top of page

#PLLfanday


Hiába mondjátok azt, hogy jaaaaaaj még egy évad? Jaaaaaj mennyi lesz még? Jaaaaaaaj mikor tudjuk meg ki A? Jaaaaaj... Srácok I know, I know, de basszus ez a Pll! Na egy ilyen tartalmas bevezető után térjünk is a lényegre, hiszen kedden, vagyis azt hiszem nekünk már szerda, leadják a Pretty Little Liars 7. évadának 1. részét. Miért olyan jó ez nekünk? Nekünk nem tudom, nekem azért, mert ez a kedvenc sorozatom. Valamiért azt érzem, hogy több mögöttes tartalmat párosítok hozzá, mint amennyit valóban tartalmaz, de hiszen hogy is tehetnék másképp, mikor hosszú évek óta nézem? Idegesítő lehet, hogy ennyire húzzák az egészet, de miért is kéne ezt véresen komolyan venni? Ez egy szórakoztató sorozat, amit akkor nézel, ha érdekel. Ha nem érdekel, akkor ne nézzed. Én nézem, mert imádom. Na de lássuk miért?

Miért pont a PLL?

Mert ez egy misztikus, rejtélyes, mégis csajos sorozat, ami nem Carrie naplója és Gossip Girl kategória, hiszen hülyeség azt gondolni, hogy a lányok csak az ilyen 100%-ig "hülyepicsás" és "jajvásároljunk" sorozatokat nézik. Főleg most, amikor már szinte minden napra jut olyan show, amitől eldobod az agyad, és mégsem csak lányoknak találták ki. A Pretty Little Liars már annyira régóta megy, hogy haladtunk az időben Rosewoodban is, jelenleg a lányok már felnőttek, ez magával vonzza azt, hogy beletettek a sorozatba bőven 18+-os részeket, és gondoljatok perverznek, vagy ne, de nekem ez tetszik. Ez egy valóságos része a felnőtt életnek, nem kell prűdnek lenni, olyan természetes, mint, hogy te vagy én létezünk. Persze nem csak ez határozza meg a felnőttkort, vannak szituációk, amikor dönteni kell a munka, vagy a párkapcsolat között, át kell gondolni, hogy becsapod-e a barátodat, vagy elmondasz neki dolgokat, amikre nem vagy büszke, vajon megéri-e belemenni valami olyanba, amiből baj származhat, vagy csak menjünk el és mondjuk meg a rendőrségnek, hogy egy pszichopata már megint üldöz és zaklat minket. Akárhogy is, ahogy én nőttem, úgy nőtt velem a sorozat, én ezt felismertem, és éppen ezért szeretem. Kövezzetek meg, de én tudnám nézni még évekig.

Ki a kedvenc? Miért?

A kedvenc szereplőm Hanna Marin, akit Ashley Benson játszik. Sokáig Aria volt az, aki a legjobban hasonlított rám, egyébként még mindig rengeteg dologban magamra ismerek, viszont Hanna az, aki a legjobban kezeli a helyzeteket. Nem szeretem Spencer tökéletességre törekvését, a való életben sem jövök ki azokkal, akik ennyire görcsösen át akarnak gondolni mindent, és a lehető legszofisztikáltabban nyilvánítják ki a véleményüket, mert szerintem ez sem a legőszintébb. Hanna lehet, hogy nagyszájú (nem bunkó módon, azért azt az ember típust sem szeretem, aki azt mondja, hogy őszintén elmondja a véleményét, közben meg csak világi tapló), de mindig úgy cselekszik, ahogyan a szíve diktálja, és lehet, hogy vannak ballépései (talán a mostani is az volt minden spoiler mentesen), de annyira a helyén van a csaj, hogy mindenki közül mindig neki drukkoltam. Egyébként a Haleb párost is ezért szerettem, mert Caleb a tökéletes srác számomra, igazából mindig azt akartam, hogy valaki egyszer úgy szeressen, mint ő Hannat, és a szituációk, amikben benne voltak éppen olyan igazi volt, mint bármi más a szereplőkkel kapcsolatban. Az Ezra és Aria páros nekem már nagyon sok éppen ezért.

Ki az, akit a leginkább utálok? Így kifejezetten nincs olyan, de nagyon sok szereplő kiborít. Kezdve Melissaval, akit még mindig nem tudok hova tenni, és isten mentsen az olyan emberektől, mint ő, vagy Tranner nyomozó, aki szörnyen irritál, ugyanis előadja a kemény nőt, de közben úgy szívatja a lányokat, ahogy lehet, persze ő ezen jót szórakozik. Igazából még sok ember van, akit nem bírok, viszont fontos szerepük van a sorozatban, úgyhogy talán nem is baj, ha még egy kicsit maradnak.

Milyen végre számítok?

Szeretném, ha nem lenne vége, de ha már egyszer így lesz, akkor remélem kiderül, hogy valaki olyan A, aki tényleg a lányok közül való. Most egyébként nagyon WTF a szituáció, mert ugye tudjuk ki A valójában, vagyis kaptunk egy magyarázatot rá, de most is lóg a levegőben egy titkos zaklató. Vicces amúgy, hogy ezt a sorozatot sokan ott hagyták abba, amikor kiderült ki ő, és tényleg gáz, viszont nekem nincs bajom vele. Azért a végén imádnám, ha Emily lenne, mert rá senki nem gondol.

Legjobb évad?

Szerintem mindegyik évad egyforma volt, viszont a mostanit jelenleg nagyon szerettem, mert tudom párosítani az életemhez, és ezt könyvekben is imádtam. Azok a jó filmek, sorozatok, olvasmányok, amik kicsit rólam is szólnak, és ezt a gimis diáklány dolgot én már nem tartottam túl izgalmasnak. Itt viszont wedding lesz lassan gyerekek! Remélem a 7. évad is hasonlóan izgalmas és lebilincselő lesz, de tudom, hogy mint minden sorozat, úgy a PLL is azt csinálja, hogy lezárnak egy évadot rohadt izgalmasan, majd még az első két rész is nagyon jó, aztán lapos lesz az utolsó előtti részig. Dehát, ilyen ez a biznisz.

Szóval nekünk szerdán, nekik kedden ismét Pretty Little Liars, és bár újat nem mondtam ebben a bejegyzésben, egy kicsit kirajonghattam magam, erre hatalmas szükségem volt! Szép napot!

bottom of page