top of page

Instagram, rajzok, új barátok

Igazán nem volt tervben, hogy négy havonta osztok meg személyesebb írást, viszont annyi időmet kiteszi az illusztrálás, hogy mindig elfelejtem az én kis blogomat. Ejnye Fanny.


Hogy halad a 2018-as évetek? Bevallom nekem hatalmas fellendülést hozott az új esztendő, és ha a spirituális énem akarna szót kérni, akkor biztos a számmisztikai ötös évemmel hozná összefüggésbe. Mindegy is mi történt, energikusabb, céltudatosabb, és mindenképpen lazább vagyok idén. Valahogy a feladatokat is sikerül időre megcsinálnom, rendszeresen van tartalom, és már a heti egy live is teljesen jól működik. Mi mást kívánhatnék?


Az instagramom már négy éves, de a legdurvább változáson tavaly nyáron mentem át, amikor stílusváltásba fogtam és különböző új kellékekkel tarkítottam a lapjaimat. Utazgattam is kicsit, ezekről is beszámoltam a rajzaimmal, valamint támogatókat is szereztem, akikkel együtt dolgozunk a háttérben. Nagyon sokatok kezdett el követni akkor, amikor videósok mutatták be az illusztrációim, vagy amikor láttátok, hogy lerajzoltam őket. Ez nagyon jól esett nekem, mert reméltem, hogy azok a személyek akik megkapják a munkáimat, értékelni fogják az ilyesmit. Természetesen ők is, és ti is nagyon szerettétek ezeket, és remélem mindig tudok majd valami egészen elképesztő alkotást nyújtani nektek.


Ebben az évben lerajzoltam Nagy Rékát, aki a youtube csatorna introjához szeretett volna egy rajzot, és az én elkészített illusztrációmat ő animálta. Nagyon hálás feladat volt ez számomra, mert imádom a stílusát, és remekül passzolt a portfóliómba.


Később megörvendeztettem Mészáros Csabát is egy munkámmal, amit lényegében azért

készítettem el, mert baromira felnézek rá. Szerintem kevés olyan sminkes van, aki ennyire be meri vállalni a dolgokat, mint ő, és fáradtságot nem kímélve alakítja ki a legprofibb maszkjait.


Végül Erdély Kittyvel karöltve egy irtó izgalmas projekten dolgozunk, amiről sokat nem árulhatok el, de az első illusztrációmat már láthattátok is. Kittyt egyszerűen imádom, ő az egyik olyan személy, akivel mindig hatalmas öröm találkozni. Rengeteg módon inspirál, és munkái által én is picit színesebben látom a világot. Akár Kitty, de Csabi és Réka is olyan emberek, akikkel jó beszélni, mindenféle reklámozgatásra kérés nélkül kölcsönösen támogatjuk egymás munkáit, és persze segítünk egymásnak amiben csak lehet.


Számomra az instagram megmutatta, hogy könnyedén lehet barátságokat építeni, amik a támogatásról szólnak. A szerdai live-ok alkalmával pedig megismerhetlek TITEKET, akik minden képemet like-oljátok, levelet írtok és egyengetitek az utamat. Hatalmas élmény ebben a kalandban részt venni és igyekszem minden részét jól kiélvezni, és megosztani veletek.


Nos ez lenne a heti bejegyzésem számotokra, igyekszem jóval gyakrabban jelentkezni, addig pedig minden szerdán együtt tudunk alkotni a szokásos időben. Végtelenül köszönöm a leveleket, a szavazásoknál a részvételt, és azt is, hogy ennyien szeretitek, amit csinálok.


Puszi nektek♥


  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
bottom of page