top of page

12 napos blogger kihívás: 1. nap


A barátom felhívta a figyelmem egy érdekes kis kihívásra, amit ő a Moly.hu-n észlelt. Én nagyon szeretem az ilyen kis "vetélkedőket" vagy legalábbis kicsit olyasmiről írni, ami nem feltétlen hosszabb hangvételű. Bele is vágtam hát ebbe a kis kihívásba, és remélem végig tudom vinni mindenféle elfeledkezés nélkül.

1. nap: Miért írsz blogot? + 5 tény rólad

Kezdem azzal, hogy miért írok blogot. Ez egy kiváló kérdés:D Már az elején elmeséltem miért szeretnék blogolni, de kezdem észrevenni, hogy kicsit változnak a dolgok. Én már nagyon régóta valamiért azon kattogok, hogy hogyan fejezzem ki önmagam írásban, hogyan ismertessem azt, amit képviselek. Nem vagyok valami hihetetlen érdekes ember, de azt gondolom a magam módján megvannak a kis szuper dolgaim. Semmiképpen sem azért írok, mert számtalan követőt szeretnék, ha valaki elolvassa, annak csak örülök, de rendes számláló, vagy statisztika sincsen ezen az oldalon. Azért írok mindössze, hogy elmeséljem a tapasztalataimat, a napjaimat, kicsit bemutassam magamat. A bejegyzéseim hangvétele elkezdett kicsit változni, már nem csak viszonylag a társadalomra semleges témákról írok, sokkal inkább tervben van picit a tapasztalataim átadása, a másik segítése, meg hát valljuk be, tök jól esik mindenkinek, ha valaki lelkesíti őket. Jelenleg az életem elég pozitív, de nem mindig volt így. Én is megküzdöttem a kis démonaimmal, volt már nagyon elegem az életből, voltam már a szakadék szélén. Nem azt mondom, hogy most nincsenek rossz érzéseim, de mindenképpen elmondhatom, hogy sokkal jobb a felfogásom, mint pár éve. Ez egy hosszú út volt, és én szívesen osztom meg másokkal a kis történetem. Talán emiatt.

1. tény: Skorpió vagyok

Erről is írtam már, de szerintem ez a legalapabb tény rólam. Abszolút igaz rám minden, ambiciózus vagyok, törtető, nagyon energikus a munkát illetően, és mindent szenvedélyesen megélő. Szerintem szigorú is vagyok a tekintetben, hogy ha valaki a munkámban akadályoz, vagy az elképzeléseimet nem úgy méltatja, mint ahogyan én azt szeretném, akkor szörnyen szarkasztikus és mogorva tudok lenni. Sajnos tényleg nem tudok engedni ebből, ám azt gondolom minden skorpió közül én a picit kedvesebbik kategória vagyok. Hihetetlen empatikus és segítőkész vagyok, szinte minden olyan ügy mellett teljes vállszélességgel állok, ami nekem tetszik, legyen ez a tolerancia kérdése, vagy éppen a hivatásommal kapcsolatos alaptalan rossz megítélés kérdése. Nem mellesleg tényleg végletekig tudok szeretni, azonban sajnos kisajátítani is szeretek dolgokat és embereket. De valaki ezt vagy nagyon imádja bennem, vagy egyáltalán nem, legyen akárhogy is, én ilyen vagyok:D

2. tény: Szeretem a misztikus dolgokat

Ez a skorpió énem miatt lehet, imádok minden olyan dolgot, ami titokzatos, misztikus, megoldásra vár. Elsősorban a személyiségemmel kapcsolatban szeretek kutakodni, a saját magam megismerése a legnagyobb kaland, és bár nem hiszek teljes mértékben minden ezoterikus dologban, elég sok tényt alá tudok támasztani akár a horoszkópban, akár a számmisztikában. Talán boszorkány lennék?:D

3. tény: Imádom a magyar kajákat

Tudom, nem olyan fancy, de én komolyan mondom az ázsiai kajára rá sem bírok nézni, az olasz kaja szerintem túl paradicsomos, illetve a mexikóiban sok a bab. Na jó, nagyon általánosítottam, de a magyar konyha nekem tökéletesen fűszeres, az alapanyagok is megfelelőek, és egy jó perkeltet bármikor meg tudnék enni. A szaftot pedig kitunkolni. Fuh♥

4. tény: Állandóan a ruhámba törlöm a kezem

Erről sosem tudtak leszoktatni. Szerintem sosem szokom le róla, és mivel minden cuccomat leeszem, és a pizsamám egy kész étlap, így végül is az a kis zsíros kéz már mindegy, nem?

5. tény: Introvertált vagyok

Ezt is említettem már, de ha van introvertáltból ultra introvertált, akkor az én vagyok. Ugye két embertípus van, van az introvertált, aki jobban szeret magában lenni, kerüli a tömeget, inkább egyedül érzi jól magát. Ez nem azt jelenti, hogy baj van, sokkal inkább azt, hogy jóban van önmagával, teljesen jól elszórakoztatja magát. Az extrovertált emberek a tömegeket keresik, általában ők a társaság közepe, hangosak, és mindig vidámak. Nálam csak a vidám igaz amúgy.

Nos ezek voltak az én kis tényeim, holnap ismét találkozunk!


bottom of page