top of page

Ki vagyok én?

A személyes blog ötlete már egészen a gimis éveim elejére tehető vissza. Mindig bennem volt az érdeklődés az írás iránt, viszont valljuk be, máshoz sokkal jobban értek. Nem tudom mi kellhet egy nagyon jó blog létrehozásához, de én rendelkezem valamivel, ami talán segíthet nekem az utamon, hatalmas az igazságérzetem. Tudom, hogy sokak harcolnak és kiállnak saját magukért, és vannak olyanok is, akik mások példája által lesznek erősebbek. Én a belső intuícióm által működöm, ha valamiben nem érzem jól magam, akkor nem csinálom, amit viszont nagyon szeretek, azért a végsőkig elmegyek. Na, ennyit első körben a miértekről. Miről szól a blog? A gondolataimról. Túlzás lenne azt mondani, hogy ez egy kis titkos naplóm lenne, hiszen reményeim szerint azért néhányan olvassátok majd, én pedig nagyon szívesen osztom meg másokkal a boldog, szomorú, esetleg tanulságos pillanataimat. Hatalmas utazáson vagyok túl, amit ez az egy év nyújtott számomra. Ezt pedig nagyon sajnálom, hogy nem tudtam már sokkal korábban leírni, habár egy másik blogomon követhető a dolog. Az utazásomat hívjuk felnőtté válásnak. Akik ismernek tudják, hogy én szörnyen későn érő típus vagyok, még annyira gyerek. Viszont ez a gyerek a húszasok táborát erősíti, és bizony néha már magától kell boldogulnia, ami egyenesen arányos azzal, hogy fel kell nőnie. De azt hiszem nem lesz ennyire komoly ez a blog. Aki még nem ismerne, azoknak elárulom, hogy divattervezőnek tanultam, és bizony ez a hivatásom, már nagyon régóta érzem. Sokan hisznek bennem, és vannak páran, akik egyáltalán nem. Nem is nekik, inkább magamnak szeretnék bizonyítani, mert 2014-ben eljutottam oda, hogy tisztelni kezdtem önmagam, és ez a barátom műve. Közhelyesnek hangozhat, de aki volt már hasonló cipőben, az megért engem. Rengeteget tanulok magamról, az emberekről, az életről, ezt pedig a barátaimnak, a családomnak, magamnak, a numerológiának, és az asztrológiának köszönhetem. By the way, ezekről nagyon szívesen írnék. Szóval ha egy mondatban meg kéne fogalmaznom, akkor én egy olyan lányt képviselek teljesen a nevemtől vagy a kinézetemtől függetlenül, aki a skorpiók táborába tartozik, huszonkét éves, imádja az haute couture ruhákat, és emiatt is szeretne divattervező lenni, és akinek hatalmas az igazságérzete és többet már nem fél véka alá rejteni.

Én Fanny vagyok, vagyis a Dressmaker:)

bottom of page