top of page

12 naposs blogger kihívás: 3. nap

3. nap: 3 kedvenc kajám és egy kedvenc italom, amiért jelenleg odavagyok

1. kaja: Lasagne

A Lasagne egy olyan kaja, amiért nemhogy most, de ÖRÖKRE és eddig is odavoltam. A kedvenc ételem mióta a világ világ. Lehet fura lesz, de én jobban szeretem azt, amelyik a Knorr Lasagne dobozos porából van, vagy pedig a Knorr Bolognai szószát rétegezem lebbencs tésztával. Mivel rólam azt lehet tudni, hogy utálom a paradicsomot, így nagyon kevés olyan étel van, amiben elviselem, és a Lasagne nem tartozik közé. Ha jó Lasagne-t akartok enni, akkor csak a Knorr, csak a doboz. Higgyetek nekem. Ennél jobb kaja nincs.

2. kaja: Palacsinta diabetikus lisztből

Szeretem a palacsintát, de valahogy mostanában jobban rákaptam, mióta elkezdtem kísérletezgetni egészségesebb hozzávalókból. Nem burzsujkodás miatt használok drágább lisztet és gyümölcscukrot, hanem mert talán kevésbé ártalmas a szervezetemnek, mint az alap alternatíva. Aki azt gondolja, hogy ennek az íze nem olyan jó, annak elhintem, hogy sokkal finomabb. Legutóbb házi nutellával csináltam, ami ugyan nem nutellás, de ugyan úgy isteni, és meg tudtam volna még enni belőle pár tekerccsel, de talán most hétvégén ismét sütögetek.

3. kaja: Grill zöldségek

Mégis miért nem ettem én zöldséget eddig? Egy új világ tárult elém, ahol akármennyit barangolhatok, mert jó nekem! A padlizsán amúgy a kedvencem, de az minden formában, a cukkini pedig az új hype-om. Lehet nem tűnik bizalomgerjesztőnek ez a sok zöld, de jól fűszerezve, és sokáig grillezve kenterbe veri az összes köretet. Én nagyon ráfüggtem, próbáljátok ki ti is.

Valamint egy ital

Zero Cola. Jó ez így érdekes, mert tényleg nem egészséges, hiába nincs benne kalória, de nem érdekel:D Azért nem, mert nem literszámra öntöm magamba, és sokkal rosszabb kajákat és innivalókat ittam már életem során, egy kis Cola nem a világvége. Az íze az, ami nagyon tetszik, és hiába Zero, ugyan annyira finom. Csak az a kár, hogy nincs egy csapom, amiből csak ez folyik.

Srácok én majdnem elmaradtam a mai nappal, mert hulla vagyok, de ha megtöröm már a harmadik napon a kört, akkor nem sok jót jósoltam volna magamnak a továbbiakban. Na meg kimentem Pokemon Go-zni és elvertem az időt. De bocsássátok meg nekem, így is hihetetlen aktív vagyok mostanában, és leszek is, amint végre szabin leszek.

Holnap tali!


bottom of page