top of page

Hogyan vonzzunk be egy kis extra mánit?


Tegnap és ma is azon gondolkodtam, hogy miről lenne érdemes írnom, ami esetleg másnak is hasznára válhat. Két téma között tengődtem, amikor eszembe jutott egy harmadik és megszólaltak az angyali harsonák. Pénz! Ki ne szeretne többet birtokolni belőle, hogy aztán jól elköltse? Ha hiszitek ha nem, amióta a vonzás törvénye szerint élek, egyre többször jutok extra bevételhez, emellett pedig egyre többször fogok ki olyan akciókat, amelyek szinte szürreálisak, mert eddig nem volt rá példa. Megosztok veletek pár siker sztorit és akkor ezt felfoghatjuk manifeszt szerdának, mellette pedig elmondom én mit csinálok, hogy csurranjon cseppenjen innen onnan.

FONTOS! Ez a bejegyzés 100%-ig az én saját véleményem, amivel ha te például nem értesz egyet, akkor tökéletesen megértem, viszont kérlek tartsd tiszteletben, hogy én mit gondolok a témáról. Nem egy ember írt nekem a blogommal kapcsolatban, hogy lenne egy kis észrevétele, vagy szerinte nettó hülyeség ami benne van, és kedves, hogy jönnek hozzászólások. Csak az a baj ezzel, hogy senkit nem érdekel. Ha én tiszteletben tudom tartani, hogy más nem él úgy, mint én, akkor szerintem ez nem nagy kérés másoktól is, úgyhogy ha valami neked nem jön be, akkor engedd el, én is elengedem. Rengetegen dícséritek a blogom és még többen írtok, hogy mennyire szeretitek a bejegyzéseimet, igazából NEKTEK írom a mostani postot is:) ♥

5 dolog, amit feltétlen tarts észben, ha több pénzt akarsz

1.) Csak pozitívan gondolj a pénzre

Ez a legnehezebb, úgyhogy ezzel kezdem. A pénz szó hallatán a mérhetetlen sok adóssság jut mindenkinek az eszébe, a sok számla, a kiadások, sokszor maga a nyomor. Minden élet más, más nehézségekkel, de a továbbiakban csupaszítsuk le úgy, hogy csak erre koncentrálunk és nem keverjük bele az életkörülményeket. Ez egy tipp adó bejegyzés, nem megváltani szeretnénk a világot:) Tehát kezdjük az elején. Ahhoz, hogy akár csak 500 FT-ot is találj az utcán, fontos, hogy csak jó gondolataid legyenek a pénzzel kapcsolatban. Ha meglátod a számlákat ahelyett, hogy azonnal depresszióba esnél, picit legyél hálás azért, amid van miatta. Van áramod, van vized, van fűtésed. Ezekért ha tetszik ha nem, fizetned kell. Ha már azon nem tudsz változtatni, hogy perkálnod kell havonta a kötelezőket, akkor miért ne kezelhetnéd picit lelkesebben? Mondjuk érezd át milyen jó, hogy ezeket ki tudod fizetni. Milyen szerencsés vagy, hogy van pénzed extrákra, mennyire kedvező helyzetben vagy. Ha ezt a pontot bukod, akkor sajnálom, de nem tudok többet segíteni neked.

2.) Érezd át a gazdagságot

A vonzás törvénye alapján fontos leszögeznünk, hogy nem azt kapjuk, amit szeretnénk, hanem amilyenek a jelenben vagyunk. Te jelenleg gazdagnak érzed magad? Ugye, hogy nem. De ha még nincs is oka annak, hogy gazdagnak érezd magad, valahol el kell kezdened. Érezd magad mérhetetlenül jól a jelenlegi anyagi helyzetedben, érezd át a bőség minden javát, képzeld azt, hogy kifogyhatatlan készleted van. Amint ráhangolódsz a gazdagság csatornájára, innen onnan olyan plusz pénzeket fogsz kapni, amelyekre sose gondoltál volna. Mutasd meg mennyire szereted a pénzt, mennyire egy vagy a pénzzel, és kis idő múlva ez így is lesz, de előtte neked kell ezt mutatnod. Tégy úgy, mintha!

3.) Előbb adj, aztán kapsz

Elcsépelt mondat lehet az adni jobb, mint kapni, de igazából fontos szegmense a témának. MIndegy mennyi pénzed van, adnod kell belőle. Tudnod kell, hogy nálad vannak akik sokkal rosszabb körülmények között élnek, és mindenképpen kötelességünk segíteni embertársainkon. Ha pénzt nem tudsz adakozni, akkor pár megunt ruhádat, játékodat, tartós élelmiszert még mindig fel tudsz ajánlani. Ezek a jótettek nem maradnak jutalom nélkül, készülhetsz is egy földön heverő ezresre. Ha nem is ilyen egyszerű, de az biztos, hogy ha változást szeretnénk, akkor nekünk kell kezdenünk. Te adsz, azt duplán kapod vissza, ettől annyira jól érzed magad, hogy triplán adsz és még többet kapsz vissza. Amint belekerülsz ebbe a mókuskerékbe, már nem is fogod érezni a hiányt.

