top of page

Egy nap a japán kertben

Vasárnap általában a rajzolás kap főszerepet, már csak azért is, mert így tuti, hogy van időm részletesen kidolgozni az adott témát. Jelenleg egy koncepcióm volt, szerettem volna egy fotót betenni a háttérbe, ami harmonizál az öltözékkel. Először nem tudtam mit rajzoljak, milyen legyen az arckifejezés, vagy hogy milyen ruhát viseljen, majd minden ment magától. Egyébként nem tudom, meséljenek a képek magukról. nagyon rossz vagyok ilyen magyarázat adásban:D

Ehhez a rajzhoz színes ceruzát, zselés tollat, markert és tűfilcet használtam, meg természetesen Photoshopban véglegesítettem. Szerettem volna egy haute couture, elegáns ruhát készíteni, ami kicsit sötét, mély árnyalatú, és bár a technikán még van mit csiszolni, de a szoknyát bársony hatásúra szerettem volna elkészíteni. Majdnem minden rajzomat valamilyen tanulási céllal készítem el, most az arc karakterét gyakoroltam, hogyan lehet az arányokkal játszani.

Szép estét!

bottom of page