top of page

Szükségünk van-e jóslásra, előrejelzésekre vagy útmutatásokra?


Update: Ezt a bejegyzést már megírtam egy hete, de nem igazán tudtam azt, hogy érdemes-e kitennem vagy sem. Van egy hatalmas gondom az önbizalomhiánnyal, ami hol van, hol nem, és ha a blogom témáin gondolkodom, akkor mindig előjön. Mert az oké, hogy engem érdekel valami, és a legnagyobb átéléssel írok róla, de mi van akkor, ha ez másokat nem foglalkoztat ennyire? Mi van, ha azok a témák/problémák/érdekességek, amik az én hétköznapjaimat uralják, egészen egyszerűen nem érdekel senki mást? Nos, erre kaptam egy irtó jó választ imádott Neverhood barátnőmtől. Arra jutottam, hogy hiába járom körbe ezt az egészet, hiába örlődöm, a végén mindig én döntök. Szóval ezek a témák maradnak, mert én szeretem, ez vagyok én, és pontosan ezért kezdtem el anno blogolni. Tehát enjoy!♥


Alapvetően szerintem két fajta ember létezik, aki szeretné tudni mi várható a jövőben, és aki nem. Én valahol a kettő között vagyok, a beszari szekcióban. Mióta az eszemet tudom emlékszem, hogy a közeli ismerőseim sztorizgattak arról, hogy jósolgattak nekik, és persze gyerekként mi is kipróbáltunk pár vicces technikát. Sosem gondoltam rá, hogy nekem is el kéne mennem valami javasasszonyhoz, hogy megmondja mi vár rám, mert belül mindig éreztem, hogy csak túlstresszelném a dolgot. Kell a francnak, hogy megmondja milyen szerencsétlen leszek a jövőben, hogy még emiatt is idegeskedjek. Persze a jövendőmondásnak is vannak fajtái, van aki kártyából, kövekből és az EZO tv-n átverések által teszi ezt. Ha ennyire nem hiszek ebben az egészben, akkor mégis mi adta a mai bejegyzésem témáját? Na ez egy jó kérdés!



Tavalyi tarot party


Hallottam már a tarot kártyákről a tavalyi nyaram előtt is, de valahogy nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. Roppantul érdekelnek az ezo dolgok, az asztrológia, a számmisztika és a hold ciklusainak figyelése már egy ideje az életem részét képezi, de valahogy kártyázni sosem szerettem volna. Kicsit abban hiszek, hogy mindenkinek saját magának kell rájönnie arra, hogy mit hogyan csináljon a jövőben, és antipatikus számomra, ha valaki megmondja még idő előtt a fontosabb eseményeket. Nekem ez sosem volt fétisem, ezért szkeptikus is voltam mindenféle kártyákkal kapcsolatban. Aztán nyáron az egyik barátnőm mutatta a saját tarot kártyáját és az elején félvállról vettem, mondván, hogy milyen kis aranyos jósolgatni a semmit.


Én döbbentem meg leginkább, amikor elolvastam az egyes kártyák jellemzéseit, hiszen szó sem volt arról, hogy bármilyen konkrét dolgot mondott volna, inkább csak próbált rámutatni azokra a dolgokra, amiket éppen akkor tanulok. Iszonyat nehéz időszakom volt, és próbált rátapintani arra, hogy engedjem el a régi dolgokat amik már nem szolgálnak engem, mert ezáltal új kapukat nyithatok meg. Először nem értettem, sőt foggal-körömmel küzdöttem ellene és persze pont az ellenkezőjét tettem, de mindig bennem maradtak azok a tanítások, amiket adott. Nem túlzok, rabja lettem:D


A vonzás törvénye és a tarot kapcsolata


A tarot már iszonyat régi dolog, van egy sajátos története amit pls google-zz ki nyugodtan. A bejegyzés szempontjából tárgytalan az eredete, hiszen arról szeretnék írni, hogy nekem mit adott ez az egész. A vonzás törvényét mindenki hallotta már legalább egyszer, de sokunk él eszerint tudtunkon kívül is. Én tudatosabb vagyok ebben, hiszen tapasztaltam olyan történéseket általa, amik szerintem totál hihetetlenek lennének, ha nem hinnék benne, és pont ezért is bízom benne annyira. Az tetszett meg a tarot kártyázásban, hogy eléggé kapcsolódik a kettő. Azok a tanítások vannak leírva a jellemzésekben, amiket már én is vagy tapasztaltam, vagy tanultam korábban. Olyan volt, mintha az Univerzum adott volna még egy eszközt ahhoz, hogy elérjem a céljaimat, és a nehezebb napjaimon is támaszra leljek.


