top of page

Ismerd fel a jeleket amik megmutatják, hogy szinkronban vagy!


Talán emberi sajátosság a türelmetlenség, hiszen elérkeztünk abba a korba ahol ha szeretnénk valamit, akkor jobb esetben van pénzünk megvenni már másnap, rosszabb esetben pedig gyűjtögetünk és megvesszük később. Szinte természetes, hogy mindent most és azonnal akarunk, és végtelenül ki tudunk borulni, ha valami netán később kopogtat az ajtónkon. (Jézusom ezt nem hiszem el, pont míg írom ezt, megszólalt a Take that-től a Patience. Erre mennyi volt az esély?:DD) Mikor kérünk valamit az Univerzumtól/Istentől/Buddhától/Angyaloktól, akkor egyetemes szabály, hogy a kristálytiszta óhajunk után engedjük is el a gondolatot. Amint elkezdünk függni a vágyunktól, tehát amint elkezdünk türelmetlenkedni, egy piedesztálra emeljük az egészet és már nem jó érzésekkel tölt el, hanem inkább megkeseríti a napjainkat.


Nyilván borzalmasan nehéz állni és várni a sült galambot, és amint feladtuk a rendelésünket az Univerumnak, nem fúj ki a sztori annyiban, hogy leülünk a legmagasabb toronyban található ágyunkra, hogy majd Shrek egy nap megment minket és elhozza a boldogságot. Sajnos vagy nem sajnos, de cselekednünk kell. Nem valamikor, nem akkor amikor majd ha, hanem most, sőt már kellett volna. Add fel a rendelésed, higgy abban, hogy ez már a tied, és cselekedj! Vannak jelek, amikor egyszerűen érzed, hogy a dolgaid jó irányba haladnak. Innen láthatod leginkább, hogy a vágyadat meghallgatták és úton van hozzád. Ilyenkor csak chillelned kell és mindent tenni úgy, ahogyan eddig, csak már tudatosabban. Érdekel mik ezek a jelek? Olvass tovább és rájössz mennyire egyszerű, és eddig is mennyiszer ott voltak a hétköznapjaidban.


Amikor már nem gondolsz non-stop a mikorra és a hogyanra


Általában a mikor és a hogyan kérdések ölik meg a bulit, mert míg azon kattogunk, hogy ez a két kérdés hogyan kap választ, addig már el is megy a hitünk az egésztől. Ezért mondja mindenki azt, hogy KÉRD, ENGEDD EL, és FOGADD EL. Mikor kértem valamit, akkor mindig annyira rá tudtam pörögni az egészre, hogy saját magamat hergeltem bele a lehetetlen gondolatába, holott lehet csak lazítanom kellett volna kicsit. Első nap még félsz, hogy netán soha nem jön el az áhítatod tárgya, következő nap már annyira nem idegesít, egy hét múlva pedig elfelejted. Nem azért, mert nem számít, hanem mert tudod, hogy jól halad minden. Egy idő után nem érdekel a hogyan vagy a mikor, mert imádod a napjaidat, jó dolgok történnek, kedves emberekkel vagy nap, mint nap. Onnan tudod, hogy jól haladsz, hogy már annyira leköt az izgalmas életed, hogy észre sem veszed mennyire közel kerülsz a vágyott élethez.



Különleges történések bűvöletében


Szokták mondani, hogy az élet a komfortzónán kívül kezdődik. Egy introvertált embernek ilyet mondani nagyon nehéz, mert nem úgy fogja felfogni akár extrovertált társai. Ezért én inkább azzal kísérleteztem, hogy amikor új helyzetekbe akartam keveredni, új dolgokat akartam kipróbálni, akkor már ismert személyekkel vagy cselekvésekkel kísérleteztem. Nekem nagyon sok netes barátnőm lett a blogom által, és végtelenül jól esik, hogy találtam egy támogatós és pozitív közeget. Sokukkal csak írásban kommunikáltam, de az utóbbi hónapokban elkezdtem találkozgatni velük. Olyannyira, hogy még gyerekkori barátnőkkel is összefutok, ami eddig totál nem volt jellemző az életemre. Elmegyek olyan helyekre, ahol már jártam de mindig másokkal, azonban gyakran egyedül, mert soha nem tudhatom mi történik velem. Ha terhes az, hogy kilépj a komfortzónádból is ismerkedj vagy új hobbikat csinálj, akkor kezdd el a régieket másképpen értelmezni. Kezdj el kiépíteni egy közeget, ami sarkall a változásra, hiszen nem kell drasztikus lépéseket tenned ahhoz, hogy több legyél.



