top of page

Candy Shop reklámforgatás


2015-ben tudtam meg, hogy lehetőségem lesz benevezni egy divatbemutatóra, aminél elfogadták a terveim, de tudtam, hogy ha mégsem így lenne, akkor is elkészíteném ezt a kollekciót. Később akadtak nehézségek, ahol a kifutón ugyan nem mutathattam be az összes ruhámat (elvileg mert nem olyan színvonalúak, lennének is kérdéseim ezzel kapcsolatban, de fátylat a múltra) de a videóban senki nem akadályozhatott meg abban, hogy kibontakozzak és magamat maximálisan képviseljem. Engem mindig nagyon érdekelt egy kollekció körüli felhajtás, de nem vettem túl szigorúan az egészet, mert én magam is egy elég laza és szabad szellemű ember vagyok, még nem vagyok azon a szinten, ahol bármit is képzelnem kéne magamról, úgyhogy a saját kis lépéseimben haladtam ezen az úton. A divatbemutató megvolt, de nekem nem okozott nagy sikerélményt ugye az előzőekben leírtak miatt, bár én utolsók közt vonultathattam fel a kollekcióm, és nálam tapsoltak másodiknak, szóval ennek jelentenie kellett valamit én, azt gondolom.

Kifutón a kollekcióm a megkövetelt formában

Azonban szerettem volna egy kampányfotózást és egy videó forgatást. Tavaly a vizsgakollekciómnál már készültek hasonló képek, irtóra élveztem az egészet, éppen ezért idén is szerettem volna belevágni. Ezzel a világon semmi célom nem volt, nem akarom eladni ezeket a kreációkat, nem akarom bizonygatni milyen istenkirály vagyok vagy ilyesmi, egyszerűen csak az alkotás szeretete hajt és hajtott, amit senki nem tud tőlem elvenni, mert lehet velem nem egyetérteni, de azt gondolom az a tettvágy és szenvedély a tervezés iránt ami bennem van, soha nem fog fakulni, max minden akadálynál csak erősödik.

A legjobb dolog ami velem történhetett az az, hogy a barátaimmal készíthettem el az egész projektet. Először is megemlítem Batki Lillát, aki elkészítette a modellek sminkjét még a bemutatós fotózáson, most pedig a videóban is az ő keze munkáit láthatjátok. Vele végeztem tavaly a divattervező szakon, most pedig divatsminkesnek tanul, és hálás vagyok neki a sok igyekezet miatt! Előre haladva az időben megérkeztünk a forgatás idejére, ahol a ruháimat abban az állapotban tálalhattam, amiben megterveztem már a legelején, plusz gyarapodtunk egy negyedik szettel is. Visszakerültek a csokik a barna felsőre, magyaros motívumként gumicukrokat tettem fel a kék crop topra, illetve készítettem egy tulipánszoknyát is hozzá. A videót Szekér Viktória készítette, aki nem volt rest keményen dolgozni és gondolkodni az egész projekten, ő szintén tanuló egy budapesti egyetemen, tehát beletette minden tudását amit ott, vagy éppen saját tapasztalatai alapján szerzett. Amit én megálmodtam, azt ő tárta elétek, és ez nagyon szuper dolog, mert ilyen formában én nem tudtam volna közvetíteni azokat az érzéseket, amik a kollekcióban vannak, ám az ő videója ezt a szerepet tökéletesen teljesítette.

A modelleket tekintve elmondhatom, hogy egytől-egyig osztálytársak, barátok, ismerősök. Van, akit csak az idei tanévben ismertem meg, és mégis örömmel és hatalmas lelkesedéssel tettek eleget a felkérésnek. Bencsik Judit már kiskorom óta a barátnőm, és valahogy ha ruháról van szó mindig rá gondolok, kicsit a múzsám is lett, mert tudja viselni őket, pontosan olyan élettel teli lesz a ruhadarab, mint a képzeletemben. Tavaly is ő vette fel a Festival Parnassus kollekciót, és a következő tervben lévőt is ő viseli majd. Bárány Anna és Gombácsi Zsófi osztálytársaim voltak, nagyon megkedveltem őket, imádtam a közös munkát. Rudolf Niki Miss International Hungary döntőse volt, és ő lett Miss Face of Beaty Hungary 2016. Büszkén viselte a vattacukros ruhám és hatalmas öröm volt vele dolgozni.

