top of page

Zoella Beauty Haul part 2

Az első bejegyzésért kattints IDE, és nézd meg miket rendeltem még.

Erre a bejegyzésre nagyon sokat kellett várnom, hiszen a szállítás nem három napos az Egyesült Királyságból, de végre itt van, és a kezemben tarthatom őket. Hihetetlen boldog vagyok, mindig mikor Zoe új cuccokat dob a piacra érdeklődve figyelem mit tudnék én is hasznosítani, mert bár a sminkeket imádom, nagyon kencézni nem szoktam. Éppen ezért ezeken kívül még rengeteg dolgot tudtok beszerezni a feelunique.com weboldalán, de én testápolókat és más testvajakat nem tudnék hasznosítani túl gyakran. Jaj ne is szaporítsuk a szót, nézzük meg mi volt a kis dobozkában még.

Zoella Le Fizz és Zoella Fizz Bar fürdővízpezsegtető

Szeretek mindnen kádfürdő extrát, használtam már Lush, Avon és Balea fürdőbombákat, éppen ezért szerettem volna kipróbálni ezeket. Ugye még nagyon nem tudok semmit róluk, mert ez egy Haul bejegyzés, de az illatuktól már most kivagyok. Tudjátok van, mikor megéreztek egy illatot és nem tudjátok honnan, de remlik valami régi emlékedben. Zoella Blissful Mistful parfümjéről is ez jutott eszembe, és most a Le Fizz bath fizzer szaglása után totálisan megőrülök érte. Elméletileg az új body mist illata is ugyan ilyen, és nem bírok magammal, muszáj megrendelnem, mert ez az ÉN ILLATOM. Meghalok érte. Megvadulok. Nem tudom milyen a Macaron illat, de elvileg ezt kívánja érzékeltetni, hiszek neki, nekem más jut róla eszembe. KELL EZ A PARFÜM!!!

A Fizz Bar-nak mint említettem totál Blissful Mistful illata van, ezért nem volt meglepetés, de mégis annyira kedves és nőies az összes, hogy végre azt kell mondanom, hogy megtaláltam a tökéletes parfümöket számomra. A parfümös résznél meséltem róla többet:P

Zoella Soak Opera habfürdő

Ez a habfürdő is megkapta azt a virágos Blissful Mistful illatot, nem tudom elmondani mennyire hihetetlenül kedves illat. Nem az a folytogató nagyon csajos, hanem ami megnyugtat és ellazít. Kicsit olyan, mintha otthon illata lenne, de nem a házunkra gondolok, hanem a lelkem is tágas terének illata. Biztos hülyének néztek, de tényleg ilyen. Nagyon sajnálom, hogy a Le Fizzből kiindulva nem rendeltem meg a Bath Latte-t, ami ugyan abba a kollekcióba tartozik, de azt hiszem ezzel is beérem. Hogy a fenébe ne érném be?:D Nem említettem az előzőnél, de a csomagolása gyönyörű. Pontosan olyan, amit szeretek, hogy mintás, nőies, de nem csicsás. Vagyis ha valakinek ez csicsás, akkor az hülye, már bocsánat:D Fuh én alig várom, hogy használjam már, bár tényleg ismerős ez az illat, szóval nincs bennem az a nagy izgalom, viszont jó, hogy minden termék ugyan azokat a jegyeket hordozza magában, remélem nem unom meg.

Zoella Card holder

Jó ezt nem biztos, hogy értitek. Miért rendelek egy szimpla "bérlettartót"? Egyik héten vettem egy pénztárcát, mert a régit már rongyosra nyűttem, és abban nincs ilyen kis átlátszó fakk, így a bérletemet az aprósban tartottam, és mikor láttam, hogy ennek a kis tükörnek a másik része üres, azonnal meg akartam kaparítani, mert olyan béna bérlettartók vannak, hogy csak na. Ez viszont tökéletes, arany és türkiz színekben tündököl, sosem hittem volna, hogy ez a páros egyszer ennyire megtetszik majd, de nagyon sok ilyen cuccom van már. Csodaszép gyerekek, annyira menő vele a BKK-n. Nem is hinnétek:D

Ez volt az én kis Zoella Beauty Haul-om, ha netán rendelnék ismét egy kisebb dobozzal, akkor természetesen írok róla, mert Zoella nagyon közel áll a szívemhez, és annyira sokban javítja az ember kedvét, ha netán nem érzi jól magát, kötelességemnek érzem, hogy cserébe megmutassam milyen csodás dolgokat hoz létre. Szeretettel készült és látszik is rajta.

Szép estét!


bottom of page