Angyali számok és üzenetek


Ebben a részben valaki hisz, valaki nem, én mégis kifejtem nektek. Mikor valami nagyon nehéz dolgot próbálok megtenni, vagy mikor nehéz döntéseket kell meglépnem, akkor sokszor látom a telefonomon a 22:22, 1:11 és 3:33 számokat. Ezek angyali számok amik által az őrangyalaink üzennek, hogy a helyes ösvényen vagyunk. Akkor is belebotlom ezekbe, amikor éppen nagyon jó beszélgetésben veszek részt és nevetünk valakivel. Mindig akkor látom őket, amikor egyszerűen érzem, hogy jó úton járok. Ha ez egyébként hülyeség és nincs is így, pszichológiailag az embert egy bizakodóbb állapotba tudja tenni, és szerintem ez még soha senkinek nem ártott. Mindent fenntartásokkal kell kezelnünk, de a belső gyermeki énünk megérdemel egy kis csodát. Egyik éjjel megébredtem, tudjátok mikor? 3:33-kor pontosan.


Nincs időd a negatív gondolatokra


Én észrevettem magamon, hogy amikor egyedül vagyok és unatkozom, akkor hajlamosabb vagyok negatívan gondolkodni és mindent tragikusabbnak érezni a valósnál. Sokszor tanácsolták nekem, hogy kössem le magam mindig, mert akkor az éppen aktuális cselekmény körül forog az agyam, és nincs lehetőségem másra. Bevallom nagyon jó, hogy ennyi hobbit és munkát találtam magamnak, hogy egyre több a barátom, hogy egyre jobb program ötleteim vannak, mert így nincs időm arra gondolni, ami rossz volt az eddigi hónapokban. Bár a január nagyon rosszul alakult és a február eleje is taccsra tett, most úgy érzem jó az ami van, és nem is tudnék mást kívánni. Mozgásban vagyok, körülöttem is futnak az események, a gondolataim is rendezettek. Nem kell belefulladni a teendőkbe, de jobb mindenkinek, ha egy pozitívabb irányba terelgetjük az agyunkat, mert abból sosem volt még tragédia.



Túl könnyen jön minden


Te is hallottad biztos, hogy valaki azt mondja valamira, hogy könnyen jön, könnyen megy. Általában ilyenkor valami turpisságot sejtünk a gépezetben és elkezdünk gyanakodni. Erről le kéne szoknunk azonnal, mert nem minden megy könnyen is. Mikor valami túl könnyen összejön nekem, akkor nem azt nézem, hogy mi lehet mögötte vagy cserébe mit vesz el tőlem az élet, hanem azt, hogy ha ez ennyire sima ügy volt, akkor szinkronban vagyok. Akkor ráhangolódtam egy olyan csatornára, ahol egyszerűbben érhetek el olyan frekvenciákat, amik kellenek nekem a haladáshoz. Ez a pohár víz esete tipikusan, valakinek félig tele, valakinek félig üres. Nekem most félig tele, és ha félig üres is lenne, az is rendben van.



Furcsa véletlenek


Véletlenek szerintem nincsenek, de így szoktuk nevezni az egybeeséseket. Mikor meg akarsz venni egy kocsit, és mindenhol azt a márkát látod, vagy ha vágysz a szerelemre és mindenhol párok vannak, vagy ha meg akarsz kapni egy munkát, akkor nonszensz helyeken látod a hírdetést. Akkor jó, ha ez így megy, mert amit szeretnél az előbb-utóbb körülvesz. A vonzás törvényében van egy nagyon fontos pont, miszerint érezd át már előre, mielőtt megkapnád ténylegesen. Mindig azt tanácsolták nekem, hogy mielőtt ténylegesen sikeres lennék a munkámban, már előtte érezzem át milyen annak lenni, milyen az álom hivatásod űzéjének érezni magad. E pont nélkül most nem lennék ott ahol.


Fact: Ezt a bejegyzést már két napja megírtam, de tegnap voltam moziban és előtte pont olyan dolog történt, ami ezt a pontot igazolja:D Ültem anyukám mellett a kocsiban és kicsit ki volt száradva a szám. Még gondoltam is rá, hogy megkérdezem van-e labelloja, végül csak elindultam a hév felé. Felültem a hévre, és tudjátok mi volt mellettem? Egy Jégvarázsos ajakbalszam:D Természetesen nem használtam mert undorítóan koszos volt, de eltettem emlékbe, mert erre sok esélyt valljuk be, nem látnánk. Tehát mondhatni szinkronban vagyok?:DD


Remélem hasznos volt számotokra a bejegyzésem. Ami azt illeti mostanában nagyon kevés helyen lehet elérni engem, ennek az az oka, hogy gőzerővel dolgozom, másrészt az életem csinosítgatásán munkálkodom. Tesztelek új szokásokat, hogy mennyire mennek nekem, mennyire tudom beépíteni a mindennapjaimba, ezek mellett pedig folyamatosan tanulok. Úgyhogy habár nem vagyok annyira aktív és a bejegyzéseim is kicsit elmaradoznak, nagyon jól érzem magam és minden megy a maga útján ahogyan kell! Köszönöm Univerzum, köszönöm, köszönöm!:D

Szép napot!♥


bottom of page