top of page

12 napos blogger kihívás: 2. nap


Nos ma a Top 3 legkínosabb/viccesebb sztorimat kell leírnom. Jó fej leszek, és engedek a publikus burn-nek, már csak azért is, mert azóta számomra már ezek nem ciki dolgok.

1. ciki sztori: Nem tudom hány éves lehettem, de bőven alsós voltam az általános suliban. Volt egy kisfiú a közelben, aki nagyon tetszett, és persze lépten-nyomon imponálni akartam neki. Itt volt az egyik barátnőm és elmentünk játszani a játszótérhez, de annyira nevettünk, hogy bepisiltem. Próbáltam takarni a foltocskát, de nem nagyon tudtam, és hát elég egyértelmű volt a dolog. Na mit ad Isten, ki jön szembe velem, mikor éppen összepisiltem magam? Nagyon ciki volt akkor, de szerintem tök érthető. 2. ciki sztori: Valamiért kiskoromban nagyon sokszor bepisiltem, ha nevettem, úgyhogy a következő történet is ehhez kapcsolódik. Barátnőméknél bújócskáztunk, és bebújtam az ágy és a fal közé. Megnevettettek valamiért, és én bepisiltem a szobába. Az anyukája segített ki, és mondta, hogy semmi baj, meg ad másik ruhát, de egyébként tuti átkozta a felmenőimet. Remélem nem sokat takarítottak utánam:D 3. ciki sztori:

(Rá kell jönnöm, hogy nem sok ciki sztorim van, mert ide nagyon nem tudtam először mit írni) Voltunk nem is olyan régen az Auchanban, és anyukám barátjának a fia kérdezte, hogy fordítva vettem-e fel a felsőmet. Én persze mondtam, hogy igen, ez direkt ilyen, mert hátul van a gomb és elől semmi. Aztán csak később vettem észre, hogy arra gondol, hogy egy 70 méteres címke áll ki a háta varrásból. Nem győztem takargatni magam míg haza nem értünk.

Na ezek voltak az én nem is olyan ciki sztorijaim, nem sok kellemetlen dolog történt velem eddig, estem nagyokat, voltam szerencsétlen, de úgy nagyon nem fogtam fel eget verően gázosnak.

Holnap jövök!


bottom of page