4.) Varázs csekk

Ez a rész azoknak lehet hasznos, akik még hisznek a mesékben. Megannyi módja van, hogy mágnesként vonzzuk a pénzt, erre pedig remek lehetőség egy 21 napos Pénzmágnes meditáció, egy bőség relaxáció és sorolhatnám. A Titok weboldalán található egy úgynevezett Magic csekk, amit én minden újholdkor illetve akkor töltök ki, amikor tutira kell egy kis plusz bevétel. Rhonda Byrne A varázslat c. könyvéből pedig azt az ötletet szedtem, hogy egy ötszázast felragasztottam az asztalom fölé azzal a címkével, hogy ez az Univerzum pénze. Akárhányszor ránézek, érzem a bőséget és tudom, hogy a pénz mindig áramlik hozzám. Bízom ebben az erőben, így szinte sosem aggódom már az anyagiak miatt. Egy-két siker, és már te sem fogsz.

5.) Ne hallgass másra

Ez egy nagyon fontos pont. Ha változást akarsz, akkor ne hallgass azokra, akik csak panaszkodni tudnak a pénz miatt, főleg akkor, ha amúgy tudni lehet róla, hogy van mit a tejbe aprítani. Panaszkodni mindig egyszerűbb. Viszont ha te hiszel benne, hogy a bőség a lételemed és mindenre tudsz költeni, akkor csak saját magadra támaszkodj. Én sokszor mantrázom azt, hogy elegendő időm, energiám és pénzem van az álmaim megvalósulására. Ha ezt valakinek mondanám kinevetne, de minimum ideges lenne, hogy miért vagyok ennyire naiv. Jobb ha tőlem tudod, hogy ha hallgatnék másokra, akkor még ennyim sem lenne. Ha már amúgy is a nulláról indulsz, akkor már nem mindegy egy kis pozitív löket? Szóval ha az összes ponthoz lenne kedved de félsz mások mit gondolnak, akkor először válogasd meg a társaságod, hiszen akik szeretnek, azok így fogadnak el. Megéri elgondolkodni ezeken.

És hogy nekem milyen sikereim voltak a vonzás törvényével?

1.) Fogorvosi szerencse: - Egy hétig meditáltam és kértem a fogam, hogy könnyedén jöjjön ki, elmondtam mennyire szeretem és csak jót akarunk neki, hogy kihúzzuk. Ha műteni kellett volna a bölcsességfogam, akkor 28000 lett volna, de ha csak húzzák, akkor 14000. Végig mantráztam a kedvezményesebb árat. Mennyi volt szerintetek? 14000 pedig a doktornő is azt mondta, hogy nagyon nagy az esély rá, hogy ez műtét lesz. 2.) Agykontroll tanfolyam: - Tavaly novemberben nagyon el akartam menni agykontroll tanfolyamra de semmi pénzem nem volt. Elkezdtem meditálni naponta és elképzeltem ahogy ott ülök és pont addigra kapok egy kis összeget. A tanfolyam befizetésének napján fizették ki egy munkám, és ott tudtam lenni novemberben. Ha egy nappal később kapom meg, akkor ez nem lett volna meg. 3.) Utazások a nyáron: - Azért ez idő alatt elég sokat fejlődtem mint pénzmágnes, úgyhogy a nyári utazásaimat is mind ezeknek köszönhetem. Mindegyik pont úgy jött ki, hogy utazás előtt kaptam pénzt, vagy pont akkor jött egy lehetőség, amikor volt pénzem. Így megyek Rómába is. 4.) Hétköznapi pénzek: - Mostanában egyre többször történik meg velem, hogy valami olcsóbb, valami kedvezményesebb, mint amire számítok. Illetve nem egyszer volt az, hogy több pénzt kaptam, mint amennyit kellett volna. Ezek csak ezresek, de aki a kicsit nem becsüli..:D 5.) Glamour napok: - Ez egy friss siker, de ennél jobban semmi sem bizonyítja a vonzás törvényét. Egész héten meditáltam és kértem az Univerzumot, hogy a jövő heti Glamour napokra szánjon meg egy kis munkával, hogy legyen pénzem, mert bár dolgozom, nem mindegy mennyi az annyi. Jövő héten egy szabad percem sem lesz, de totál megéri, és egyáltalán nem fog fájni a késő esti munka.

Ezek voltak az én tippjeim a bőség bevonzására, és a sikereimet is megosztottam veletek. Fontos leszögeznem, hogy ezekkel nem fogtok 300 000-t szerezni havonta (van, aki igen, de annak nagyon fogékonynak kell lennie és TENNI is kell érte), de pont arra elég, hogy akkor legyen egy kis plusz a tárcádban, amikor a legjobban kell. Ezek a tippek nem váltják ki a munkát, nem feküdhetsz otthon várva a csodát, neked is tenned kell lépéseket a sikerért. Csak szedj össze olyan dolgokat amelyekkel könnyedén szerezhetsz plusz jövedelmet, és mellette ne feledd a mentális munkát. A kettő nem váltja ki egymást, de együtt csodákra képes!

Csak pozitívan és bőségtudatosan!

Szép estét♥


bottom of page