top of page

Bakancslista erre az évre

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én abba a típusba tartozom, aki csak úgy tud nyugodt és kiegyensúlyozott lenni, ha tudja mikor, mit fog csinálni. Van, hogy hónapokkal előre tervezek, nézegetem mit fogok megvenni, hova fogok elmenni, és nagyon nagyon hiszek benne, hogy amit valóban szeretnék, azt el is érem majd. Beszéltem már az agykontrollról, amit nem egészen hardcore szinten űzök, de ha van olyan, hogy "varázslat" akkor remélem, hogy ez olyasmi. Nem kerül plusz energiába, hogy valamiben bízzunk, nemde? Egy évvel ezelőtt vizsgáztam, és persze azt gondoltam, hogy majd házalok a kis szakdolgozatommal, és a legmenőbb helyekről sem küldenek majd el. Valójában kicsit más lett a dolog. Hosszú hónapokig nem volt munkám, elkezdtem egy szakot, amit a végére annyira megutáltam, hogy már nem is tudtam bejárni, és ez mind arra volt jó, hogy kis időt nyerjek, míg kitaláljam mit akarok. Azonban már pár hónapja fordult az életem, ugyanis beindult a munka egy hihetetlen kedves és inspiráló személlyel, akinek rengeteg dolgot köszönhetek. Az ő jobbkeze vagyok azért, hogy valóra váltsam egy nagy álmát, ezáltal pedig ő az enyémet. Nagyon szeretnék írni róla, de inkább később! Az illusztrálás jelenleg stagnál, pont ezért, mert dolgozom, és azért dolgozom, hogy később csak, vagy éppen félig ebből élhessek meg. Viszont annyira de annyira szeretem a munkám, hogy nem érdekel mennyit kell a varrógépnél ülnöm. (Nem bírom ki, hogy ne mesélhessek róla:D) És hogy mit tervezek erre az évre? Megosztom veletek!

Brighton

Kitaláltuk a barátommal, hogy ősszel elutazunk Brightonban. Én nagyon merem hinni, hogy ez sikerül, mert azt gondolom, hogy ez neki, de főleg nekem hatalmas pluszt adna. Én jártam már ott kétszer, és soha életemben nem ájultam még el úgy várostól, beleértve Londont is. Egyszerűen pont a maga egyszerűségével, és szerénységével fogott meg, olyan, mint én. Nyugodt, mégis izgalmas, magának való, de szórakoztató. Szívesen élnék ott, főleg mert Zoella a kedvenc youtuberem már évezredek óta, és az ő vlogjaiban szerencsére betekintést nyerhetek az ottani életbe. Egy ilyen utazás mindig kicsit feltölti az embert, tapasztal olyan dolgokat, amiket még eddig nem tudott. Semmire nem vágyom jobban, mint eltölteni egy kis időt a kedvenc helyemen, a kedvenc személyemmel.

Egészséges életmód

Fú gyerekek én ezt már kurva régóta elhatároztam, és több kevesebb sikerrel nem lett belőle semmi. Számomra ez az egészséges életmód dolog nem abból állna, hogy lemegyek az edzőterembe, és mindenféle láb, kar napokat tartok és rizset eszem csirkével non stop. Szeretnék kevésbé fáradékony, energikusabb és nyíltabb lenni. Rengeteg gátlásom van, amit szeretnék leküzdeni, és ha talán a belsőmmel kezdem, akkor az meglátszik kint is. Jó lenne, ha az alakomon is meglátszódna valami, de jelenleg csak komolyan annyira várok, hogy ne legyek állandóan fáradt és kedvetlen. Imádom a gyümölcsöket, a zöldségekkel meg most kezdek barátkozni, és lehet gáz ezt mondani, de a karfiolnak nincs is olyan rossz íze, sőt:D Kemény munka

Régen azt hittem, hogy az álommelóm az lesz, ha lesz egy saját márkám, egy évben kétszer összedobok egy izgis kollekciót, és majd tényleg akkor megyek be, amikor én akarok. Azóta rá kellett jönnöm, hogy egyrészt ez nem ilyen egyszerű, másrészt pedig ha már olyat csinálok, ami miatt szeretek felkelni, akkor nem "dolgozom". Jelenleg imádom, amit csinálok, és rengeteg fantáziát látok benne. Hamarosan beindul a dolog, és akkor lehet, hogy kétszer többet kell dolgoznom, de minden percért megéri.

Szerelem

Igazából ez megtörtént, mégis ugye említettem, hogy távkapcsolatban élek. Hamarosan ez megváltozik, és minden konkrétum nélkül mondom, hogy ez lesz életem egyik legizgalmasabb utazása. Nem sokan olyan szerencsések, hogy a szerelmük a legjobb barátjuk is, ám nálam ez teljesen így van. Abban nyilvánul ez meg, hogy ha valami rossz dolog ért, akkor hozzá rohanok azonnal, és nem annyiban nyilvánul meg a megértés, hogy csak meghallgat és ennyi, hanem segít nekem, és mivel ő elég racionálisan gondolkodik, mindig tudja mihez kéne nyúlnom. Én persze mindenben az ellentéte vagyok, de szerencsére nem lehúz, inkább kicsit kordában tart, ami nálam nagyon fontos. Ez két lélek találkozása volt, akik már kerülgetik egymást egy ideje, és ebben az életben is

Sziget

Egy év kihagyás után ismét részt veszek a Sziget fesztiválon, méghozzá úgy, hogy rengeteg olyan név van, akiket nagyon nagyon szeretek. Szerintem ilyen még sosem volt, úgyhogy ha kell, akkor egyedül is elkoncertezgetek magamban. Azért remélem lesz társaságom, de nem követhettem el azt a hibát, hogy erről lemaradjak, hiszen ez egy hihetetlen élmény, amit mindenkinek meg kell egyszer tapasztalnia. Meg sem állok az első sorokig!

Ezek lennének tehát a legfontosabb bakancslistás terveim, természetesen még millió dolgot szeretnék véghez vinni, de egyelőre azokat szedtem össze, amikre vagy nagyon sok lehetőséget látok, vagy pedig az életem jelen pillanatában szükségem van rájuk, éppen ezért vágnék bele már idén.

Szép estét!

bottom of page