A kártya nem mondja meg mi várható, konkrétan nem jósolja meg, hogy ki lesz az igazi, mi lesz a munkád, vagy mikor leszel milliomos. Arra próbál rávezetni, hogy a nehézségek új lehetőségeket szülnek, és az új lehetőségeket akkor érzékeljük igazán, ha a megfelelő rezgési szinten vagyunk. Tudom ez így elég hard ha még sosem találkoztál a témával, de kis utánajárással te is guru lehetsz! A tarot ,,jóslás" azért lett fontos számomra, mert olyan volt, mint egy bölcsebb én, aki egyengette az utamat. Sokszor csak abba tudtam kapaszkodni, amit elmondott, ezáltal pedig tudtam jobb döntéseket hozni.




Tarot és az elengedés


A legnehezebb számomra mindig az elengedés lesz. Iszonyat ragaszkodó ember vagyok, mert szeretek másoknak segíteni, másokkal mélyebben elbeszélgetni, és ott lenni, ha gáz van. Ezért annyira szörnyű érzés, ha valaki csak hirtelen elmegy az életemből. A tarot kártya olyan precízen tudta belémverni az elengedés fontosságát, mint még más soha. Hiszen az életben semmi sem állandó és muszáj könnyebben kezelnünk ezt a nehéz érzést, amit a hiány okoz. Bármikor rossz időszakom volt emiatt vagy csak azt éreztem, hogy igazságtalan az élet ezért, rávilágított, hogy sokkal jobb dolgok jönnek helyette. Hiszen megannyiszor van az, hogy vágyunk dolgokra, akarjuk azt a valamit, majd amint megkaptuk, rájövünk, hogy irtóra nem olyan, mint amilyennek elképzeltük.


Illúziókból építünk várat, ami sokszor vezet csalódáshoz, mert nem hagyunk időt magunknak arra, hogy szépen lassan értsük meg mit akarunk. Valljuk be, ha szakítunk, akkor azonnal akarunk mást. Ha felmondunk, akkor azonnal elvállalunk olyan munkát is, ami nem jó nekünk. Ha egy barát már nincs velünk, akkor azonnal nagyobb társaságok felé tendálunk. Sosem akarunk egyedül lenni egy picit, hogy megtudjuk kik is vagyunk és mit is akarunk. A tarot pedig pont ezt segít megérteni és elfogadni, hogy a belső bölcsebb énünk mindig velünk van és külső segítségek nélkül vezet minket.


Hogyan kezeljük egészségesen a kártyát?


Hát semiképpen se legyünk rabjai. Hiába sugall dolgokat, hiába próbál terelgetni, azért mi magunk döntjük el, hogy mit fogunk tenni. Ha engem kérdeztek, akkor a legjobb, ha több olvasást is megnézünk, és ha igazán őszinték akarunk lenni magunkhoz, akkor úgyis azonnal beugranak a válaszok. Nálam csomószor van, hogy nézem az olvasást és azonnal konkrétan eszembe jut, hogy mi az ami reálisan kivehető ebből. Ma reggel is volt egy ilyen:D


Én több tarot kártya olvasót is szoktam követni, több szem többet lát alapon, és mindenkinél van olyan, ami hasznos valamiért. Külföldi olvasók közül Estelle az aki szerintem zseniális ebben, magyarok között pedig Wildrose Tarot a kedvencem. Rajtuk kívül még vannak elegen a youtube-on, akik ezzel foglalkoznak, úgyhogy szemezgessetek és legyetek elég szkeptikusak is mellé. Az élet egyébként hozza majd azt, ami számotokra a legjobb:D


Szép hetet♥


bottom of page