, hajgumik, mert én eddig mindig tarháltam és már nem merem tovább rontani a helyzetet, kézfertőtlenítő, és körömvirágkrém, mert az minden sebre, horzsolásra jó. Igazából ide jöhetnének még a női dolgok, nedves törlő, bármi ami kell ahhoz, hogy komfortosan érezd magad, de azért is jó egy ilyen kis táska, mert szeparálva van a sok kis apróság. Ezt a flitteres neszeszert karácsonyra kaptam, és azóta is szüntelen jön mindenhova, a H&M-ből van.

Ezek lennének az én kis cuccaim a Szigetre, ha valaki beköltözne, az ennél sokkal több dolgot vigyen, de szerintem ez egyértelmű. Én már nagyon várom és írni is fogok róla, ma még nem megyek ki, mert rápihenek, de ott leszek utána végig, juhúúú.


bottom of page