Kihagytam még Topa Gábor, TopArt Photographyt, akinek a kampányképeket köszönhetem, az ő fotóit továbbalakítva készültek el ezek. Zay Eszti kezelte a werk kamerát, végig velünk volt a forgatás során, és tavaly ő fotózta a kollekciómat. A Liter Bar tulajdonosa nagyon segítőkészen és kedvesen állt hozzánk, ő biztosította a helyet erre a random bulira, és akik mindenben mellettem álltak, mindenben támogattak, ott voltak minden fontosabb eseményemen, ők Horváth Vivien és Rapala Dóra. Statiszta szerepet töltött még be Debreczeni Nelli és Szilágyi Attila, jövőre remélem Oscar díjat is nyernek a zseniális alakításért:D

A kampányképeket itt tekinthetitek meg.

Koncepcióját tekintve nem volt nagy sztori, először egy teázós jelenettel indul, ahol a lányok még csak kedvetlenül ülnek és beszélgetnek, később pedig felszabadultan buliznak az éjszakában. Ez a kettősség arra szolgál, hogy bemutassa a ruhákban rejlő függetlenséget, nőiességet, bájt, valamint egyfajta felszabadultságot, életigenlést, pozitív szemléletet. Valahogy úgy csináltuk meg, hogy ez a kollekció jól mutasson ebben a távolságtartó és elég önző környezetben, ahol az ember magát tartja a legjobbnak és mindenki mást kritikusan szemlél, illetve egy olyan helyen, ahol semmivel sem törődve, magát adva élvezheti az estét a barátaival. Ez a két én benne lehet a nézőben, benned, vagy akár bennem is. A videó és a kollekció a korlátok nélküli helyzetet mutatja be, ahol bár vannak külső tényezők, de a főszerepben mi vagyunk. Mi alakítjuk az aktuális állapotunkat, csakis mi rendelkezhetünk magunk felett. Ez az egész arról szól, hogy merjünk mások lenni, merjünk kinyílni, ne engedjünk semmilyen szabálynak, alkossunk, érezzünk, és éljünk a saját belátásunk szerint.

Fiatal tervezőként a legfőbb célom az, hogy megmutassam az embereknek, hogy a divat nem csak a minimal és basic cuccokból áll, és nem csak összerakott ruhákból, ez egy hivatás és egy életérzés, amit csak azok tudhatnak, akik hasonlóan mindent beleadnak, hogy szépet és jót alkothassanak. Nem szeretném, ha úgy tekintenének erre az egészre, mint egy szigorú és szabályos dolog, aminél meg kell felelni bizonyos elvárásoknak. Ha senki nem veszi meg a ruhákat, akkor nem veszi meg, wow nem halok bele, legalább alkottam valamit a saját szórakoztatásom érdekében:D Ezek látványruhák, amiket nyilván nem látok viszont a Váci utcában, de egy show baromi látványos része lehet, ahogyan volt is. Nem ebből gazdagodom majd meg, de kit érdekel? Fiatal vagyok, azt csinálok, amit akarok, és pontosan ez az, ami benne van a munkámban, és ebben az egész projektben. Ezt a szemléletet szeretném továbbadni azoknak a fiataloknak, akik szemeznek ezzel a szakmával, csináljátok, alkossatok, don't matter what.

Remélem sokak tetszését elnyertem a projekttel. Hatalmas öröm volt ezzel dolgozni fél éven át, mi mindent megtettünk, és azt gondolom ez csak a kezdete egy olyan hullámnak, amit érdemes meglovagolnunk. Hamarosan remélem új videóval jelentkezünk.

Köszönettel.

bottom of page