top of page

A belső harmónia, avagy mindenféle hókuszpókusz

Nem tudom ki hogy van vele, de számomra a legnagyobb utazás önmagam megismerése. Hosszasan sorolhatnám mit lehet tudni rólam, de maradjunk annyiban, hogy tipikus skorpió vagyok. Én hiszek abban, hogy egy ember csillagjegye nagyjából körül tudja írni az illető jellegzetességeit, bár tény, hogy nem olyan szimpatikus általánosítani olyanok számára, akik nem hisznek benne. Akik hisznek, azok úgyis értik. Nem tudom, hogy a horoszkópom miatt, vagy más behatások miatt, de én hiszek az ezotériában a magam kis módján. Rengeteg dologgal nem vagyok tisztában és ez nem is egy olyan bejegyzés. Elmesélem azokat a dolgokat, amik hozzájárulnak a saját lelki békém megteremtéséhez, már ha nem vagyok sík ideg apróságok miatt.


A sors keze


Azt szokták mondani, hogy könnyű homokba dugni a fejünket a sorssal példálózva. Amúgy ez valahol így van, mert könnyebb feldolgozni az eseményeket úgy, ha levesszük a vállunkról a terhet, és azt mondjuk, hogy ez meg van írva, így kell lennie. Habár én hiszek abban, hogy az ember sorsa meg van pecsételve, a döntései és a helyzetek viszik oda, ahol lennie kell, mégis néha bosszankodva állok a problémákkal szemben, és olykor magamat okolom. Nem tudom mi az igazság, de ha arra gondolok, hogy pontosan ott vagyok, ahol nekem lennem kell, akkor kicsit megnyugszom. Mi sem fontosabb a saját lelki békémnél, éppen ezért felőlem ez rendben van, és másik oldalról tekintve akár pozitív irányba is lendítheti a kedvünket, ha valami jót tapasztalunk és elhisszük, hogy ezt mi jutalomként kaptuk.


A tanulás folyamata



Ha már annyira borzalmas a helyzet, akkor legalább álljunk meg, és gondolkodjunk el, hogy ebből a helyzetből mit tanulhatunk. Egy szomorú embernek ezt nehéz elmagyarázni, de utólag már jobban átlátjuk az elmúlt helyzeteket, és ha rendszeresen magunkba nézünk, akkor már könnyebben jön a felismerés. Nem baj az, ha valakinek nehezebben megy a konvertálás, de gondolkodjunk el azon, hogy érdemes-e keseregni nonstop azon, amin már nem lehet változtatni, vagy pedig erőt veszünk magunkon és átgondoljuk az egészet.


Számmisztika


Ezzel a tudománnyal nemrég ismerkedtem meg, és bevallom őszintén nem hiszek benne maradéktalanul, ám tény, hogy nagyon sok mindenben igazat adok neki. A névszámokból láthatjuk milyen emberek vagyunk, a személyiségünk milyen jegyekből tevődik össze, mire születtünk és mi vár még ránk. Ez is amolyan megnyugtatás, tehát kicsit jó azt gondolni, hogy valami felsőbb erő leveszi a vállunkról a terhet. Nagyon sokat megtudtam magamról én is mikor magamat számoltam ki, de ami még fontosabb, egy képet kapunk a hozzánk közelállókról, így pedig könnyebben tudjuk őket kezelni. Picit kompromisszum alapon működik ez, kicsit simulok, kicsit te is simulsz, és végül kiderül, hogy megy ez minden vita nélkül. Ha igény van rá, akkor erről még írok szívesen.


Horoszkóp


Ez hasonlít a számmisztikához, itt is a személyiségen van a hangsúly. Nagyon fontos, hogy őszintén magunkba nézzünk, és lássunk. Lássuk a gyengeségeinket, az erősségeinket, min érdemes, és min nem tud változtatni az ember. Nyilván nem helyes ezzel takarózni, tehát, hogy én ilyen vagyok, nem tudok változtatni, "meg van írva a csillagokban". Nagyon sok minden meg van írva, de a legtöbb nem. Körültekintően kell használni az információkat magunkkal kapcsolatban, és az a jó, ha saját értékrendünk szerint cselekszünk. Amúgy ez marha nehéz, de nem lehetetlen.


Agykontroll


Sokan hallottak már róla, de úgy igazán nem sokan tudják művelni. Ehhez akarat és kitartás kell, ami egy türelmetlen ember számára távol áll, viszont megéri energiát fektetni belé. Ha kicsit az elménket tréningezzük, és a teremtő gondolat stratégiáját akarjuk gyakorolni, akkor minden nap el kell töltenünk a gondolatainkkal egy kis időt. Mantrázni kell a vágyainkat és a céljainkat, és ha hiszünk benne, hogy sikerül, akkor az úgy is lesz. Ez csak magunkon múlik, és a végén magunknak is köszönhetjük. Fektessük le mit akarunk, mikor és hogyan akarjuk, és hajrá, tegyünk meg mindent.


Ezek voltak azok a dolgok, amik az én lelki békémért felelősek, és hangsúlyozom, hogy nem én vagyok a következő Buddha, nekem is vannak nehéz és rossz napjaim, de amint felismerem a gondokat, ezekkel próbálom áthidalni. Gyakorlásképpen csak szánj minden nap két mondatot a céljaidra, mondd el mit szeretnél és mikor, és éld bele magad. Éld bele magad, hogy eléred, veled lesz, megéled a pillanatát. Ha kis dolog, akkor kicsi, de ha nagy, akkor ne legyél zavarban, merj nagyot álmodni. Csak saját magad támasza és hátráltatója vagy!

Szép napot!:)

bottom of page